Tseardbuma Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Heb vorige week gekregen. Vind het een leuke game. Leuke Singeplayer. Inderdaad wat aan de korte tijd. Maar de inhoud vind ik prima. Multiplayer ook goed gemaakt. Spec ops. Survival een paar keer gedaan. Vind ik ook wel leuk. Stomme rot honden ook altijd. Euhm.. De missions vind ik geweldig. Met zen 2en of 1. het blijft leuk. vooral de stealh hou ik van. Eindbeordeling: Goed gedaan Activision. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 11 december 2011 Rapport Geplaatst: 11 december 2011 Heb hem vandaag ook uitgespeeld, inderdaad een beetje kort maar wat een geweldige game. Ik speel bijna nooit dit soort games maar na MW3 ga ik dit zeker wel vaker spelen. Ik vind het een geweldig eind. Hoe je Makarov uiteindelijk doodt, echt geweldig. Dat hij daar zo dom hangt. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 11 december 2011 Rapport Geplaatst: 11 december 2011 Overigens heb ik beslist dat ik niet ga prestigen op MW3. Vind het gewoon de moeite niet waard, dat was het eigenlijk ook niet op Black Ops maar toch deed ik het :') Toch weer geprestiged.. :') Gisterenmiddag prestige in gegaan en ben nu weer level 40 dus ik ga veel sneller dan normaal Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 11 december 2011 Rapport Geplaatst: 11 december 2011 Ik had MW3 voor mijn verjaardag voor de PS3 gekregen. Ik vond de verhallijn kort (Had hem binnen 4 uur uitgespeeld. ). Survival mode vind ik ook leuk. Vond het wel grappig dat je Makarov zo ziet bungelen aan dat touw Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 12 december 2011 Rapport Geplaatst: 12 december 2011 Ging gister redelijk lekker, alleen weet iemand wat de Infected gamemode is? Ik hoor van een maat van mij dat dat een cheatlobby is, maar een andere maat zegt dat dat al in het spel zit. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 12 december 2011 Rapport Geplaatst: 12 december 2011 (bewerkt) Dat zit al in het spel. Je speelt in twee teams, in de ene zit jij die wapens mogen gebruiken. En in de andere zitten de 'survivors'. Die mogen alleen knifen, maar als ze als laatste over zijn mogen ze hun wapens gebruiken. Als jij dus iemand gekilled hebt komt hij bij jou in het team en moet je dus de andere survivors doden. Bewerkt: 12 december 2011 door MostWantedKid Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 12 december 2011 Rapport Geplaatst: 12 december 2011 Ik had MW3 voor mijn verjaardag voor de PS3 gekregen. Ik vond de verhallijn kort (Had hem binnen 4 uur uitgespeeld. ). Survival mode vind ik ook leuk. Vond het wel grappig dat je Makarov zo ziet bungelen aan dat touw Het is zeker de moeite waard om missies te herhalen trouwens, en dat op een hogere moeilijkheidsgraad. In Modern Warfare 2 werd het op veteran in sommige missies een beetje onmogelijk. Reageren
vice Geplaatst: 16 december 2011 Rapport Geplaatst: 16 december 2011 (bewerkt) Er komt denk ik mogelijk binnenkort een nieuwe MW3 update, met enkele nieuwe gamemodes . http://t.co/WNPzyWnr http://xbox360.4gamers.be/nieuws/11461/1/Nieuwe-MW3-modi-zijn-gemaakt-door-gebruikers (-> Volgens mij* zal de update ook gratis zijn, dus dat is wel eens leuk dat ze laten zien dat ze niet ALLEEN maar naar geld kijken ). *Sorry als dit toch niet zo is xD ->2 kan zijn dat de update over enkele minuten al aankomt (volgens Twitter ^^) Bewerkt: 16 december 2011 door vice Reageren
Faenty. Geplaatst: 16 december 2011 Rapport Geplaatst: 16 december 2011 Er komt denk ik mogelijk binnenkort een nieuwe MW3 update, met enkele nieuwe gamemodes . http://t.co/WNPzyWnr http://xbox360.4gamers.be/nieuws/11461/1/Nieuwe-MW3-modi-zijn-gemaakt-door-gebruikers (-> Volgens mij* zal de update ook gratis zijn, dus dat is wel eens leuk dat ze laten zien dat ze niet ALLEEN maar naar geld kijken ). *Sorry als dit toch niet zo is xD ->2 kan zijn dat de update over enkele minuten al aankomt (volgens Twitter ^^) Hij is er hoor! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 17 december 2011 Rapport Geplaatst: 17 december 2011 Drop Zone.. goh, wat ga ik veel dood als ik een care package wil nemen :') Vandaag een Multi-Kill gehad met een Airdrop Trap.. Reageren
vice Geplaatst: 20 december 2011 Rapport Geplaatst: 20 december 2011 Ik ben nu sinds kort weer wat MW3 gaan spelen. Heb een tijdje niet meer gespeeld, maar ik moet zeggen dat ik de mode 'Drop Zone' echt wel een leuke mode vind. Snelle XP, en veel actie op één plek(= snelle XP dus xD). Doet me wat denken (qua actie dan) aan Team Defender. Maar goed, hopelijk voegen ze binnenkort ooit nog wat "Community Made"-gamemodes toe. Want ze hebben volgens mij toch geen compleet nieuw 'tabblad' gecreërt om er dan enkel ééntje toe te voegen . Reageren
moechy Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Geplaatst: 21 december 2011 (bewerkt) Heb net ook de singleplayer uitgespeeld. Vond hem zelf ook wat kort. Op 6,5u. Maar desalniettemin vind ik het waardige afsluiter van de reeks. Man ik zuig online oO Bewerkt: 21 december 2011 door moechy Reageren
TekaLoca Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Geplaatst: 21 december 2011 Vandaag ook de campaign uitgespeeld.. deed het enkel voor de achievements, anders boeit die campaign me niet :') Nu ga ik ook weer wat online spelen. Hopelijk vandaag level 70, als ik lekker ga dan.. Reageren
moechy Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Geplaatst: 21 december 2011 Vandaag ook de campaign uitgespeeld.. deed het enkel voor de achievements, anders boeit die campaign me niet :') Nu ga ik ook weer wat online spelen. Hopelijk vandaag level 70, als ik lekker ga dan.. Lol ik geraak met moeite aan level 3 . Reageren
TekaLoca Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Geplaatst: 21 december 2011 Oh, komt nogwel. Ik ben nu prestige 1 level 67 met een kill/death ratio van 1.63 maar de laatste paar dagen wil het niet meer lukken op dat spel.. campers, backrapers, random grenades etc etc.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.