Jump to content

Het grote PSP topic

Insanity Prawn Boy

Recommended Posts

Geplaatst:
W00t die 8gb memory stick is wat voor mij :bonk:

ik heb vast het geld ervoor :puh::clown:

8GB? Dat is wel heel erg veel.

Op het moment heb ik 4GB in mijn PSP zitten. En die heb ik nog lang niet vol.

Ik heb nog niet eens 1GB in gebruik. :puh:

Maar er komen van zelf dingen die ik er op wil zetten.

Het kaartje wat ik heb kost 150 Euro. En ik vind dat echt belachelijk veel geld voor zo'n klein kaartje. :?

• Reacties 504
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tunix

45

• Rullez

39

• The GamerII

35

• SamShine

32

Geplaatst:
W00t die 8gb memory stick is wat voor mij :bonk:

ik heb vast het geld ervoor :puh::clown:

Geld heb ik wel? Maar ik heb het er niet voor over. Momenteel kan ik nog wel even voort met mijn 1GB kaart. Die was al duur genoeg. :t

Geplaatst:

ja, ik heb nu ook een 1GB kaartje

en ik heb nog ruim 600mb over dus 8GB is echt voor iemand die er tientallen films wil opzetten

Geplaatst:

Misschien iets voor later, nou heb ik vijf gigabyte en dat is genoeg voor games, uhh ik bedoel natuurlijk films. :)

Geplaatst:
Sony is al bezig om een 16 GB stick te maken. ;)

Die wordt dan even duur als de PS3. :D

------------------------

Crazy Taxi komt naar de PSP

Nieuws | 11 januari 2007 - Crazy Taxi is komende zomer terug van weg geweest. Het arcadespel, dat eerder op de Dreamcast verscheen en in de arcadehal te spelen was, verschijnt dan op de PlayStation Portable. Uitgever van het spel Sega maakte dat vandaag bekend.

De nieuwe titel heet Crazy Taxi: Fare Wars en combineert de inhoud van de eerste twee Dreamcast-games met enkele nieuwe eigenschappen. Zo speel je taxichauffeur in de Arcade-modus (één van de single-player-modi) in originele Crazy Taxi-locaties uit de Dreamcast- en arcadeversie. Verder zijn er twee mini-game-modi, is er een ad-hoc multiplayer-modus en kun je tot slot de mooiste momenten op je geheugenkaart opslaan.

Sniper Studios ontwikkelt de nieuwe Crazy Taxi, die in de zomer van 2007 exclusief op de PSP verschijnt. Meer informatie volgt snel in onze impressie.

Bron: InsideGamer

------------------------

Geplaatst:
wat heb je nou aan een 16 gb stick

ik zou wel eens willen weten wie dat ding gaat kopen

Erg handig voor films en muziek, bijvoorbeeld voor de Lord of the Rings triologie (rond de 9 uur bij elkaar). Voor dat soort dingen zit je met 8GB wat krap, maar als je het mij vraagt download je die dingen gewoon op je PC tenzij je op vakantie gaat. Je kan hem ook gebruiken als mp3 speler, al is hij een beetje groot. Dan ben je zo door een paar GB heen als je hem vaak gebruikt. Ik heb momenteel niks anders op m'n PSP staan dan games, en ik heb nog rond de 500MB over van de 512MB. Ik heb dus geen behoefte aan dure memory sticks, ik gebruik mijn PC voor dingen die echt veel geheugen innemen.

Geplaatst:

Precies wat je zegt, zelf heb ik hem ook gekocht voor spellen.

Het is leuk dat er vele andere functie's opzitten maar die gebruik ik veel minder.

Daarom heb ik nog zoveel ruimte over

Geplaatst:

Aan 16 GB zou ik niet zo snel beginnen. Ik heb een 32 MB geheugenkaart en een 1 GB geheugenkaart. Ik heb nog veel ruimte over op mijn geheugenkaarten. De 32 MB kaart gebruik ik voor games en de 1 GB kaart gebruik ik voor muziek en als ik een savegame moet doen voor een ander. Ik denk er over om er meer muziek op te gooien op mijn 1 GB kaart. Voorlopig hoef ik geen dure geheugenkaarten te halen.

Geplaatst:
als het alleen om games gaat kan je gewoon die van 32mb doen

Weet ik ook wel, maar ik bedoel iig niet de savegames... :clown: (de illegale games)

Geplaatst: (bewerkt)

Hey mense ik heb jullie hulp nodig : Ik twijfel tussen de NDS Lite en de Sony PSP :? welke zal ik nemen ? en voor het geval jullie: jouw mening zeggen: :puh: ik heb een PS2 en wil zelf een handheld om in de vakanties, op reis en school enz. door te kome, mij gaat het ook om de kwaliteit beeld en een beetje vrolijke unieke spellen en internet ;) dus: overtuig me om 1 van de 2 te neme ;)

Bewerkt: door gangstabadboys
Geplaatst:

Ik zou gaan voor de PSP, hier heb je het beste beeld op, dat heel wat betere graphics heeft dan de NDS Lite, met je PSP kan je op internet, ik weet niet als dat op de NDS gaat.

Verder zijn op de PSP al 2 hele goede GTA's verschenen, die beter waren dan hun voorgangers, (dus LCS was stukken beter als 3 en VCS beter dan VC.) Verder kan je op de NDS geen muziek luisteren foto's bekijken of filmpjes of filmen kijken.

Zoals je ziet is de PSP (bijna) overal beter in, maar behalve in de prijs, de PSP is een stuk duurder dan de NDS. De PSP is nu verkrijgbaar zonder memorystick voor 200 euro, en als je een memorystick erbij wilt hebben kan je het beste het giga pack kopen voor 250 euro, hier heb je een 1GB memorystick bij, oortjes, een schermdoekje...

GTA-Freak2

Geplaatst:

Met de DS en de PSP heb je allebei een mogelijkheid om te internetten. De DS heeft daarvoor wel eerst een uitbreiding nodig. Het beste kwaliteit beeld heeft de PSP, maar daarvoor is de DS er ook niet, die heeft een unieke gameplay met het tutchscreen. Vrolijke unieken spellen heeft de DS in overvloed en de PSP maar 2, Locoroco en Dexter.

Als ik jou was, en naar je eisen kijk moet je de spellen tegen een helder beeld afwegen. Dus als ik jou was zou ik een DS kopen, dat scherm went wel ;). Veel succes verder!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...