Jump to content

Het grote PSP topic

Insanity Prawn Boy

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ikkes probeert jullie alleen maar te helpen zodat jullie geen waarschuwing krijgen. Volgens mij is het wél illegaal, want jullie bespreken warez en zoals Ikkes ook al zei:

Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor)

En het is een link als je het download zit er het bestand EBOOT.PBP bij.

Verbeter me maar als het fout is ;)

Bewerkt: door Tunix
  • Reacties 504
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tunix

45

• Rullez

39

• The GamerII

35

• SamShine

32

Geplaatst:
De PS1 Emulator hoeft niet apart gedownload te worden en zit standaard ingebouwd in Firmwire 3.00. Je zult hier helemaal niks van merken aangezien deze game's gewoon worden geselecteerd net zoals dat gedaan werd met de Demo's en enkele Homebrew. De game's zelf zet je erop door op je PSP naar Remote Play te gaan, hiervoor zul je echter wel een PS3 moeten bezitten en daarop zullen de PS1 games al op moeten staan. Maar indien je mischien wel op dit moment Firmwire 1.5 bezit zul je gewoon naar 3.02 OE-A moeten upgraden. Dit werkt gewoon hetzelfde als hierboven alleen zijn hier de games te downloaden via Internet en behoud je alle overige functies van Firmwire 1.5. Ik raad je dus aan om te upgraden naar 3.02 OE-A, dat is in jouw geval het handigste. Heel veel succes en plezier met je PS1 Games.

Momenteel heb ik al DevHook 0.51 met Firmware 3.02 emulatie. Dus dan zou het geen probleem zijn om die PS1 games te spelen? Waar vind je die games dan? (Want ik heb geen PS3 en ben niet van plan er één aan te schaffen.) Is het dan mogelijk om ook GTA2 of GTA1 te spelen? :)

Geplaatst:
Momenteel heb ik al DevHook 0.51 met Firmware 3.02 emulatie. Dus dan zou het geen probleem zijn om die PS1 games te spelen? Waar vind je die games dan? (Want ik heb geen PS3 en ben niet van plan er één aan te schaffen.) Is het dan mogelijk om ook GTA2 of GTA1 te spelen? :)

Op dit moment is het nog niet mogelijk om PS1 Games te downloaden van Internet maar Sony heeft aangegeven dat dit later wel mogelijk word. De reden hiervoor is dat het via de PS3 veel veiliger gedaan kan worden wat betekent dat de game maar op één PSP kan worden gezet zodat je hem bijvoorbeeld niet aan je vrienden kan doorspelen. Verder is het inderdaad mogelijk om GTA1 of GTA2 te spelen maar daarvoor zul je inderdaad een PS3 aan moeten schaffen wat op dit moment nog niet mogelijk is aangezien hij nog niet in Nederland is uitgekomen en je al hebt aan gegeven dat je niet van plan bent er een te kopen. De enige oplossing die dan nog te bedenken valt is illegaal en daar ga ik je dus ook verder niet bij helpen.

Geplaatst:

Weet iemand of er een nieuwe versie van de psp (psp lite?) uitkomt want anders heeft et voor mij weinig zin om een psp te kope.

Geplaatst:
iC Ga kopé voor PC,,

Lijkt me Vet Gaaf Spel Jonge,, :sigaar:

Heeft iEmanD PlaatJes Mail Ze Ff naar My.

:Y:Y:Y:Y:Y:Y:Y:Y:Y:Y

Ze Zeggen Dat iE .. Uitkomt

Nee er komt geen PSP lite ofzo uit, ik snap niet helemaal waarom het geen zin om de normale PSP te kopen.

Geplaatst:

iC Ga kopé voor PC,,

Nee er komt geen PSP lite ofzo uit, ik snap niet helemaal waarom het geen zin om de normale PSP te kopen.

