Jump to content

God


Dr.Oppai

Recommended Posts

Nee, Bestaat niet.

Anders gingen de mensen zowat ook niet dood,

Misschien houd 'hij' zo wel een beetje balans op aarde.

Hij is god toch, dan plakt hij er toch nog gewoon een planeetje aan vast.. Lijkt me makkelijker dan mensen dood laten gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, Bestaat niet.

Anders gingen de mensen zowat ook niet dood,

Misschien houd 'hij' zo wel een beetje balans op aarde.

Hij is god toch, dan plakt hij er toch nog gewoon een planeetje aan vast.. Lijkt me makkelijker dan mensen dood laten gaan.

Planeten er bij blijven plakken lijkt me nou ook niet echt een optie, dan houd de hebzucht van de mens nooit op. Ze moeten een keer stop geroepen worden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, Bestaat niet.

Anders gingen de mensen zowat ook niet dood,

Misschien houd 'hij' zo wel een beetje balans op aarde.

Hij is god toch, dan plakt hij er toch nog gewoon een planeetje aan vast.. Lijkt me makkelijker dan mensen dood laten gaan.

Planeten er bij blijven plakken lijkt me nou ook niet echt een optie, dan houd de hebzucht van de mens nooit op. Ze moeten een keer stop geroepen worden :)

dan maakt hij toch voor elk mens een planeet?of hij verandert de mens in een tevreden en dankbaare wezentjes.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind dat je het niet moet verbieden maar juist als ze het nog meer willen minderen gewoon meer waarschuwingen en reclames en als die dingen van hoe gevaarlijk het wel niet is enzo.misschien helpt dat een beetje misschien niet.

edit@sorry verkeerd topic :S

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, Bestaat niet.

Anders gingen de mensen zowat ook niet dood,

Misschien houd 'hij' zo wel een beetje balans op aarde.

Hij is god toch, dan plakt hij er toch nog gewoon een planeetje aan vast.. Lijkt me makkelijker dan mensen dood laten gaan.

Ik zou zeggen, aan alles komt een eind, ook aan het leven dus. :) Mensen worden ouder en willen niet "blijven" leven lijkt mij. Op een gegevenmoment heb je 5 planeten nodig, wat is er mis mee om te sterven? Het is misschien moeilijk voor nabestaanden, maar bij leven hoort de dood. Wat heb je aan het eeuwig leven? :) Ik vind dat mensen al blij mogen zijn dat ze hebben geleefd.

Trouwens, de mensen die volgens hen doden in de naam van "allah" noem ik opgestookte mensen die gek gemaakt zijn door hun leider, niet door de bijbel. Zijn zij het kwaad zelf? Ik vind van niet, ze weten niet beter dat zij het goed doen, ze zijn helaas veel te ver heen. Ze maken enorme vergissingen en het is niet goed te praten natuurlijk, maar daar zijn met mensen voor. Mensen haten, maken fouten en zijn soms enorm gevaarlijk voor anderen. Hoe komt het? Zijn deze "leiders" opgestookt door hun ouders en familie? Wie zal het weten

Wat doe je er aan? Kun je het voorkomen? Negen van de tien keer niet...

Ik geef de bijbel hier niet de schuld van, maar de terroristische leiders. Helaas zullen dit soort dingen door de eeuwen heen blijven gebeuren met of zonder geloof. Dit heb je met "mensen." Wij hebben gevoelens, haat en liefde, verschillende meningen en maken fouten.

Je doet er weinig aan.

Ps:

Voordat iemand me verteld dat het god z'n schuld is als dit soort dingen gebeuren:

Het is aan ons te leren van onze fouten, god heeft ons geschapen, niet opgevoed. Ik zie god ook eigenlijk niet als een "hij" of "zij" ik vind dat god alles om ons heen is. Alles wat met het leven te maken heeft. Ik geloof wel degelijk dat er meer is dan waar wij mensen bij stil kunnen staan. :)

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou zeggen, aan alles komt een eind, ook aan het leven dus. :)

Wanneer komt god dan aan zijn eind, een dag om naar uit te kijken. :bier:

Mensen worden ouder en willen niet "blijven" leven lijkt mij.

