Jump to content

Het grote PSP topic

Insanity Prawn Boy

Recommended Posts

Geplaatst:

Ook moet je eerst beslissen: Wat voor games wil ik spelen?

-Als je race games of Grand Theft Auto wil spelen moet je voor de psp gaan, want er zijn er bijna geen goede voor de DS.

-Als je meer voor games wil gaan zoals super mario en Pokémon enzo, moet je voor de DS gaan. Want daar zijn er bijna geen voor voor de psp.

Als geld geen rol speelt, zou ik alsnog voor de psp gaan, omdat je daarmee ook foto's en muziek op kan zetten.

• Reacties 504
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tunix

45

• Rullez

39

• The GamerII

35

• SamShine

32

Geplaatst:

Zelf zou ik voor de PSP gaan, omdat:

• Er een groot aanbod van games is.
  • Je er veel meer mogelijkheden mee hebt.
  • Betere graphics, en betere besturing(vind ik dan toch)
  • Je kan er zelfs pokemon op spelen, en alle gameboy advance spellen.(tja, niet echt legaal maarja)
  • Als je homebrew(=illegale games) op je DS wilt zetten moet je eerst allerhande dingen kopen, bij PSP niets.

Geplaatst:

jep ik ben ervan overtuigd :Y ik ga de Sony PSP hale. k denk nog voor de PS3 uitkomt ;) misschien nog eerder maar iedereen hier die me geholpen heeft: Bedankt!

Geplaatst: (bewerkt)

Killzone Liberation Demo:

Het heeft even geduurd, maar iedereen kan nu ervaren hoe fantastisch Killzone Liberation is. Ontwikkelaar Guerrilla heeft vandaag namelijk een demo uitgegeven van het spel. Deze bestaat uit die één volledige singleplayer-missie en een multiplayer-omgeving.

De draad word opgepikt waar hij in de eerste Killzone is afgebroken, de oorlog tegen de Helghast is nog volop aan de gang. Je keert uiteraard terug in de huid van Templar en moet in een geheime operatie de door Metrac gemaakte gijzelaars bevrijden terwijl de ISA-troepen hun vrijheidsstrijd voortzetten!

demo

bron: www.pspweb.nl

Bewerkt: door Insanity Prawn Boy

ik kan hem niet toevoegen :?

EDIT:laat maar ik moest ff mn leeftijd veranderen bij profiel omdat hij 16+ is

Bewerkt: door The GamerII
Geplaatst:

Is het niet zo dat je voor die demo moet updaten? Ik kan het niet op die site vinden, maar als dat zo is moet je eerst even updaten, dan zou hij het moeten doen :).

Geplaatst:

ik hoefde hem niet te upgraden maar ik heb wel de hoogste versie dus ik weet niet of je hem zal moeten upgraden

Geplaatst:

Ik heb een vraagje:

Weet iemand hoe goed/slecht de psp beveiligt is tegen virussen?

Zou ik hiervoor moeten updaten?

(dit laatste zal wel moeilijk gaan omdat de update 21 Mb groot is, voor mijn nog voor 28 Mb vrije kaart)

Met Google kwam ik dit tegen :schater:. Dus het licht aan je firmwire, hoe hoger deze is hoe beter je beveiligd bent tegen virussen.

Edit: Je hoeft me maar één keer te bedankt hoor! :duh:

Bewerkt: door SamShine
Geplaatst:

Bedankt, ik heb net firmwire 3.03 gedownload en dit is verlopig de hoogste update tot nu toe. Dus ik weet genoeg :D

nog maals bedankt

Geen PSP 2

Sony Computer Entertainment Europa heeft gezegd dat er geen PlayStation Portable 2 op komst is. Deze uitspraak deed men nadat er zogenaamd informatie was gelekt rond de opvolger van de PSP.

De nieuwe versie van de handheld zou de codenaam Cobalt dragen en twee analoge sticks, een verbeterde display, een 8GB flash drive, Wi-Fi, Bluetooth en een ingebouwde camera bevatten die gebruikers live video's laten streamen naar hun PlayStation 3's. Een afbeelding van de ontkende PSP2 kun je hier vinden: PSP2 - codenaam Cobalt.

-----------------------------------------------

Wel jammer dat ze geen twede PSP gaan maken. Ik denk niet dat de originele nog erg lang meer ondersteunt wordt.

bron: www.insidegames.nl

Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Geplaatst:
die foto is fake
Je meent het. Er staat ook "Een afbeelding van de ontkende PSP2 kun je hier vinden:". Als ie niet wordt gemaakt is het ook wel logisch dat dat plaatje nep is.
Geplaatst:

Rustig aan mensen, we lezen allemaal wel eens ergens over heen. :)

-------------------------

Officiële website van Gurumin online

Nieuws | 19 januari 2007 - Op www.gurumin.us is de website van Gurumin: A Monstrous Adventure te bewonderen. De website is net online gegaan en daar is de laatste informatie over de actie RPG te vinden.

Op de website kun je het achtergrondverhaal lezen, filmpjes bekijken en MP3's downloaden. De Amerikanen kunnen ook een exclusieve gids bestellen. Het 32 pagina's tellende boekje bevat art, tips en een walkthrough van het eerste hoofdstuk van het spel. Het spel zal op 13 februari in de Verenigde Staten verschijnen. Wanneer het spel naar Europa komt, is nog onduidelijk. (GP)

Bron: InsideGamer

Nieuwe Final Fantasy spin-off naar PSP

Gerucht | 19 januari 2007 - In de nieuwste uitgave van het Amerikaanse blad EGM valt te lezen dat Square-Enix in het jaar 2007 een nieuwe spin-off van de Final Fantasy serie zal verschijnen. Letterlijk staat er het volgende:

''Square Enix is whipping up a wild lineup for the PSP this year. These guys are serious, too! I'm talking new games, remakes of old classics, and an all-new, unexpected Final Fantasy spinoff that will make fanboys flip.''

Misschien dat er dus net als op Nintendo DS een Final Fantasy XII spin-off komt of dat een van de andere Final Fantasy delen verder worden uitgebreid. Of misschien is dit wel complete onzin. De tijd zal het leren.

Bron: InsideGamer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...