Jump to content

God


Dr.Oppai

Recommended Posts

Ik geloof totaal NIET in god of één van al die andere bullcrap dingen. Kijk, ik vind het gewoon een beetje onlogisch dat je in iets gelooft dat gewoon geen enkel bewijs heeft van echt gebeuren. Een gozer die een aardbol in 7 dagen in mekaar ge-papier-machét heeft... Ik dacht het niet hoor.

Ik vind gewoon dat Darwin-gedoe veel realistischer. Veel wetenschappelijker en veel logischer. En dan hoor ik sommige mensen over Darwin:

''Ja maar, stel je voor, dan stam je van een aap af!''

Wat boeit jou dat nou!? Blijkbaar stamt iedereen er van af, wat is het probleem daar dan van!?

''Ja maar, stel je voor, dan stam je van een aap af!'' dat is echt dom,dat is veel logischer dan dat je uit de vingertoppen van god komt.

Je stamt toch af van een aap ?

Lees DIT maar eens ;)

Ja, ik vind het wel raar hoor, hoe mensen zeggen:'

''God heeft je geschapen.''

Want, als het goed is komt het toch echt gewoon omdat je ouders een leuk avondje hebben gehad ;) Of je moeder gaat vreemd met God.

Link to comment
Delen op andere websites

Er wasd ooit een onderzoek geweest en daaruit bleek dat God meer mensen heeft vermoord dan satan. Hier is de tabel. Hebben wij nu al eeuwenlang de verkeerde persoon aanboden ?

hoe kunnen ze nou weer weten hoeveel mensen satan of god gedood heeft? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Er wasd ooit een onderzoek geweest en daaruit bleek dat God meer mensen heeft vermoord dan satan. Hier is de tabel. Hebben wij nu al eeuwenlang de verkeerde persoon aanboden ?

hoe kunnen ze nou weer weten hoeveel mensen satan of god gedood heeft? :7

De bijbel bestuderen natuurlijk.

Meer info op deze site.

http://dwindlinginunbelief.blogspot.com/2006/08/who-has-killed-more-satan-or-god.html

(Geen idee hoe ik een link kan geven ,met deze nieuwe forum lay out.)

Bewerkt: door PowerPats
Link to comment
Delen op andere websites

Wel jammer dat ze op wikipedia er niet bij zetten dat Darwin zelf aan het eind van zijn leven christelijk is geworden en daarvoor al steeds meer zijn theorie in twijfel nam..

waarom is dat jammer?zodat mensen niet in die theorie gaan geloven maar weer lekker de bijbel gaan lezen ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

Als er inderdaad een God is die over alles heerst, zoals jullie nu als voorbeeld geven, dan ben ik ook blij dat hij mij de keus en wijsheid heeft gegeven om voor mijzelf te denken.

Ik geloof eigenlijk wel in een "God" alleen dan niet zoals hierboven beschreven staat.

'Mijn God' heeft ook Darwin uitgevonden.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel jammer dat ze op wikipedia er niet bij zetten dat Darwin zelf aan het eind van zijn leven christelijk is geworden en daarvoor al steeds meer zijn theorie in twijfel nam..

Maar goed dat jij niet bijdraagt aan wikipedia, want het is gewoon niet waar. De informatie van wikipedia (vooral de engelse) wordt uit bronnen gehaald. Hier een brief van Darwin uit 1879 (nog geen 3 jaar voor zijn dood) aan Fordyce, daarin valt duidelijk te lezen dat Darwin meer agnost dan christen is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil effe reageren op de mensen die vinden dat godsdiensten ervoor zorgen dat er steeds oorlog is.

ik vindt dat dat niet zo is oorlog wordt, er toch gemaakt of het nou gaat om een appel of omdat iemand een ander godsdienst heeft.

ook zie ik dat er veel ongelovigen zijn op gtaforum, die vinden dat de bijbel of koran maar verhalen zijn die geschreven zijn door mensen die veel fantasie hebben.

maar uit jullie oogpunt is dat terwijl een ander mens die wel gelooft, z.n energie put uit de bijbel of koran en dat maakt van hem een beter mens die sterker wordt,

van zijn geloof.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof ook in geen enkele god. Mensen mogen van mij part geloven wat ze willen zolang ze mij er niet mee lastig vallen. Dat betekent dus dat ik Moslims best vind zolang ze bijv. geen aanslagen plegen op mij. Jehova's ook zolang ze niet komen met wij brengen u God gezever.

Wel ben ik van mening dat veel oorlogen door geloof veroorzaakt worden.

