GrandTheftHaye Geplaatst: 31 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2013 He, best een leuk filmpje. Bij Edward en Charles Vane vind ik de acteurs goed passen. Ook bij blackbeard klikt de stem goed, alleen ziet die acteur er anders uit dan ik had verwacht. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 31 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2013 Ik vindt de gamereeks echt geweldig, maar zal ik voor deze of COD Ghost gaan? Reageren
Dotz Geplaatst: 31 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2013 Ik vindt de gamereeks echt geweldig, maar zal ik voor deze of COD Ghost gaan? Voor Assassin's Creed uiteraard! CoD brengt al jaren dezelfde game uit, maar dan met een paar andere maps, getweakte wapens, etc, etc. Dit doen ze letterlijk, zo kreeg je wanneer de PC-versie van CoDMW3 crasht een melding ''Call of Duty: Modern Warfare 2 has stopped working''. Assassin's Creed is uiteraard ook geen schoolvoorbeeld van innovatie! Maar de serie voegt in ieder geval bij elke game nieuwe elementen toe aan een bestand concept. Houdt er rekening mee dat je deze vraag in een AC-topic stelt en er daarom meer mensen zullen reageren die pro-AC zijn dan in het CoD-topic. Ik raad je aan deze vraag daar ook te stellen, als je dat niet al gedaan hebt! Ook previews lezen/kijken kan je verder helpen met je keus! Reageren
moechy Geplaatst: 1 september 2013 Rapport Geplaatst: 1 september 2013 Voor mij gaat het sowieso AC worden Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 5 september 2013 Rapport Geplaatst: 5 september 2013 Nieuw filmpje voor de liefhebbers. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 7 september 2013 Rapport Geplaatst: 7 september 2013 Interessante video, onderwater zag er leuk uit, harpooning ook wel. Vond die pirate-hunters interessant, nieuwe wanted systeem. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Geplaatst: 27 september 2013 Een nieuwe trailer voor de liefhebbers: Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Geplaatst: 28 september 2013 Ik zag op de Facebook van Ubisoft een foto van Edward in een 17e eeuwse Amsterdam! Post hem zo ff! Reageren
moechy Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Geplaatst: 28 september 2013 Ik zag op de Facebook van Ubisoft een foto van Edward in een 17e eeuwse Amsterdam! Post hem zo ff! Dat is een cosplayer Reageren
Shorty_D Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Geplaatst: 28 september 2013 Krijg toch wel steeds meer zin na het zien van de zoveelste Pirates of the Caribbean film. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 Lekker trailertje. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 Ik zag op de Facebook van Ubisoft een foto van Edward in een 17e eeuwse Amsterdam! Post hem zo ff! Dat is een cosplayer Ik had ook niet de foto in fullscreen bekeken slimbo Reageren
moechy Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 Ik zag op de Facebook van Ubisoft een foto van Edward in een 17e eeuwse Amsterdam! Post hem zo ff! Dat is een cosplayer Ik had ook niet de foto in fullscreen bekeken slimbo Ja man, ga dan ook niks roepen. Reageren
moechy Geplaatst: 10 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2013 Nog even en hij is er . Eindelijk eens iets anders, ben GTA V al wat beu gespeeld om de moment. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 11 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2013 ben GTA V al wat beu gespeeld om de moment. Hoe durf je! :O Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.