Jump to content

Bin Laden is dood!


PrioX

Recommended Posts

Voor zover ik weet is Osama bin Laden eerder het gezicht van Al-Qaida dan het brein achter de aanslagen, dat Ayman al-Zawhiri zou zijn. Die zou dan ook de tweede hoogste positie ingenomen hebben in het terreurnetwerk, dus nu de eerste. Verder heb ik gehoord dat Al-Qaida niet zo'n reusachtige organisatie met invloed op de hele wereld is, zoals velen denken. Men zou Al-Qaida namelijk vaak door elkaar halen met andere (kleinere) organisaties met een specifiek doel.

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 346
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ferrigno

    56

  • Faenty.

    35

  • PowerPats

    18

  • Kenny-Petrovic

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Een (waarschijnlijk nep) kiekje van een dode Osama..

[FOTO]

Deze kwam ik ook tegen. Ik kwam er ook nog eentje tegen waarin er gewoon een deel van zn schedel miste en je zo zijn hersenen zag.

Die foto is fake. Dit is het orgineel (Bron: Geenstijl.nl)

mlngv7.jpg

Op dit moment ben ik aan het twijfelen, en ik begin steeds meer te geloven dat Osama niet dood is.

Er zijn een paar punten die me overtuigen dat hij in theorie niet op een logische manier dood kan zijn.

-Osama woonde op een steenworp-afstand van één van de strengst beveilligste militaire basis in Pakistan.

-Het verhaal wordt meerdere keren verdraaid; eerst werd mr. Bin Laden in de zee gedumpt, daarna toch weer niet. Eerst schoot Bin Laden terug op de Amerikaanse troepen, nu weer niet. Eerst was zijn mogelijke vrouw als menselijk schild gebruikt, nu weten ze het ineenkeer niet zeker (Klik)

-Hoe is het de regering van Pakistan nooit opgevallen dat Bin Laden in een normale stad, woonwijk en vila verbleef, terwijl zowel Pakistan als Amerika beiden samenwerkte met 'de strijd tegen terrorisme?'

-Een DNA-Onderzoek zou het 'bevestigd' hebben, maar je hebt toch bij een DNA-onderzoek, als ik me niet vergis, eerst nog een monster van datzelfde DNA nodig om te vergelijken? Hoe kwamen ze eerder aan dat DNA-monster van Osama dan?

-Als Bin Laden echt in de zee was gedumpt, dan is het meteen vreemd dat Amerika dit binnen 24 uur nadat Bin Laden neergeschoten werd, hebben uitgevoerd. Hebben ze tegenwoordig niet meer tijd nodig voor een goed onderzoek, bijvoorbeeld om 100% te identificeren dat het echt Bin Laden was?

-De Taliban heeft niet eens (fel) gereageerd. Als een belangrijke leider van zo'n organisatie daadwerkelijk overleden is, dan zou het logischer zijn als Al Qaida meteen al iets van zich liet horen

Dit maakt het voor mij geloofwaardiger dat Amerika zelf een plan bedacht heeft om rond deze datum om wat voor reden dan ook een Internationale Hype te creëren, of dat ze gewoon op het verkeerde been zijn gezet.

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

-Osama woonde op een steenworp-afstand van één van de strengst beveilligste militaire basis in Pakistan.

Helemaal zo'n slecht plan nog niet.. Gaan wonen op de plek waar je het minst verwacht wordt, daarnaast weet je niet hoeveel connecties Bin Laden had met hooggeplaatste functionarissen daar in de regio.

-Het verhaal wordt meerdere keren verdraaid; eerst werd mr. Bin Laden in de zee gedumpt, daarna toch weer niet. Eerst schoot Bin Laden terug op de Amerikaanse troepen, nu weer niet. Eerst was zijn mogelijke vrouw als menselijk schild gebruikt, nu weten ze het ineenkeer niet zeker (Klik)

Waar hebben ze gezegd dan dat hij niet in zee is gegooid?

-Hoe is het de regering van Pakistan nooit opgevallen dat Bin Laden in een normale stad, woonwijk en vila verbleef, terwijl zowel Pakistan als Amerika beiden samenwerkte met 'de strijd tegen terrorisme?'

Wie zoekt er nou in een rijke villa wijk naar Osama Bin Laden? En je weet ook niet in hoeverre hij daar beschermd werd door hoge functionarissen binnen de overheid.

-Een DNA-Onderzoek zou het 'bevestigd' hebben, maar je hebt toch bij een DNA-onderzoek, als ik me niet vergis, eerst nog een monster van datzelfde DNA nodig om te vergelijken? Hoe kwamen ze eerder aan dat DNA-monster van Osama dan

Ze hebben het DNA van zijn overleden zuster gebruikt.

-Als Bin Laden echt in de zee was gedumpt, dan is het meteen vreemd dat Amerika dit binnen 24 uur nadat Bin Laden neergeschoten werd, hebben uitgevoerd. Hebben ze tegenwoordig niet meer tijd nodig voor een goed onderzoek, bijvoorbeeld om 100% te identificeren dat het echt Bin Laden was?

Dat schijnt de Islam zo voor te schrijven. Ze hebben hem schijnbaar ook gewassen enzo. Allemaal om de Moslims koest te houden.

-De Taliban heeft niet eens (fel) gereageerd. Als een belangrijke leider van zo'n organisatie daadwerkelijk overleden is, dan zou het logischer zijn als Al Qaida meteen al iets van zich liet horen

Al-Qaida bestaat niet. Tenminste niet als één organisatie. Er zijn over de hele wereld verschillende Al-Qaida groepen en met de meeste heeft Bin Laden niets te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Amerika zal foto's van het lijk van Osama Bin Laden ongetwijfeld vrijgeven. Dat zegt Leon Panetta, directeur van de Amerikaanse inlichtingendienst CIA.

