blackops Geplaatst: 5 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2013 Hmm die commander mode voegt echt iets toe.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 5 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2013 Hmm die commander mode voegt echt iets toe.. Is die app daarvan al uit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blackops Geplaatst: 5 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2013 Nee, ik heb gewoon vrienden bij DICE die met me willen spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 5 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2013 Zojuist even BF4 Beta voor het eerst gedaan, leuk spel. Kan niet wachten om de andere maps te zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 9 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2013 Die Béta is één grote faal, ik krijg hem niet eens gestart. Ik snap dat het nooit vlekkeloos kan lopen maar als nergens een oplossing oid te vinden is dan kan ik het moeilijk oplossen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kelwin Geplaatst: 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2013 Die Béta is één grote faal, ik krijg hem niet eens gestart. Ik snap dat het nooit vlekkeloos kan lopen maar als nergens een oplossing oid te vinden is dan kan ik het moeilijk oplossen. Er is 2 dagen geleden enkele patch(es) uitgegven voor de Beta. Mss heb je die niet gedownload? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 9 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2013 Heb hem al wetende te starten Béta Nvdia patch gedownload en verschillende handelingen met PunkBuster, tot nu toe vind ik het maar een bagger game Maarja dat vond ik van BF3 2 jaar geleden ook in de Béta :/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rutger. Geplaatst: 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2013 Ik krijg hem nog steeds niet functioneel, blijkbaar een probleem met Punkbuster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 10 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2013 Had ik ook last van, krijg je toevallig een error? Zoja, dan moet je dit even met je firewall oplossen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blackops Geplaatst: 12 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2013 My Only in Battlefield montage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sublime Geplaatst: 12 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2013 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blackops Geplaatst: 12 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2013 http://www.reddit.com/r/pcmasterrace/comments/1oa82h/look_at_these_amazing_console_graphics_bf4/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 13 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2013 Bij mij waren die graphics ook al zo laag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blackops Geplaatst: 13 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2013 #FirstWorldConsoleProblems Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
johanhummer Geplaatst: 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2013 Nee, geef mij maar CoD: Ghosts lekker simpel! en dat is nou net de reden waarom ik battlefield speel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.