Ezra24rct3 Geplaatst: 27 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2014 Heb de updates bijna gedownload. Hij liep eerst vast bij 50%, maar nu doet 'ie het! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 27 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2014 Ik wil Battlefield 4 Premium Edition kopen voor de ps3, is die al te verkrijgen ergens? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 27 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2014 Ja, Amerika volgens mij. Maar dan zit je weer met regio gezeur... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 6 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2014 (bewerkt) Heb 'm nu met premium . Bewerkt: 6 maart 2014 door tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 6 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2014 ohgod, je had BF4 toch al? En nu heb je het spel NOGMAALS gekocht? Je kon ook Premium apart kopen, mr. Derp. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2014 (bewerkt) Je moet nu nog Premium apart kopen. Je moet eerst de game op een disc kopen, en dan moet je premium kopen in de store. Mr. Derp Bewerkt: 7 maart 2014 door Ezra24rct3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2014 Ik citeer: Ik wil Battlefield 4 Premium Edition kopen voor de ps3, is die al te verkrijgen ergens? Dus ik nam aan dat die al bestaat en hij die gekocht heeft, terwijl hij bf4 al had. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 10 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2014 (bewerkt) Nee, ik heb geen geldboompje (Hopelijk groeit ie ooit nog) Ik heb eerst Bf4 gekocht bij de Mediamarkt op een disc, En toen Premium gekocht vanuit de Store. Trouwens, zijn er mensen die problemen hebben met het opslaan van de Campaign? Was bij lvl 5 (Singapore) en toen ik vandaag wou verdergaan was het weg Bewerkt: 10 maart 2014 door tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 11 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2014 Zet autosave aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sublime Geplaatst: 11 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2014 Wat een scheitgame, eerst moest ik 24gb aan gamedata downloaden wat superlang duurde, daarna kreeg ik nog een "update" dan 4,4gb. In-game blijf ik constant vastzitten met een voertuig, wordt ik telkens de game uit gegooid als ik weer "één van de 10.000 dlc's mis", en die fucking webUI is strontvervelend. Te commercieel geworden ... al die DLC's ook, dat is om 12 jarige kinderen op te lichten .... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 11 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2014 Om verwende 12 jarige dan Ik koop ook zelden DLC omdat ik geen geld er voor heb... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blackops Geplaatst: 11 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2014 Slechtste FPS ever. Nog slechter dan MW3 en dat is knap . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 11 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2014 Autosave staat aan maar hij gooit het eruit als ik de game blijkbaar weer opstart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kelwin Geplaatst: 12 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2014 (bewerkt) Kheb zelf nog steeds veel plezier met BF4. Nudat de killcams even gebugged zijn, ben ik aant snipen. Nu weten ze tenminste niet waar je zit (zoals et eigenlijk gewoon hoort). Bewerkt: 12 maart 2014 door kelwin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 12 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2014 Ik wil wel eens weten waar er soms een Sniper zit hoor... Dan ren je tussen de gebouwen, en word je ineens door een gastje verder op gesniped die ligt te Campen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.