Tommy The Best Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Gta is gewoon de BOM !!!! Vooral Gta Vice City WoW Kan hier egt niet tegen op !!! (stom fantasie spel) Reageren
.Sharingan Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Beetje rare vergelijking qua genre vind je niet ? Freeroam vs mmorpg..... Reageren
1974 Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Dan kies ik GTA want van middel eeuwse verhalen,elfen,en wat dan ook,best een grote onzin.En een game zonder voretuigen vind ik maar niets. Dus de Stem gaat naar:GTA Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Beetje rare vergelijking qua genre vind je niet ? Freeroam vs mmorpg..... Idd Tsja GTA dan maar, ik speel geen WoW. Reageren
Gijsso Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Het klopt dat het een rare vergelijking is maar omdat veel mensen zeggen dat WoW het beste spel ooit is en andere de GTA serie (vooral GTA IV) het beste spel ooit is. Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Ik kies voor GTA, WoW is helemaal niks voor mij. Reageren
1974 Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Ik kies voor GTA, WoW is helemaal niks voor mij. Zeg maar gerust voor niemand op dit forum. Reageren
Tommy The Best Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Ik kies voor GTA, WoW is helemaal niks voor mij. Zeg maar gerust voor niemand op dit forum. Welke maf heeft er dan op WoW Nu gestemd??? Reageren
Galiorix Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Wat een gruwelijke onzin Je vergelijkt een MMORPG met een Free Roam game... Dat is het zelfde als appelen met eieren vergelijken. Én daarbij, je zit hier op een GTA forum, dus het lijkt me logisch dat het gros van de mensen gewoon GTA stemt, aangezien dit een officiële fansite is Ik heb er zelf ook op gestemd, omdat ik zoiezo niet zo van dat soort online games houd... Reageren
K.O. Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Wat een gruwelijke onzin Je vergelijkt een MMORPG met een Free Roam game... Dat is het zelfde als appelen met eieren vergelijken. Én daarbij, je zit hier op een GTA forum, dus het lijkt me logisch dat het gros van de mensen gewoon GTA stemt, aangezien dit een officiële fansite is Ik heb er zelf ook op gestemd, omdat ik zoiezo niet zo van dat soort online games houd...Sluit ik me voor 100% bij aan. Warcraft III is nog wel leuk, maar van die mensen die dag en nacht grinden in WoW is echt levenloos. Ikzelf vind GTA dan ook veel leuker, hoewel de vergelijking natuurlijk nergens op slaat. Zo kun je elke 2 willekeurige games wel met elkaar gaan vergelijken en dat is toch niet de bedoeling lijkt me. Dus, what's next? Metal Gear Solid vs Mario Kart? C&C Generals vs Need for Speed? Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Dit is een beetje een onnozele vraag, je zit hier op een forum met GTAFans. Tja, dan krijgt wow weinig stemmen denk ik. Nee, dit is een kat tegenover een muis zetten… Reageren
1974 Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 zelfs al vergelijk je de eerste video game op aarde met WoW ,dan kies ik toch voor de eerste video game. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Ik heb geen zin om aan een knopje te draaien op een radar scherm . Neej, WoW is zo'n enorm crappy k*t fantasy spel met onnozele gfx (ook als is het een mmporg). GTA is zoveel enorm veel veel veel beter. Reageren
Jay; Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Schuil niet langer, laat de gene die niet op Grand Theft Auto heeft gestemd het nu toegeven. Dit is een Grand Theft Auto website en vindt het dus een belachelijke stelling. Laten we de stemmer zijn postcount op -2000 zetten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.