iFire Geplaatst: 5 december 2013 Rapport Geplaatst: 5 december 2013 Zag net dat DICE niet zal werken aan nieuwe Downloadable Content tot ze BF4 fixen... Hoe lang gaat dat duren? Reageren
Venzio Geplaatst: 5 december 2013 Rapport Geplaatst: 5 december 2013 Ik denk dat niemand dat weet, waarschijnlijk komt er voor elke fix wel weer een bug in die ook weer opgelost moet worden. Aan wat voor een DLC zou jij dan denken trouwens? Reageren
iFire Geplaatst: 5 december 2013 Rapport Geplaatst: 5 december 2013 Venzio, Second Assault voor PC, PS4, PS3 en X360 zal waarschijnlijk stilgelegd worden. Verder is er niks gezegd... Reageren
NicolaB Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Geplaatst: 6 december 2013 (bewerkt) Ik heb wel een key cadeau gekregen. Aangezien BF3 ineens stopte het te doen, heb ik geen zin om een hele nieuwe game te installeren om er achter te komen dat ie het niet doet. Bewerkt: 6 december 2013 door NicolaB Reageren
myron.b Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Serieus Battlefield 4, zorg ervoor dat je door mensen heen kan lopen. Ik ben al 5 keer onnodig doogeschoten omdat er van die mongolen mij gaan blocken bij deuren etc. :/ Reageren
Djmaddox Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Serieus Battlefield 4, zorg ervoor dat je door mensen heen kan lopen. Ik ben al 5 keer onnodig doogeschoten omdat er van die mongolen mij gaan blocken bij deuren etc. :/ Ja, want dat maakt het spel leuk. Reageren
blackops Geplaatst: 16 december 2013 Rapport Geplaatst: 16 december 2013 En de patch van vandaag maakt het spel nog slechter xD GG DICE Reageren
Venzio Geplaatst: 16 december 2013 Rapport Geplaatst: 16 december 2013 En de patch van vandaag maakt het spel nog slechter xD GG DICE Wat is er gepatched of juist verminderd dan? Reageren
kelwin Geplaatst: 17 december 2013 Rapport Geplaatst: 17 december 2013 En de patch van vandaag maakt het spel nog slechter xD GG DICE Wat is er gepatched of juist verminderd dan? http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2955064770534426141/ Reageren
myron.b Geplaatst: 18 december 2013 Rapport Geplaatst: 18 december 2013 Wie spelen er hier eigenlijk op de PC ? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 18 december 2013 Rapport Geplaatst: 18 december 2013 En de patch van vandaag maakt het spel nog slechter xD GG DICE Inderdaad, spelers met SLI/Crossfire (zoals ik) hebben last van 'flickering' waarbij het landschap dus voortdurend van kleur veranderd. Erg speelbaar is dat niet. De release van Battlefield 4 is zo teleurstellend, ik heb al enkele keren gedacht om over te stappen naar Call of Duty Ghosts, maar vrienden die dat spel hebben vinden het ook een serieuze blunder. Tjah, dan maar wat meer studeren zeker? Reageren
kelwin Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Geplaatst: 26 januari 2014 http://x-v.it/k9uh2e Dit gebeurd er als je een admin te hard owned met een attack jet :7 Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 24 februari 2014 Rapport Geplaatst: 24 februari 2014 Heb hem nu ook. Goed spel, lijkt veel op zijn voorloper. Alleen jammer dat ik door bugs in de campaign al niet meer verder kan... Multiplayer is gewoon weer top Reageren
kelwin Geplaatst: 25 februari 2014 Rapport Geplaatst: 25 februari 2014 Heb hem nu ook. Goed spel, lijkt veel op zijn voorloper. Alleen jammer dat ik door bugs in de campaign al niet meer verder kan... Multiplayer is gewoon weer top Ligt eraan. In vergelijking met Battlefield 3 zijn tanks etc meer gebalanceerd tegenover infanterie. Dat is een grote stap in de goede richting. Hoewel, Als je Battlefield 4 technisch bekijkt; kwa netcode etc. Is het bagger bagger bagger slecht. Reageren
myron.b Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Geplaatst: 26 februari 2014 Als iemand een keer met mij wilt spelen, mijn Origin naam is Empressia. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.