Bewerkt: door Time-Bandit
Link to comment
Delen op andere websites

Dat de duivel maar 10 mensen zou hebben vermoord zou dan de reinste onzin zijn. Er zijn namelijk ook Satanisten die moorden plegen uit de naam van de duivel. Ook zijn er Satanisten die hun leven geven om bij de Duivel te kunnen zijn. Dat kan je dus daar ook al bij berekenen en dan schieten de cijfers alleen al met dit omhoog.

Daarnaast geloof ik niet in de Duivel, maar wel in de duivel in de mens zelf. Wat dus voor mij betekend dat alle moorden enzovoort die bewust zijn gepleegd ook daarbij kunnen gerekend van mij part. Daarnaast god vermoord geen mensen. Er wordt dan ook wel gezegd. God neemt mensen tot hem.. Dat is iets heel anders dan vermoorden.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat de duivel maar 10 mensen zou hebben vermoord zou dan de reinste onzin zijn. Er zijn namelijk ook Satanisten die moorden plegen uit de naam van de duivel. Ook zijn er Satanisten die hun leven geven om bij de Duivel te kunnen zijn. Dat kan je dus daar ook al bij berekenen en dan schieten de cijfers alleen al met dit omhoog.

Daarnaast geloof ik niet in de Duivel, maar wel in de duivel in de mens zelf. Wat dus voor mij betekend dat alle moorden enzovoort die bewust zijn gepleegd ook daarbij kunnen gerekend van mij part. Daarnaast god vermoord geen mensen. Er wordt dan ook wel gezegd. God neemt mensen tot hem.. Dat is iets heel anders dan vermoorden.

Ehm en dan zijn er nog miljoenen andere mensen die andere mensen vermoorden in naam van god. de kruistochten in de middeleeuwen. terroristen in naam van Allah (god) Dan is het nog steeds meer van god. En god heeft wel degelijk mensen vermoord. De 7 plagen, het koelbloedig doden van alle eerstgeboren zonen. Het laten verdrinken van de egyptenaren toen hun de dode zee wilden doorkruizen. En natuurlijk de zondvloed. waar ik weet niet hoeveel mensen aan zijn doodgegaan.

Bewerkt: door PowerPats
Link to comment
Delen op andere websites

Wel jammer dat ze op wikipedia er niet bij zetten dat Darwin zelf aan het eind van zijn leven christelijk is geworden en daarvoor al steeds meer zijn theorie in twijfel nam..

Logisch. Als je 85 bent ga je ook niet meer je dagen slijten in een laboratorium hé :cab: .

Link to comment
Delen op andere websites

Dat de duivel maar 10 mensen zou hebben vermoord zou dan de reinste onzin zijn. Er zijn namelijk ook Satanisten die moorden plegen uit de naam van de duivel. Ook zijn er Satanisten die hun leven geven om bij de Duivel te kunnen zijn. Dat kan je dus daar ook al bij berekenen en dan schieten de cijfers alleen al met dit omhoog.

Daarnaast geloof ik niet in de Duivel, maar wel in de duivel in de mens zelf. Wat dus voor mij betekend dat alle moorden enzovoort die bewust zijn gepleegd ook daarbij kunnen gerekend van mij part. Daarnaast god vermoord geen mensen. Er wordt dan ook wel gezegd. God neemt mensen tot hem.. Dat is iets heel anders dan vermoorden.

Ehm en dan zijn er nog miljoenen andere mensen die andere mensen vermoorden in naam van god. de kruistochten in de middeleeuwen. terroristen in naam van Allah (god) Dan is het nog steeds meer van god. En god heeft wel degelijk mensen vermoord. De 7 plagen, het koelbloedig doden van alle eerstgeboren zonen. Het laten verdrinken van de egyptenaren toen hun de dode zee wilden doorkruizen. En natuurlijk de zondvloed. waar ik weet niet hoeveel mensen aan zijn doodgegaan.

Ik zou god er niet voor beschuldigen, maar de mensen die de moorden plegen. Dit soort dingen zullen altijd gebeuren helaas, met of zonder god.

Als ik bijvoorbeeld stemmen zou horen die mij vertellen een bepaalde persoon te vermoorden zullen ze dat stemmetje niet beschuldigen, maar mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, Bestaat niet.

Anders gingen de mensen zowat ook niet dood,

ETC. Ik geloof er gewoon niet in het is allemaal maar een dom iets wat is bedacht omdat mensen een verklaring moesten hebben voor heto nstaan van de wereld denk ik.

Ik heb al zo vaak geroept god dood mijn en nog leef ik, ik zal trouwens ook nooit god met een Hoofdletter typen, slaat nergens op.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...