frankyyguy Geplaatst: 21 september 2011 Rapport Geplaatst: 21 september 2011 De auto's rijden ook een stuk realistischer dan Saints Row 2, ziet er allemaal beter uit. Reageren
PunkyF00l Geplaatst: 24 september 2011 Rapport Geplaatst: 24 september 2011 Deze spelen tot GTA V uitkomt Reageren
Kyon Geplaatst: 30 september 2011 Rapport Geplaatst: 30 september 2011 Mij te onrealistisch..... Reageren
PunkyF00l Geplaatst: 1 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2011 Mij te onrealistisch..... Vind ik ook. Het niveau van Saints Row is sterk gedaald sinds ze begonnen met deze onrealistische vulgaire dingen. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 1 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2011 Dat is juist de fun van de game, gewoon over de top. Je moet het ook totaal niet vergelijken met GTA. Deel 1 was trouwens ook onrealistisch. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 1 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2011 (bewerkt) Nieuw filmpje gevonden: http://www.youtube.c...h?v=eSViI-ieyUE P.S. Eventuele kut reclame ligt niet aan mij Edit: eerste 2 filmpjes zijn geblokt dus deze zijn weg. Bewerkt: 7 oktober 2011 door Tommy-Vercetti Reageren
Sublime Geplaatst: 15 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2011 Die droge humor in dit spel lijkt me geniaal, net als in saints row 2. Alleen was het probleem dat in de 2de versie die besturing op de PC zo kut was.. Hopelijk hebben ze dat nu opgelost. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 16 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2011 Nieuwe filmpjes. Reageren
PowerPats Geplaatst: 16 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2011 Enige dag 1 koop voor mij, De rest komt later wel. Reageren
KaoloBimamKonjoG Geplaatst: 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2011 Deze spelen tot GTA V uitkomt huh wanneer komt GTA V uit dan? Kijk erg uit naar dit spel, hoop dat de controls wel beter zijn dan bij SR2, dat was echt de doodsteek voor mij voor dat spel. Reageren
PrioX Geplaatst: 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2011 huh wanneer komt GTA V uit dan? Dat is nog niet bekend. Reageren
UnitedLibertyPaperHacker Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 hartstikke leuk, maar weet iemand ook of er een nederlands forum van is, en of er ook een wikia van is zoals hier(verhaallijn, wagens wapens drugs, personages in de wikia) ???? Ty >>> Door Hanneswasco: Topic verplaatst naar Games.<<< Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Hier is een hele site over Saints Row, een soort wikipedia: http://saintsrow.wikia.com/wiki/Saints_Row_Wiki Een forum over Saints Row heb ik niet gevonden. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 (bewerkt) Zijn er mensen die de game bij mediamarkt hebben kunne scoren gister? Na dat mensen van gamer.nl en insidegamer.nl hadden gebeld naar mediamarkt alpen werden gelijk alle Saints Row the Third exemplaren uit de schappen gehaald. Missie 3: Let op, vele shootouts maar ook vette spoilers. Bewerkt: 12 november 2011 door Sjaakswabber Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.