"De regering praat over de beste manier om dit te doen, maar ik denk dat er geen vragen over zijn dat deze beelden uiteindelijk aan het publiek worden getoond", zei Panetta in een interview met de Amerikaanse nieuwszender NBC.

Het Witte Huis heeft de foto's tot nu toe niet vrijgegeven, omdat ze gruwelijk zijn en mogelijk tot gewelddadige reacties leiden. Een woordvoerder van president Barack Obama benadrukte na het interview met Panetta dat er nog geen besluit is genomen over het vrijgeven van de beelden.

Bron: nos.nl

Ik zou deze foto's en eventueel beeldmateriaal allemaal wel willen zien, hoe gruwelijk het ook is.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover ik weet is Osama bin Laden eerder het gezicht van Al-Qaida dan het brein achter de aanslagen, dat Ayman al-Zawhiri zou zijn. Die zou dan ook de tweede hoogste positie ingenomen hebben in het terreurnetwerk, dus nu de eerste. Verder heb ik gehoord dat Al-Qaida niet zo'n reusachtige organisatie met invloed op de hele wereld is, zoals velen denken. Men zou Al-Qaida namelijk vaak door elkaar halen met andere (kleinere) organisaties met een specifiek doel.

De brein achter de 9/11 aanslagen was zoals ik het weet de in Guantanamo Bay vastgehouden Khalid Sheikh Mohammed.

Link to comment
Delen op andere websites

Osama Bin Laden is niet dood! Zag net voor een winkel een auto staan met Duits kenteken, alarm lichten aan en de kofferbak open waar een briefje hing... "Ich bin Laden, komme bald wieder."

Kortom, hij leeft nog :O

Bewerkt: door Zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Osama Bin Laden is niet dood! Zag net voor een winkel een auto staan met Duits kenteken, alarm lichten aan en de kofferbak open waar een briefje hing... "Ich bin Laden, komme bald wieder."

Kortom, hij leeft nog :O

Ja, en ik was net Call of Duty aan het spelen, en toen zat ik in zijn team, zijn nickname is '[AK] Bin Laden'.

Link to comment
Delen op andere websites

En dan denk ik toch dat Obama gewoon Osama is....

4 Osama ís Obama. Nadat hij tien jaar geleden onderdook, heeft Osama intensieve plastische chirurgie ondergaan, is zich Obama gaan noemen en heeft koers gezet naar de machtigste plek van de wereld – om zo uiteindelijk de Vrije Wereld van binnenuit te vernietigen. Ga maar na: ondanks het geboortedocument herinnert geen enkele Hawaïaan zich de kleine Obama. Beiden hebben een lichtgetinte huid en zijn dus moslim. En bovendien: die ene letter verschil! Dat kan geen toeval zijn!
Bron: http://www.nrcnext.nl/columnisten/2011/05/05/osama-is-obama/
Link to comment
Delen op andere websites

-Als Bin Laden echt in de zee was gedumpt, dan is het meteen vreemd dat Amerika dit binnen 24 uur nadat Bin Laden neergeschoten werd, hebben uitgevoerd. Hebben ze tegenwoordig niet meer tijd nodig voor een goed onderzoek, bijvoorbeeld om 100% te identificeren dat het echt Bin Laden was?

Dat schijnt de Islam zo voor te schrijven. Ze hebben hem schijnbaar ook gewassen enzo. Allemaal om de Moslims koest te houden.

Van wat ik gehoord heb mag een moslim nooit op zee begraven worden. Het Witte Huis heeft tevens ook gezegd dat ze geen beeldmateriaal zullen vrijgeven (in contradictie met wat die CIA baas zei). Dat is een domme zet als je 't mij vraagt, want nu blijft er gewoon speculatie bestaan. Het zal wellicht wachten worden tot WikiLeaks zijn handen kan leggen op de documenten.

Link to comment
Delen op andere websites

-Als Bin Laden echt in de zee was gedumpt, dan is het meteen vreemd dat Amerika dit binnen 24 uur nadat Bin Laden neergeschoten werd, hebben uitgevoerd. Hebben ze tegenwoordig niet meer tijd nodig voor een goed onderzoek, bijvoorbeeld om 100% te identificeren dat het echt Bin Laden was?

Dat schijnt de Islam zo voor te schrijven. Ze hebben hem schijnbaar ook gewassen enzo. Allemaal om de Moslims koest te houden.

Van wat ik gehoord heb mag een moslim nooit op zee begraven worden. Het Witte Huis heeft tevens ook gezegd dat ze geen beeldmateriaal zullen vrijgeven (in contradictie met wat die CIA baas zei). Dat is een domme zet als je 't mij vraagt, want nu blijft er gewoon speculatie bestaan. Het zal wellicht wachten worden tot WikiLeaks zijn handen kan leggen op de documenten.

Dom? Het lijkt mij dommer om die beelden de wereld in te slingeren met 1 headshot en 1 borstschot. Sommige extremisten worden al boos als ze het woord Allah lezen in een Westers artikel, een dooie Bin Laden roept meer geweld op.

Nope, laat maar zo. Wat hebben wij er eigenlijk mee te maken dat wij ons zo bemoeien met Amerika's gang van zaken? Wat heeft al-Qaida gedaan hier? Ik heb een donkerbruin vermoeden dat heel West-Europa het holvriendje van Amerika is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...