Dus dan wil men ook niet naar de hemel?

Op een gegevenmoment heb je 5 planeten nodig, wat is er mis mee om te sterven? Het is misschien moeilijk voor nabestaanden, maar bij leven hoort de dood. Wat heb je aan het eeuwig leven? :) Ik vind dat mensen al blij mogen zijn dat ze hebben geleefd.

Persoonlijk ben ik niet schuw voor de dood ofzo. Maar er zijn ook lieve meisjes van 11 die aan zware kanker doodgaan, dat is dus de bedoeling van de god die hier aanbeden wordt? :cab:

Trouwens, de mensen die volgens hen doden in de naam van "allah" noem ik opgestookte mensen die gek gemaakt zijn door hun leider, niet door de bijbel. Zijn zij het kwaad zelf? Ik vind van niet, ze weten niet beter dat zij het goed doen, ze zijn helaas veel te ver heen. Ze maken enorme vergissingen en het is niet goed te praten natuurlijk, maar daar zijn met mensen voor. Mensen haten, maken fouten en zijn soms enorm gevaarlijk voor anderen. Hoe komt het? Zijn deze "leiders" opgestookt door hun ouders en familie? Wie zal het weten

Door de Koran bedoel je?

Ik geef de bijbel hier niet de schuld van, maar de terroristische leiders. Helaas zullen dit soort dingen door de eeuwen heen blijven gebeuren met of zonder geloof. Dit heb je met "mensen." Wij hebben gevoelens, haat en liefde, verschillende meningen en maken fouten.

Ik geef de bijbel ook niet de schuld, dat boek zal best met de beste bedoelingen geschreven zijn. Maar volgens is het misbruikt door mensen die het gebruiken om andere mensen in hun macht te krijgen, om geld te verdienen. Het moderne geloof heeft niet heel veel meer mee te maken met het geloof rond de tijd dat het boek geschreven is, het is dus ook gewoon achterhaald

Voordat iemand me verteld dat het god z'n schuld is als dit soort dingen gebeuren:

Het is aan ons te leren van onze fouten, god heeft ons geschapen, niet opgevoed. Ik zie god ook eigenlijk niet als een "hij" of "zij" ik vind dat god alles om ons heen is. Alles wat met het leven te maken heeft. Ik geloof wel degelijk dat er meer is dan waar wij mensen bij stil kunnen staan. :)

Waarom heeft god eigenlijk al die nutteloze planeten geschapen? Er zijn er miljarden, 99,9999999999999999999999999999999999999999% is waarschijnlijk volkomen nutteloos voor het leven.

Link to comment
Delen op andere websites

Mania, het is arrogant om te denken dat jij Gods bedoelingen kent.

Waarom heeft god eigenlijk al die nutteloze planeten geschapen? Er zijn er miljarden, 99,9999999999999999999999999999999999999999% is waarschijnlijk volkomen nutteloos voor het leven.

Misschien wou God wel helemaal niet alles laten draaien om het leven. Misschien wou hij wel gewoon iets heel groots hebben om naar te kijken, weet jij veel.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen die in niks geloven gaan naar de hel.

Altijd al heen willen gaan. Vakanties daarheen zijn altijd zo lastig :7

Okee serieus. Duidelijk is dat jij een gelovige bent. Dus iedereen die geen geloof heeft gaat naar hel? Is best een kut excuus om mensen daarheen te sturen eigenlijk

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen die in niks geloven gaan naar de hel.

het tropische paradijs :D

maar kijk dat is nog een reden:wat is dat voor een god als je naar de hel gaat als je het niet geloof waardig vind klinken.goh goh het is ook heel wat hoor dat niet geloven daar moet echt een straf voor staan van eeuwig en altijd branden in de hel voor staan natuurlijk,jammer dat er geen grotere straf dan dat bestaat want eigenlijk is dat nog te goed voor die ongelofige honden toch?.schei toch uit man.

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...