Jump to content

Het grote PSP topic


Insanity Prawn Boy

Recommended Posts

Ik heb op wat sites naar de prijzen bekeken maar ik zie alleen maar PSP Slim en Lites van 169 met een accu, lader en handleiding... Dus niet 150 euro. Waar zou ik (online) een PSP Slim en Lite voor 150 euro kunnen kopen?

Ik heb nog even voor je gezocht, en ik ben hier nog oude PSP tegengekomen voor slechts €139. Dit is dus niet de Slim en Lite (2000 versie), maar de verouderde versie (de 1000 versie). Persoonlijk prefeer ik nog steeds de oudere, die voelt voor mij veel en veel beter aan. Mocht je toch voor de Slim en Lite gaan, dan kun je deze hier vinden voor de prijs van €159.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 504
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tunix

    45

  • Rullez

    39

  • The GamerII

    35

  • SamShine

    32

Ik heb op wat sites naar de prijzen bekeken maar ik zie alleen maar PSP Slim en Lites van 169 met een accu, lader en handleiding... Dus niet 150 euro. Waar zou ik (online) een PSP Slim en Lite voor 150 euro kunnen kopen?

Ik heb nog even voor je gezocht, en ik ben hier nog oude PSP tegengekomen voor slechts €139. Dit is dus niet de Slim en Lite (2000 versie), maar de verouderde versie (de 1000 versie). Persoonlijk prefeer ik nog steeds de oudere, die voelt voor mij veel en veel beter aan. Mocht je toch voor de Slim en Lite gaan, dan kun je deze hier vinden voor de prijs van €159.

Bedankt Matthijs, ik ga denk ik toch voor de oude omdat ie voordeliger is en de funties van de nieuwe kunnen me niet zo veel schelen.

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Zaterdag de PSP Slim And Lite met FIFA 08 en GTA LCS gekregen/gekocht. Balen dat er niets bij zit, bijvoorbeeld USB kabel enzo, en geen Memory Stick. Ik moet er nog steeds een, en dat is irritant!

Bestaat er geen PSP Giga pack meer waar alles bij inbegrepen zit dan, die heb ik wel, alleen dan met de eerste psp.

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Zaterdag de PSP Slim And Lite met FIFA 08 en GTA LCS gekregen/gekocht. Balen dat er niets bij zit, bijvoorbeeld USB kabel enzo, en geen Memory Stick. Ik moet er nog steeds een, en dat is irritant!

Bestaat er geen PSP Giga pack meer waar alles bij inbegrepen zit dan, die heb ik wel, alleen dan met de eerste psp.

Greetz,

Black Force

Daar zijn er maar een bepaald aantal van gemaakt. En daarna zijn er geen nieuwe geproduceerd. Ik heb net geluk gehad met een pakket. Ik had er nog troep bij. Maar ik heb ook nog genoeg op Bol.com gekocht. Daar heb ik voor 40 euro 2 pakketten gekocht voor me PSP.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap al dat gedoe niet rond het beschermen van je scherm niet. Ik heb mijn PSP sinds een maand voordat hij in Nederland uitkwam en nooit ergens problemen mee gehad en geen erge krassen op het scherm. Als beschermhoesje heb ik een soort Etui, die ik er standaard bijkreeg. Doen jullie er dan speciaal gekke dingen mee of heb ik gewoon een wonder PSP?

Precies hetzelfde bij mij. Ik heb de PSP ook al sinds dat ie uit is, maar ook nog nergens krasjes op het scherm. En ik moet eerlijk zeggen dat ik hem al 4 á 5 x hard heb laten vallen.. :puh:

Ik zou zeggen: De PSP is van staal :engel:

Ik wou dat het waar was. hier heeft de kat een de PSP van de kast gehaald. Resultaat heel scherm is gebarsten. Ik kan hem dus weg gooien. Later eens zien voor PSP Lite want eerst mij xbox 360 games.

de kat komt achter de zetel niet meer uit vandaag ^_^ maarja gebeurt is gebeurt.

Jammer :{

Als ik nog garantie had zou ik hem terugsturen naar Sony :D

Garantie is al lang verlopen. Op PSP heb je maar een jaar. Maar vermits mijn PSP in garantie tijd kapot was gegaan kreeg ik een nieuwe. En krege nieuwe garantie van 3 maanden. daarna ging hij paar dagen toen garantie verlopen was kapot. Sony nam hem wel aan. En gaf weer een nieuwe. Maar deze keer gaat dat niet pakken vermits ik die al meer dan een jaar heb.

Ik hoop dat die van mij niet meer stuk gaat, ik heb hem al meer dan een jaar... Die van mij ging overgens niet stuk! Ik hoop dat dat zo blijft...

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ik heb een vraagje.

Ik wil een filmpje op mijn psp zetten dat ik zelf had gemaakt met windows movie maker, maar als ik het in de map

VIDEO doe en op mijn psp naar video ga staat m,n filmpje er niet tussen.

wat moet ik doen??

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ik heb een vraagje.

Ik wil een filmpje op mijn psp zetten dat ik zelf had gemaakt met windows movie maker, maar als ik het in de map

VIDEO doe en op mijn psp naar video ga staat m,n filmpje er niet tussen.

wat moet ik doen??

Dit komt vast omdat jou filmpje niet in MP4. formaat is. Ik zal mijn bericht zo even editten. Met een programma die filmpjes naar MP4 bestanden converteerd.

Edit: Dit programma ImTOO kan jou windows movie maker filmpjes vast wel naar MP4. converteren.

Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

Klik gewoon simpelweg op de link die ik je heb gegeven. Dand ownload je het programma. (Gratis) Dan laat je het uitpakken en instaleren. Dan add je de filmpjes die je wilt converteren. Als je dit heb gedaan selecteer je de filmpjes die je wilt converteren. En natuurlijk moet je de bestemming nog kiezen. Heb je dit allemaal gedaan. Druk dan op de button 'Encode'. Als je dit heb gedaan staat jou filmpje op de zelf gekozen palats in MP4. formaat. Dus als het goed is moet hij het dan doen op jou PSP. (Temminste bij mij wel.)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je op Add druk. En je gaat naar de desbetreffende map. En er staat niks. Dan zie je onderin het kadertje bestand types. Die staat als het goed is op Suported files. Zorg dat die op All Files komt te staan. En als het goed is kan jij dan wel je filmje zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...