Omdat ik altijd het nieuwste wil

Geplaatst:

iC Ga kopé voor PC,,

Omdat ik altijd het nieuwste wil

Volgens mij zijn ze wel bezig om een nieuwe psp te maken, maar het duurt nog wel even voor dat die uitkomt. Die psp 2 zou meer geheugen hebben, kleiner worden en twee analoge sticks krijgen. Er komt ook een playstation mobieltje.
Geplaatst:

Ik heb een vraagje:

Kan je op je psp een word-document openen. Je moet er niet ik kunnen schrijven ofzo, gewoon openen en bekijken.

Geplaatst:
Ik heb een vraagje:

Kan je op je psp een word-document openen. Je moet er niet ik kunnen schrijven ofzo, gewoon openen en bekijken.

Dit is met verscheidende programma's inderdaad mogelijk. Allereerst kan je dit gewoon met de Internet Browser doen, ik weet helaas niet welke formaten hij allemaal ondersteund maar in ieder geval .HTML en .TXT. Dit doe je door op je Memorystick het tekstje neer te zetten en vervolgens de Internet Browser te openen. Je klikt met X op Bestand, gevolgd door Adresitem. Hier vul je de locatie van het document in dus bijvoorbeeld H:/PSP/Tekstbestanden/GTAForumTekst.HTML. Nu klik je nog op Bevestigen en het document opent zich. Een andere manier is via een Homebrew programma. Deze programma werkt tot en met Firmwire 2.8, ik heb het programma destijds ook gebruikt maar helaas weet ik de naam niet meer en zo snel kan ik het ook niet vinden maar je kan altijd eens zoeken op Google. Veel plezier met het lezen en mochten er nog problemen ontstaan vertel het en ik help je graag.

Loco Roco kerst demo

Mischien een beetje laat, maar ik plaats het toch maar.

LocoRoco – Kerstdemo van LocoRoco

icon_game.gif

Download nu de fantastische nieuwe kerstdemo naar je PSP!

preview.jpg

Bestandsgrootte: 7.9 mb

Prijs: Gratis

Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Sony komt met 8GB memory stick

Nieuws | 9 januari 2007 - De opslagcapaciteiten van kleine flash memory-kaartjes blijft maar groeien en groeien. Sony heeft aangekondigd met een indrukwekkende 8 GB Memory Stick Pro Duo te komen voor de PSP. En zoals je kunt verwachten zal hij niet al te goedkoop zijn. Hij wordt in februari gereleased voor het luttele bedrag van $300 dollar.

Je hebt wel firmware 2.81 of hoger nodig, maar dan heb je ook wat: qua games moet je er toch zeker een paar jaar mee door kunnen zonder een nieuwe kaart aan te schaffen.

Bron: InsideGamer

-------------------------

Die $300,- zal hier wel €300,- worden, nog duurder als een PSP met een game.. :cab:

PSP gaat blingbling en Crystal

Sony heeft bekend gemaakt dat er een nieuwe kleur PSP zal verschijnen in Japan. Onder productcode PSP-100 CG zal Sony een PSP van 20.790 Yen op de markt gaan brengen. Dat komt neer op €134. De Champagne Gold PSP zal op 22 februari 2007 in de Japanse winkels verschijnen.

50458.jpg

Bron: Ownage.nl

Zie er goed uit. :D

Onder productcode PSP-100 CG zal Sony een PSP van 20.790 Yen op de markt gaan brengen. Dat komt neer op €134. De Champagne Gold PSP zal op 22 februari 2007 in de Japanse winkels verschijnen.

€134!!! klopt dit wel :? de ''normale'' psps kosten nu tussen de €200-300 :?

Bewerkt: door gangstabadboys
Geplaatst:

Onder productcode PSP-100 CG zal Sony een PSP van 20.790 Yen op de markt gaan brengen. Dat komt neer op €134. De Champagne Gold PSP zal op 22 februari 2007 in de Japanse winkels verschijnen.

€134!!! klopt dit wel :? de ''normale'' psps kosten nu tussen de €200-300 :?

Dat is in Japan, die prijs is omgerekend zonder alle bijkomende kosten die wij moeten betalen. Reken er maar dus op dat hij hier ook gewoon tussen de €200,- en €300,- gaat kosten, alle belastingen en dergelijken komen er voor ons nog bij. ^^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...