Jump to content

God


Dr.Oppai

Recommended Posts

Je weet niet eens hoe het daar gaat ongelovige. :N

jonge hoe bedoel je ik weet niet hoe het daar gaat?je zegt dat je gestraft word als je ongelovig bent en dat zegt voor mij al meer dan genoeg.

en wat nou ongelovige?klinkt vijandig.... want heb trouwens een naam en die is niet ongelovige :D

oja en weet jij wel hoe het daar gaat dan?ben je op koffie uurtje daar geweest ofzo?

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

Ga nou niet zeggen dat de hel niet bestaat... ok, het is niet bewezen maar dat er niet is ook niet..

EDIT:

@hierboven: Het is goed Godfather.

En waarom niet? Dus omdat er iemand vroeger gezegd heeft: er is een god en als je gelovig bent ga je naar de hemel en als je niet gelovig bent ga je naar de hel geloof je dat? Komaan zeg wie gelooft er nu zo een bullshit :cab:

Dus als ik morgen zeg je moet zo of zo leven en dat geloof aanemen en dan ga je naar het paradijs gaan of anders naar een slechte plaatst, dan geloof je dit? Aja want het tegendeel is niet bewezen he

Link to comment
Delen op andere websites

Ga nou niet zeggen dat de hel niet bestaat... ok, het is niet bewezen maar dat er niet is ook niet..

EDIT:

@hierboven: Het is goed Godfather.

En waarom niet? Dus omdat er iemand vroeger gezegd heeft: er is een god en als je gelovig bent ga je naar de hemel en als je niet gelovig bent ga je naar de hel geloof je dat? Komaan zeg wie gelooft er nu zo een bullshit :cab:

Dus als ik morgen zeg je moet zo of zo leven en dat geloof aanemen en dan ga je naar het paradijs gaan of anders naar een slechte plaatst, dan geloof je dit? Aja want het tegendeel is niet bewezen he

laat mensen gwn lekker geloven wat ze willen ookal is het soms raar(alhoewel ik wel dom vind van G.T.A dat hij in een martelaar gelooft) ofzo.

en je loopt trouwens zo kans op een warn he wegens provoceren :cab:

al gef ik je wel gelijk dat het rare verhaaltjes zijn maar dat hoe je ook weer niet zo te zeggen :puh:

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

Mania, het is arrogant om te denken dat jij Gods bedoelingen kent.

Helaas de bedoelingen van een fictief personage ken ik inderdaad niet.

Misschien wou God wel helemaal niet alles laten draaien om het leven. Misschien wou hij wel gewoon iets heel groots hebben om naar te kijken, weet jij veel.

Fail dan... :7

Mensen die in niks geloven gaan naar de hel.

Liever dat dan de kont likken van een god die zicht gedraagt als een dictator en genocide goedkeurt.

Hoho dat zeg ik niet.. Wikpedia is gewoon een encyclopedie, daar doe je mee wat je wilt maar dat hoeft niet te betekenen dat je alles moet geloven wat er staat. Als ik dat er bij zou zetten zou het merendeel van de mensen er toch niets mee doen en gewoon verder gaan en hun overtuiging overanderd laten..

Je mag trouwens wel iets minder denigrerend en afkeurend zijn over geloof, ik lees een aantal van je post en ze zijn nog al aand 'ruwe' kant..

Wikipedia linkt expliciet naar een bron, die bron is een brief van Darwin aan Fordyce. In die brief zegt Darwin (3 jaar voor z'n dood) dat hij meer agnost is dan wat anders. Je verhaal is dus gewoon lulkoek.

Ga nou niet zeggen dat de hel niet bestaat... ok, het is niet bewezen maar dat er niet is ook niet..

Jij beweert dat de hel bestaat, jij moet dat bewijzen.

Als ik beweer dat er roze koeien overal door de steden vlieggen moet ik dat bewijzen, dan hoef jij niet te bewijzen dat dat niet zo is. Dar is sowieso onmogelijk om te doen. Net zoals dat het onmogelijk is om te bewijzen dat de hel niet bestaat..

Link to comment
Delen op andere websites

Fail dan... :7

Fail? Jij fail dan, want Killer drukt gewoon uit: we weten niet of de hemel en de hel wel of niet bestaat.

Liever dat dan de kont likken van een god die zicht gedraagt als een dictator en genocide goedkeurt.

Liever een verstandig forumlid dan een megalid met zinloze argumenten. :bier:

Jij beweert dat de hel bestaat, jij moet dat bewijzen.

Dat bedoel ik dus, je komt steeds weer terug dat we het moeten bewijzen.. Er valt niks te bewijzen!? Of wel?

Link to comment
Delen op andere websites

Fail? Jij fail dan, want Killer drukt gewoon uit: we weten niet of de hemel en de hel wel of niet bestaat.

Dus je bent geen gristen? :bonk: Dat is namelijk precies mijn standpunt.. Alhoewel ik de kans dat het bestaat nihil acht.

