Bassieboy35 Geplaatst: 12 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2012 Als je het spel opstart, waar je al dat nieuws krijgt en zo met die tiger op de achtergrond staat bovenin een Amerikaans/Engelse vlag. Je kan daar op klikken en in het Nederlands zetten . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2012 oke, vroegah had je dat niet, sinds dien nooit op gelet eigenlijk naja ik behoud hem gewoon engels Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2012 (bewerkt) Mijn trees. Let niet op het geld Ik spaar voor KV-3. Sovjet-Unie. Amerika. Frankrijk. Duitsland. Ik heb de tanks: KV, AMX 12t, SU-85B en PzKfw 35 (t) Bewerkt: 12 maart 2012 door myron.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2012 In navolging van bassieboy en myron.b: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2012 Net wel een aparte bounce gehad van een M18... op het reserve wiel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2012 Hoe krijg jij in je team lijst ook hun tanks te zien? Ik heb dat niet: Dat was een fijn potje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 14 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2012 Door rechtermuisknop op het meeste rechter vakje boven de linker spelerslijst te doen. Commando kan je even voor mij kijken hoe duur die nieuwe tier IV TD gaat kosten? (M81A0) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2012 (bewerkt) Euhm er is geen M81 TD je hebt wel de M8A1 ( TD versie van Stuart ) als nieuwe tier 4 TD al is de Test-server nu gesloten, hij was ongeveer even duur als de T40 kan ik me herrineren Bewerkt: 14 maart 2012 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2012 (bewerkt) Weet iemand misschien manieren hoe ik snel aan geld kan komen? Ik heb vaak mijn tank kapot en dan kost de reparatie duurder dan wat ik verdient heb. En dan heb ik geen winst. Of hou ik heel weinig over. Bewerkt: 14 maart 2012 door myron.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2012 Weet iemand misschien manieren hoe ik snel aan geld kan komen? Ik heb vaak mijn tank kapot en dan kost de reparatie duurder dan wat ik verdient heb. En dan heb ik geen winst. Of hou ik heel weinig over. gebruik een " CashCow " tank ( tanks die veel opbrengen, en weinig kosten ), of een premium tank ( sommige kan / kon je gratis krijgen ( ik heb atm 2 gratis, 0 betaald )) voorbeeldje van een " cashcow " is de KV die je hebt ( met 107 of 152, persoonlijk krijg ik uit de 107 meer output ). lighttanks zijn momenteel erg slechte moneymakers ( tenzij je erg goed bent in tactisch scouten ofc ). By the way in patch 7.2 tweaken / nerfen ze de economic ratings Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 29 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2012 Goed nieuws jongens! Update 7.2 zal morgen worden uitgebracht . Hier nog een paar screenshotjes: Bij deze laatste foto had ik 7 kills, was alleen over en moest er nog 5 uitschakelen, uiteindelijk heb ik ze allemaal gekillt . Was een leuk moment, alleen was ik zo stom om het niet op te nemen of een goede screenshot te maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2012 (bewerkt) Ik wil die maps net zo vaak spelen totdat ik ze uit me hoofd ken. Zal ik morgen mijn beste potjes eens posten? Alleen ik vind wel raar dat er dan 2 TD lijnen zijn. Edit Dit potje was volgens mij met Hetzer. We waren met z'n tweeën. En we wonnen,het was heel spannend. En ik ben op de foto geweest met een (vernietigde) KV. Bewerkt: 30 maart 2012 door myron.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 31 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2012 (bewerkt) ook een paar grappige fotootjes: Who's the fastest Don't Scratch my paintjob! Bewerkt: 31 maart 2012 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2012 (bewerkt) Weet iemand misschien hoe de tweede koepel voor de pzkpfw IV is? Is die fijner? En is het handig om hem aan te schaffen? Deze koepel bedoel ik. Bewerkt: 4 april 2012 door myron.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2012 Weet iemand misschien hoe de tweede koepel voor de pzkpfw IV is? Is die fijner? En is het handig om hem aan te schaffen? Deze koepel bedoel ik. de vraag alleen al hehe nee, die 120mm panther-koepel is vele malen beter, tevens kan je dan ook de 75mm L/70 en de 105mm er op zetten. de 1e een echte snipergun, de 2e als HE derp-gun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.