Big Boss Geplaatst: 6 september 2016 Rapport Geplaatst: 6 september 2016 Als er niemand online is dan is er ook minder incentief voor mij om te spelen. Ik speel Minecraft eigenlijk uitsluitend op servers omdat ik dan mijn creaties tentoon kan stellen en tegelijkertijd de creaties van anderen kan bewonderen. Een single player wereld is lang niet zo leuk. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 september 2016 Rapport Geplaatst: 6 september 2016 Wel, dat is in zekere mate ook waarom ik speel. Nu, ik vind het nog steeds een leuke server en ik zou het jammer vinden mochten we weer veranderen, maar na een maand te hebben gespeeld wil je toch wel eventjes wat anders doen en dat is wat mij zeker wel heeft getroffen momenteel. Reageren
Sublime Geplaatst: 16 september 2016 Rapport Geplaatst: 16 september 2016 Pls whitelist me Dark_Snipe denk ik. Reageren
Crypteq Geplaatst: 17 september 2016 Rapport Geplaatst: 17 september 2016 Pls whitelist me Dark_Snipe denk ik. toegevoegd .Ook heb ik de server weer met een maand verlengd. Reageren
Sublime Geplaatst: 17 september 2016 Rapport Geplaatst: 17 september 2016 Ik heb een rondreisje gemaakt door de map. Vooral de stadskern is wel cool om te zien Is er ook iets van een iron farm die iedereen kan gebruiken? Reageren
Dexist Geplaatst: 17 september 2016 Rapport Geplaatst: 17 september 2016 Net iets buiten het dorpje (330x, 430z) staat er een. Reageren
mekane Geplaatst: 17 september 2016 Rapport Geplaatst: 17 september 2016 zou ik ook op de whitelist kennen : iwan010 ty Reageren
Sublime Geplaatst: 17 september 2016 Rapport Geplaatst: 17 september 2016 Dag 1 overleeft in het wasteland van het verlaten dorpje. Heb 64 gebraden kippen gejat van Henk vanwege enorme honger en nare zombies. Heb Schapen gescheerd en farms leeg geroofd van Axcy. Heb dirt uit de voorraad gehaald. Heb alleen gebowled in de bowling baan van het stadje. Ik heb de hele art collectie bekeken die werd tentoongesteld. Heb het trein kaartje van Phoe gebruikt om alle plekken te ontdekken. Tot nu toe nog niemand tegengekomen. Misschien de volgende keer leuk om de grootte van de map heel erg in te perken en dat we allen in 1 groot survival huis spelen op hard ofzo? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 september 2016 Rapport Geplaatst: 18 september 2016 De grootte maakt niet echt uit, maar de server loopt al +2 maanden en momenteel speelt er niemand. Ik wou wel langskomen, maar ik krijg Minecraft momenteel niet opgestart :v Reageren
Dexist Geplaatst: 18 september 2016 Rapport Geplaatst: 18 september 2016 De grootte maakt niet echt uit, maar de server loopt al +2 maanden en momenteel speelt er niemand. Ik wou wel langskomen, maar ik krijg Minecraft momenteel niet opgestart :v Als eens alles verwijderd in appdata/roaming/.minecraft ? en opnieuw geïnstalleerd? Ik heb ook wel weer zin om te minecraften Reageren
Big Boss Geplaatst: 18 september 2016 Rapport Geplaatst: 18 september 2016 Ik begin morgen aan een nieuw (en hopelijk laatste) academiejaar. Redelijk veel vrije uren in mijn lessenrooster (dinsdag-, donderdag-, en vrijdagnamiddag) maar ik vrees dat ik toch niet zo heel veel vrije tijd ga hebben om te spelen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 15 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2016 Voor de geïnteresseerden, ik ben weer enkele keren op de server geweest. Heb vooral wat zitten rommelen rond de A2. Ik heb ook wat met F3 zitten rondlopen, Crypteq CD heeft een vrij hoge tickrate... #SugarCaneTower Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 16 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2016 Even een kleine update van de veranderingen. Mela Watchtower, de Noordelijke poort van Crypteq CD. Kampung Sungai, met de condominiums en Sublime's base. Wat extra rommel ten Zuiden van Acxum. Mansion met Crypteq Redentor. Naizawl Inn, langs de A2. Bidargath en de Bidar Fig Plantation. Reageren
Crypteq Geplaatst: 16 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2016 @Phoenyxar Nice Heb zelf door allerlei omstandigheden geen zin/tijd gehad om de afgelopen tijd op de server aanwezig te zijn. Maar ik kom ook weer langs Server is ook weer voor een maand verlengd Reageren
Big Boss Geplaatst: 17 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2016 Ik kom incidenteel vooral online als ik even niks te doen heb tijdens de les. Maar deze laptop trekt Minecraft niet echt. Met moeite 30fps in windowed mode. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.