Kai-ShockWave Geplaatst: 23 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Ik wordt echt gek van die freezes. Net een wedstrijd gestart, paar minuutjes bezig en al 4 (!!) keer een freeze gehad. EA, kom met een patch en snel! EDIT: Inmiddels 6x in 36min speeltijd. EDIT2: Teller staat inmiddels op 9, speeltijd: 54min. EDIT3: Wedstrijd afgelopen, 13 keer vastgelopen... Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Wat het nou is. Ik heb er helemaal geen last van, het komt wel een keertje voor ofzo, maar het is niet zo dat hij dat 4x in een wedstrijd doet. Ik speel btw op de xbox ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft. Reageren
Visser23 Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Ik wordt echt gek van die freezes. Net een wedstrijd gestart, paar minuutjes bezig en al 4 (!!) keer een freeze gehad. EA, kom met een patch en snel! EDIT: Inmiddels 6x in 36min speeltijd. EDIT2: Teller staat inmiddels op 9, speeltijd: 54min. EDIT3: Wedstrijd afgelopen, 13 keer vastgelopen... Als je de publieksnummers, muziekjes na de goals etc. eruit haalt heb je hier als het goed is geen last meer van. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 23 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Daar ligt het niet aan helaas. Reageren
Dylann. Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 (bewerkt) Ik snap der niks van hoe ik mn replays kan laten zien op de website.. EDIT: ik heb het al Bewerkt: 23 oktober 2010 door Dylann. Reageren
Mr-Triple-X Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Ik wordt echt gek van die freezes. Net een wedstrijd gestart, paar minuutjes bezig en al 4 (!!) keer een freeze gehad. EA, kom met een patch en snel! EDIT: Inmiddels 6x in 36min speeltijd. EDIT2: Teller staat inmiddels op 9, speeltijd: 54min. EDIT3: Wedstrijd afgelopen, 13 keer vastgelopen... Als je de publieksnummers, muziekjes na de goals etc. eruit haalt heb je hier als het goed is geen last meer van. Hoe haal je die eruit eigenlijk? Ik had een keer een liedje in het spel gezet die afgespeeld moest worden na een goal, maar er is iets mis gegaan, want het wordt niet na een goal afgespeeld. Wel word het lied continu afgespeeld als ik in het menu ben. Als ik het er dan probeer uit te halen kan ik het nergens vinden om het te verwijderen. Reageren
Flokkert Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Ik heb nu nergens meer last van. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Vandaag uit m'n luie stoel gekomen en Fifa 11 gekocht. Ik moet zeggen dat de bewegingen lekkerder werken van de spelers. Ik zal vandaag misschien beginnen met carrière. Iemand een suggestie voor een team? Heeft trouwens iemand enig idee hoe je een strafschop moet benutten, want bij mij gaan ze steeds hoog over terwijl ik op dat balkje rechtsonder altijd in het groene uitkom. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Vandaag uit m'n luie stoel gekomen en Fifa 11 gekocht. Ik moet zeggen dat de bewegingen lekkerder werken van de spelers. Ik zal vandaag misschien beginnen met carrière. Iemand een suggestie voor een team? Heeft trouwens iemand enig idee hoe je een strafschop moet benutten, want bij mij gaan ze steeds hoog over terwijl ik op dat balkje rechtsonder altijd in het groene uitkom. Je moet met het richten van je schot heel precies timen. Laat je de stick te snel los, dan zal de bal door het midden gaan; laat je te laat los, dan vliegt de bal ver over of naast. Het is even oefenen, maar het moet te doen zijn. Reageren
Venzio Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Vandaag uit m'n luie stoel gekomen en Fifa 11 gekocht. Ik moet zeggen dat de bewegingen lekkerder werken van de spelers. Ik zal vandaag misschien beginnen met carrière. Iemand een suggestie voor een team? Heeft trouwens iemand enig idee hoe je een strafschop moet benutten, want bij mij gaan ze steeds hoog over terwijl ik op dat balkje rechtsonder altijd in het groene uitkom. Je moet met het richten van je schot heel precies timen. Laat je de stick te snel los, dan zal de bal door het midden gaan; laat je te laat los, dan vliegt de bal ver over of naast. Het is even oefenen, maar het moet te doen zijn. Toevoeging: Volgens mij kan je ook de tutorial bekijken en oefenen waar je de ''ring'' ziet. Reageren
Dylann. Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Vannacht denk ik ff weer Fifa doen, veder met mn carriere Reageren
BoerTijger Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Ik speel Fifa 10 online. Is Fifa 11 de moeite waard om te kopen? Reageren
Mr-Triple-X Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Vannacht denk ik ff weer Fifa doen, veder met mn carriere Same. Reageren
Dylann. Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Met welke club spelen jullie de carriere? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.