Jump to content

The Elder Scrolls V: Skyrim


Velaro

Recommended Posts

  • Reacties 344
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • commando

    41

  • moechy

    28

  • Kloep

    25

  • Cheers.

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik had wel gehoord dat mensen je daden herinneren?

Ja maar ik vraag me daarom juist af of dat alleen is als je gepakt word of ook als ze je niet pakken ervoor.

Want bijvoorbeeld bij Fallout kreeg je negatieve reputatie voor slechte dingen ondanks dat niemand je daden gezien heeft.

Volgen mij werkt dit nu gewoon hetzelfde maar dan zopnder een stat meterje in je menu. :sigaar:

@Kloep: Ga naar Riverwood (eerste dorpje) en praat met de blacksmih, dan krijg je een tutorial :D

Bewerkt: door Pwned.
Link to comment
Delen op andere websites

Hele PC opgeschoond, geformatteerd, van de nieuwste drivers voorzien, noem maar op. En tot mijn verbazing draait Skyrim zelfs prima op mijn oude PC. Maar helaas, alles ging net iets te goed kennelijk. Ik kan namelijk maar maximaal een kwartier of zo spelen voor de boel crasht. Bummer. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

@Kloep: Ga naar Riverwood (eerste dorpje) en praat met de blacksmih, dan krijg je een tutorial :D

A thx. :) On to Riverwood then. :puh:

En daarna als een gek iron daggers maken om vrij rap in lvl 100 te komen. :)

Pas op, zo level je ook je eigen level, waardoor de vijanden moeilijker worden maar je alleen een 100 smithing hebt :puh:

@snickers: Je hoeft neit per se e rpg-en al maakt dat het spel VEEL makkelijker, dit is wel een can de makkelijkere rpg's qua rpg-elementen dus dit is wel een goede rpg om mee te beginnen!

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand de Elder Scroll kan? Heb die quest al gedaan en hij staat zo dom in mijn inventory :puh:

Kan je verkopen in de library van de Mage Guild. Weet niet precies meer hoe die gozer heet, of hoe de ruimte heet. Wel weet ik dat je er 2000 coins voor vangt.

Link to comment
Delen op andere websites

Is er een manier om snel uit een dungeon te komen? Denk aan iets dergelijks als een escape rope in Pokémon. Ik zit nu in die dungeon waar je die Elder Scroll kunt vinden. Ik ben voorbij een aantal monsters gerend die ik echt niet aan kon. Als ik nu gewoon zo terug zou moeten lopen overleef ik dat dus niet, en zit ik voor eeuwig vast in die k*t dungeon. :ch:

Bewerkt: door Gta Ripper
Link to comment
Delen op andere websites

Is er een manier om snel uit een dungeon te komen? Denk aan iets dergelijks als een escape rope in Pokémon. Ik zit nu in die dungeon waar je die Elder Scroll kunt vinden. Ik ben voorbij een aantal monsters gerend die ik echt niet aan kon. Als ik nu gewoon zo terug zou moeten lopen overleef ik dat dus niet, en zit ik voor eeuwig vast in die k*t dungeon. :ch:

In de meeste grote/belangrijke dungeons is er meestal ook wel een uitgang aan het eind, die je vaak met een puzzel opent of door een quest te voltooien, of een eindbaas te verslaan.

Maar het is verstandiger om nog wat te trainen, en terug te komen als je een hoger level hebt (gebruik van companions is ook handig). :X

Link to comment
Delen op andere websites

In de meeste grote/belangrijke dungeons is er meestal ook wel een uitgang aan het eind, die je vaak met een puzzel opent of door een quest te voltooien, of een eindbaas te verslaan.

Je hebt helemaal gelijk, er was direct na de puzzel een uitgang!

Ik heb ook dat er onnatuurlijk veel dragons spawnen, die wat combat betreft, te sterk zijn voor mij. Ik wou dat ik niet mijn blacksmithing en speech tot 100 had getrained. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

In de meeste grote/belangrijke dungeons is er meestal ook wel een uitgang aan het eind, die je vaak met een puzzel opent of door een quest te voltooien, of een eindbaas te verslaan.

Je hebt helemaal gelijk, er was direct na de puzzel een uitgang!

Ik heb ook dat er onnatuurlijk veel dragons spawnen, die wat combat betreft, te sterk zijn voor mij. Ik wou dat ik niet mijn blacksmithing en speech tot 100 had getrained. :-(

Haha dat is niet zo slim he :puh: Hoe speel je dan? Als magicus of met schild en zwaard? En welk level ben je?

Link to comment
Delen op andere websites

In de meeste grote/belangrijke dungeons is er meestal ook wel een uitgang aan het eind, die je vaak met een puzzel opent of door een quest te voltooien, of een eindbaas te verslaan.

Je hebt helemaal gelijk, er was direct na de puzzel een uitgang!

Ik heb ook dat er onnatuurlijk veel dragons spawnen, die wat combat betreft, te sterk zijn voor mij. Ik wou dat ik niet mijn blacksmithing en speech tot 100 had getrained. :-(

Haha dat is niet zo slim he :puh: Hoe speel je dan? Als magicus of met schild en zwaard? En welk level ben je?

Ik heb nu een volledig legendary daedric setje armor met een two handed axe. Level 34, maar dat komt vooral door blacksmithing en speech.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...