Jump to content

WoT | World of Tanks

Bassieboy35

Recommended Posts

Om de 10,5 cm KwK 42 L/28 (DERP gun) en/of de 7,5 cm KwK 42 L/70 (snipergun) op je PZIV te kunnen monteren moet je inderdaad de "PzKpfw-IV-Schmalturm" gaan gebruiken. Naast het lichtjes toegenomen zicht, beschikt de tank nu ook over meer health. Als ik me goed herinner ga je door het monteren van die turret van 400hp naar 460hp, wat uiteraard een mooie bonus is.

Delen op andere websites

• Reacties 991
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bassieboy35

191

• commando

168

• myron.b

138

• MisterDM

124

Top Posters In This Topic

Posted Images

De E-100, omdat de E-100 over een beter gun bevat, de E-100 is sneller en daardoor ook meer mobiel.

Zelf heb ik nu ook de PzKpfWg IV en ga langzaam aan voor de E-100, maar vind wel dat je er weinig XP mee verdiend zeg :puh:.

Ze hebben alleen nu wel sinds die update sommige tanks veel slechter gemaakt en sommige weer beter, daar baal ik van want onder andere ga ik stoppen met het Franse medium rijtje omdat die tank nu niet veel meer doet :N.

En ohja, update 7.3 is alweer aangekondigd, hij word eind april verwacht, maar dat zal zeker wel uitlopen.

Bewerkt: door bassieboy35
Delen op andere websites

Ik ga voor het rijtje van de e100.

Die hebben wel goede tanks o.a de Tiger II.

Hoewel, het rijtje van de Maus heeft die ausf A

en ausf B. Volgens mij zijn dat wel gevaarlijke tanks.

Ik heb nu de pzkpfw IV.

Ik vind hem niet zo heel fijn.

Hij is sloom en groot.

Ik spaar voor de rupsbanden.

Ik vind inderdaad dat ze na die update 7.2

Die Franse tanks vernakt hebben.

Ik ga door tot AMX 13 90 en dan zie ik wel.

Delen op andere websites

De PzIV is niet zo slecht als je denkt. De creditinkomsten zijn met de laatste patch inderdaad wat verslecht, maar het blijft een fijne tank om mee te spelen. Ik ga akkoord als je zegt dat hij veelal in hogere tier games wordt gedropt, maar dat is helaas zo met elke tier V tank. De KV zonder upgrades was toch ook een moeilijke tank om mee te spelen in het begin? Dat is net zo met de PzIV. Een goede gun (ik gebruik de 75mm L/70) en zoals je zelf aangaf nieuwe rupsen zullen het spelen al een stuk aangenamer maken.

Als je echt op zoek bent naar een goede creditmaker, dan raad ik je de M4 Sherman met de 105mm gun aan. In de laatste 12 games die ik met deze tank heb gespeeld, heb ik nooit minder dan 2 kills gemaakt, wat ik zelf vrij indrukwekkend vind. Per match liggen mijn inkomsten tussen de 15k en 20k. Nu we het toch over de Sherman hebben. Dit weekend is het de Battle of Heilbronn special, waarin onder meer de Easy 8 50% goedkoper wordt gemaakt. Wat een geluk dat ik die twee dagen geleden heb vrijgespeeld.

Delen op andere websites

Wat is beter, M4 Sherman of T1 HT?

En is het heavy rijtje van Amerika beter als het rijtje van de Pershing?

Ik ga er van uit de T1 Heavy, wil je meer mobiele tanks ga je voor de Sherman.

Daar kan je niet over oordelen medium tanks dienen anders dan heavy tanks.

Heavy's zijn sterker maar minder mobiel.

EDIT: Free bonus code voor 1 dag! (geld t/m 17 april) hier

Delen op andere websites

nice, maar eventjes invoeren dan :puh:

maar net zoals bas zegt, het hangt van je speelstijl af, ik persoonlijk hou van snelle tanks met goede guns, en van juggernaughts. voor het eerste ga ik voor de IS-7 ( kan ook franse heavy kant op ), en het 2e voor de nu nog uit te komen nieuwe KV (-> is-4) serie :puh:

Delen op andere websites

Ik hou ook van snelle tanks.

Daarom ben ik niet zo fan van Heavy's.

Ik neem in de toekomst het rijtje van de Patton.(Amerika)

Omdat ik die 2 nieuwe heavy's niet leuk vind.

Maar ik zit met een probleem.

Ik drukte op toetsen en nu heb ik dit:

a1hn9t.jpg

Die minimap,zijn opeens de symbolen groter.

Hoe maak ik dat weer normaal?

Delen op andere websites

Heb zelf met de IS op het laatst de 100mm gebruikt omdat die winst gevender is, ik zou hem nemen want ik had toen elk potje nog winst.

De 122mm is duidelijk sterker maar ook trager en inderdaad veel duurder.

Ben zelf nu echt een tijdsrace aan het doen om de IS-4 voor update 7.3 te krijgen.(117000 XP left)

@Hieronder Ja

Delen op andere websites

Dus als ik het goed begrijp krijg je met de 100mm meer winst?

@Hierboven Oke,dan koop ik die.

Ik had net een heel goed potje.

Ik had Meesterschaps badge Tank aas,Top Gun.

Met de pzkpfw IV.

2ztbn9y.jpg

I'm so happy. :D

Bewerkt: door myron.b
Delen op andere websites

Ik heb op mijn KV-3 eigenlijk nog steeds de 122mm, en ik haal er wel grote winsten mee binnen...

Het was op het begin even wennen: langzaam laden,richten en relatief niet echt accuraat. Maar de netto damage is wel lekker hoog, en vooral met een 110% crew (100% + vents + brothers in arms perk ) gaat het wel lekker, eigenlijk heb ik geen zin om naar de IS over te stappen, en wacht ik tot op de volgende patch, zodat mn KV-3 een tier 7 tank wordt ^_^

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...