Liever een verstandig forumlid dan een megalid met zinloze argumenten. :bier:

Je komt niet in de hemel als je niet in god gelooft --> dictatuur

God vind het schijnbaar prima dat er lieve meisjes sterven aan kanker en mensen omkomen van de honger --> genocide

Point proven..

Dat bedoel ik dus, je komt steeds weer terug dat we het moeten bewijzen.. Er valt niks te bewijzen!? Of wel?

Het is niet alleen niet te bewijzen, het is zelfs niet erg aannemelijk. Dus het is ongelooflijk irrationeel om er in te geloven. Ik wil het zelfs dom noemen.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Mania-92

Dus jij verwijt god dat onschuldige mensen en kleine kinderen sterven aan kanker? Niemand verdiend het, maar dit soort dingen gebeuren. Zoals ik in m'n oudere post verteld heb, ik zie god niet als een "hij" of "zij", maar als alles, al het leven om ons heen. Mensen kunnen ziek worden en dood gaan, ook kleine lieve meisjes hoe zielig het ook is, dat kun je niemand verwijten.

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof er niet veel van, maar ze hebben wel de Ark van Noah gevonden.

Ze zijn nog niet zeker dat dit de Ark is maar alles is hetzelfde.

- Het hout heeft dezelfde kleur na zoveel jaren rotten.

- De afmetingen zijn hetzelfde

- In de bijbel staat dat de Ark van Noah op die plaats is geweest.

Ze hebben niet meer bewijzen aangezien ze er niet kunnen bijgeraken, het ligt ergens in een berg waar dat niemand kan komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze hebben niet meer bewijzen aangezien ze er niet kunnen bijgeraken, het ligt ergens in een berg waar dat niemand kan komen.

Ah, er ligt dus ergens op een berg waar nooit iemand bij is geweest een boot die nog nooit iemand heeft gezien omdat er niemand bij kan komen... Tegenwoordig zijn in de wereld de moeilijkste bergen al beklommen tot de top (Mount Everest, K2 enz) dus geen berg is meer te moeilijk. Als er echt zo'n boot gevonden zou zijn, zou dat al lang wereldwijd bekend zijn.

- De afmetingen zijn hetzelfde

Jaja, iemand is dus op een plek geweest waar niemand kan komen of het bootje even op te meten... Jaja, klinkt heel geloofwaardig :7

Dus jij verwijt god dat onschuldige mensen en kleine kinderen sterven aan kanker?

Ja, jullie denken toch dat hij het leven en alles eromheen heeft geschapen? Wanneer er een kind geboren word is het natuurlijk een geschenk van God. Maar zodra het iets slechts betreft zoals het sterven, dan schuiven jullie het maar wat graag op iets anders af. Beetje hypocriet nietwaar?

En waarom beginnen christenen rouwadvertenties vaak met:

Onverwacht heeft God tot Zich geroepen (genomen) mijn/onze.....

Zie je... God laat mensen sterfen... Ook kleine onschuldige kinderen die vreselijk veel pijn hebben geleden, allemaal gods werk! Wat een fijne vent is het toch! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ze hebben niet meer bewijzen aangezien ze er niet kunnen bijgeraken, het ligt ergens in een berg waar dat niemand kan komen.

Ah, er ligt dus ergens op een berg waar nooit iemand bij is geweest een boot die nog nooit iemand heeft gezien omdat er niemand bij kan komen... Tegenwoordig zijn in de wereld de moeilijkste bergen al beklommen tot de top (Mount Everest, K2 enz) dus geen berg is meer te moeilijk. Als er echt zo'n boot gevonden zou zijn, zou dat al lang wereldwijd bekend zijn.

- De afmetingen zijn hetzelfde

Het is echt, kijk hier maar

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ark_van_Noach#Zoektochten_naar_de_ark

PS : Mijn godsdienstleraar heeft ma dat verteld

Bewerkt: door Michael_Scofield94941
Link to comment
Delen op andere websites

Dus jij verwijt god dat onschuldige mensen en kleine kinderen sterven aan kanker?

Ja, jullie denken toch dat hij het leven en alles eromheen heeft geschapen? Wanneer er een kind geboren word is het natuurlijk een geschenk van God. Maar zodra het iets slechts betreft zoals het sterven, dan schuiven jullie het maar wat graag op iets anders af. Beetje hypocriet nietwaar?

Sorry, maar ik ben Apostolisch, niet christelijk. Ik zie god niet als een "hij" een persoon die alles heeft geschapen zoals ik 2 keer eerder heb verteld. Voor mij is al het leven om ons heen, de bomen, planten en al het leven om ons heen god, niet een hij of zij die alles heeft geschapen. Je kunt moeilijk de natuurlijk verwijten dat lieve onschuldige kinderen sterven aan vreselijke ziektes. Dit soort dingen zijn naar, maar gebeuren nu eenmaal, niets levends is ontsterfelijk, ook geen schattige kinderen.

PS:

Vroeger stierven mensen al aan een blinde darmonsteking of longonsteking, nu is de kanker de grote boosdoener. Over 100 jaar is kanker niet meer erger dan b.v. een longonsteking, alleen maken wij dit niet meer mee.

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...