karamanci Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Topics samengevoegd. Het word AC! hartlijk bedankt voor reacties! Reageren
gammie_ Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Hallo, ik heb ooit gehoord over een game genaamd: Boiling Point. Deze game is in 2005 uitgekomen, maar ik zie hem nergens in de winkel liggen. Weet iemand waar deze game nog te verkrijgen is? En is dit een goede game? Zitten er veel bugs in? Is hij het geld waard? Alvast bedankt Reageren
Thundercover Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Hallo Weer een prachtige opening Nu terug naar waar ik heen wil. Ik vind dat ik toe ben aan een nieuw spel voor de Nintendo DS en ik heb mijn oog laten vallen op een zestal games. Hiervan zou ik graag wat ervaringen van mensen willen horen die het spel hebben gespeeld, voordat ik een of meerdere aanschaf. Brothers in Arms Mario 3 on 3 SimCity DS (Is deze al uit?) Anno 1701 Pro Evolution Soccer (Wat zijn de verschillen met FIFA?) Mario 64 DS Daarnaast zou ik graag wat meer (lees: ervaringen) willen weten van The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar. Deze game is uiteraard voor de Personal Computer. Alvast dank voor de persoon die zijn ervaringen wil delen Thundercover Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Hey Thunder! Ik wil je wel helpen! Brothers in Arms: Tja, ken ik niet maar lijkt mij een mooi spel. Mario 3 on 3: Soort Mario Kart maar dan Basketballen en je kan alles op elkaar gooien SimCity DS (Is deze al uit?) Is volgens mij al uit, maar weet niet zeker. Anno 1701: - Pro Evolution Soccer (Wat zijn de verschillen met FIFA?): PES 6 is beter dan FIFA op de DS. Mario 64 DS: Tja, een heerlijke remake van de oude versie, oogt goed en alles is hetzelfde, behalve de 150 sterren ipv 120! Veel success met kiezen! Reageren
Thundercover Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 (bewerkt) Bedankt voor je reactie, gtaboy107. Maar ik zoek meer ervaringsinformatie, dus commentaar van mensen die het al een keer hebben gespeeld Edit: @ hieronder: Dat snap ik, maar wat je in de post hierboven vertelde wist ik al. Ik wil dingen weten, zoals speelt het lekker, zitten er bugs in, is het niet te moeilijk, grafisch nog goed? Dat soort dingen Bewerkt: 26 juni 2007 door Thundercover Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Ik heb Mario Hoops en 64 gespeeld. 64 DS heb ik zelf! Reageren
SamShine Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Maar ik zoek meer ervaringsinformatie, dus commentaar van mensen die het al een keer hebben gespeeld Dan zoek je dus reviews. De site waar ik het meeste informatie vandaan haal is 'Insidegamer', gewoon naar 'search' rechtsbovenin gaan en dan de titel van de game waarover je meer informatie wilt invullen; alles wijst zichzelf. Andere sites die ik vaak bezoek zijn 'Gamez, Gamevillage, Gamer en Ownage. Alleen werkt de database daar veel minder goed dan bij Insidegamer, maar uiteindelijk zijn de reviews daar wel te vinden. Voor het geval dát, de VanDale over het woord 'review/recensie': ''re·cen·sie (de ~ (v.), ~s) 1 kritische beschouwing van een werk van kunst of wetenschap in een krant of tijdschrift => bespreking re·cen·sie-exem·plaar (het ~) 1 exemplaar dat ter recensie gezonden wordt'', het woord 'review' is niet in hun database opgenomen. Maar neem van mij nou maar aan dat het een synoniem is van recensie. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Mario 64 DS speelt heel lekker, en er vertonen er nooit bugs. Moeilijk is het niet echt, en vooruit en grafisch is het net zo goed als de 64 versie, dus deze zou ik kopen! Reageren
Scarface92 Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Weet iemand waar ik Spiderman 3 kan kopen op de Playstation 2? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Weet iemand waar ik Spiderman 3 kan kopen op de Playstation 2? Natuurlijk kan je hem kopen op bol.com: http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enf...p;lgl_Section=1 Reageren
Kakaroth Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 ik zoek een leuke wii game.... maakt niet uit wat, alleen gee nMario strikers charged en SSX Blur (Hep ik al) Reageren
Jowx Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 ik zoek een leuke wii game.... maakt niet uit wat, alleen gee nMario strikers charged en SSX Blur (Hep ik al) Zelda Twilight Princess en Mario Party 8 zijn vermakelijk, anders moet je even zeggen welke genres je het meeste aanspreken. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Is Scarface the World is Yours een aanrader voor de Wii? Reageren
SamShine Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Is Scarface the World is Yours een aanrader voor de Wii? Ten eerste heb je natuurlijk 'dit' topic, waar deze vraag perfect in had gepast. Maar ik denk dat ik jou wel kan helpen; met behulp van een paar recensies die er over dit spel, in het Nederlands, zijn verschenen. Insidegamer heeft 'deze' recensie geplaatst, waarin ze erg positief zijn, maar het spel te weinig vernieuwing brengt. Gamer geeft je 'deze' recensie, waarin word aangeduid dat de missies te herhalend zijn, maar het lijkt mij dat als je je ermee vermaakt dat niet erg is. Als je dus een fan bent van de film, of de missiestyle, is het spel een aanrader, heb je met beide niks, laat hem dan lekker liggen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.