Jump to content

Champions League & Europa League

Recommended Posts

Geplaatst:

Heb gisteravond de samenvatting gezien van Manchester United - Marseille. Wat een kleine blunder dat ze een eigen goal maakte. Helaas maar de goals die werden gemaakt waren wel weer mooi. De oude Van der Sar dee weer goed werk en in die samenvatting zag ik weer één mooi schot wat hij mooi afketste. ^_^

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NandroDavids

145

• TekaLoca

136

• MegaPilot

124

• Dutchy3010

84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

PSV heeft ook met 1-0 gewonnen maar het had 2-0 moeten zijn. Een speler had zo'n mooie kans alleen hij nam hem niet goed aan en dit was jammer. Al hadden de Rangers ook kunnen scoren en werd dit 2x toe net tegen gehouden. Het was alleen wel hens in de penalty zone en dat had de scheidsrechter niet gezien dus daar is PSV goed mee weg gekomen. Ook die speler van de rangers is goed weg gekomen met geel. Hij beukte een speler aan de kant en nog geen vijf seconden erna haalde hij de volgende neer door middel van een sliding. Dit had egt rood moeten zijn dus dat hadden de Rangers dan weer mee. :ch:

Geplaatst:

Tja, PSV had zich echt moeten schamen als ze daar verloren hadden. De Rangers kwamen in de tweede helft sporadisch voor de goal, maar ze hebben twee kansjes gehad. Wat een zwak voetbal. Maar goed, twee Nederlandse clubs bij de laatste acht, en Liverpool en Man City liggen eruit. Toch wel mogelijkheden voor de halve finales denk ik, morgen de loting. :eten:

• 3 weken later...
Geplaatst:

Twente en PSV worden bedankt voor de bewezen diensten. Het is pijnlijk duidelijk dat de Nederlandse clubs momenteel niet bij de Europese subtop horen. De opmerking van Rutten dat PSV nog niet geheel kansloos is, negeer ik maar even: Ik denk dat die man een andere wedstrijd heeft gezien :7

Geplaatst:

Twente en PSV worden bedankt voor de bewezen diensten. Het is pijnlijk duidelijk dat de Nederlandse clubs momenteel niet bij de Europese subtop horen. De opmerking van Rutten dat PSV nog niet geheel kansloos is, negeer ik maar even: Ik denk dat die man een andere wedstrijd heeft gezien :7

Ze doen het nog altijd beter dan Belgie dus... :)

Maar Club Brugge speelde op het veld van villareal 2-1 verlies, en thuis moesten ze winnen, dus das al beter dan 5-1. :)

• 3 weken later...
Geplaatst:

Een nieuwe stunt lijkt er niet in te zitten voor Schalke, zoals ik had verwacht ;) Ze speelden op zich wel goed, maar ja, Manchester hè.

Geplaatst:

Een nieuwe stunt lijkt er niet in te zitten voor Schalke, zoals ik had verwacht ;) Ze speelden op zich wel goed, maar ja, Manchester hè.

Ze speelden helemaal niet goed. Schalke kwam geen moment onder de druk van United uit en heeft geen enkele echte kans gecreëerd. Alleen doelman Neuer speelde uitstekend, waardoor Schalke lang in de wedstrijd bleef. Wat dat betreft had Schalke heel blij mogen zijn met een 0 - 0, maar gelukkig scoorde United nog twee dikverdiende goals. Jammer dat de uitwedstrijd nu nergens meer om gaat, maar Schalke was simpelweg veel te zwak.

Geplaatst:

Ze speelden helemaal niet goed. Schalke kwam geen moment onder de druk van United uit en heeft geen enkele echte kans gecreëerd. Alleen doelman Neuer speelde uitstekend, waardoor Schalke lang in de wedstrijd bleef. Wat dat betreft had Schalke heel blij mogen zijn met een 0 - 0, maar gelukkig scoorde United nog twee dikverdiende goals. Jammer dat de uitwedstrijd nu nergens meer om gaat, maar Schalke was simpelweg veel te zwak.

Mwah de wonderen zijn de wereld nog niet uit, ik heb gekkere dingen gezien.. Als Schalke daar een snelle goal maakt ligt alles nog open.

Vanavond voor de 3de keer El Clasico. Ik ga uit van een gelijkspel, iig een spannende wedstrijd. Kijken wat Pep z'n talenten als tacticus zijn en wat hij tegenover het strijdplan van Mourinho kan zetten.

Geplaatst:

Hieperdepiep hoera, Barca wint uit bij Real, ik kan m'n geluk niet op :dans: Ik heb het niet gezien, maar de uitslag zegt mij in deze genoeg: Barcelona gaat naar de finale.

Geplaatst:

Zo, wat een wedstrijd zeg. Het eerste half uur was niet om aan te zien, maar daarna kwam de wedstrijd langzaamaan tot leven. In eerste instantie in negatieve zin: overtredingen, opstootjes, aanstellerij van Barça-spelers (met name Pedro). Na rust leek Madrid wat meer aanvallende intenties te hebben, maar dat leverde niets op. En ja, toen de rode kaart van Pepe. Op het moment zelf vond ik het een overdreven straf, maar de herhaling was wat mij betreft overduidelijk: verdiende rode kaart.

Natuurlijk gaat Real dan proberen die 0 - 0 vast te houden, want met 10 man is dat een prima resultaat. Maar dan is daar een prima invalbeurt van Afellay en ligt de bal er via Messi maar zo in. Ik ben dan wel een Ajacied, maar ik zat Afellay toch echt toe te juichen. Toevallig afgelopen zondag net een column over hem geschreven waarin ik zeg dat hij het helemaal gaat maken bij Barça. Mooi dat hij het nu dan alweer een beetje laat zien.

En die tweede goal van Messi, werkelijk fenomenaal. Ik zit in m'n eentje in m'n woonkamer te kijken, maar zit op zo'n moment echt hardop te juichen. Man, niet normaal, zo makkelijk als hij door die defensie ging. Schitterend! :)

Nu hopen dat het volgende week óf een voetbalshow van de kant van Barça wordt, óf dat Real snel scoort en het nog spannend wordt. Ik hoop op dat laatste.

Geplaatst:

Nu hopen dat het volgende week óf een voetbalshow van de kant van Barça wordt, óf dat Real snel scoort en het nog spannend wordt. Ik hoop op dat laatste.

Ik hoop ook op het laatste, maar ik denk dat als Real naar voren moet gaan voetballen, dat Barcelona er makkelijk door heen komt.

Jammer dat de twee halve finales al bijna beslist zijn, bij de halve finales was het ook al niet meer spannend na het eerste duel. Nu kijk ik toch een stuk minder uit naar de returns. Jammer dat Pepe rood pakte, wel terecht, maar oliedom. En jammer, spanning is weg. :-(

Geplaatst: (bewerkt)

Gisteren weer een schitterende match van Barcalona. Maar ik vond persoonlijk dat er na de goal van Messi geen spanning meer zat Barca tikte gewoon de bal rond en Real deed niks. Al met al kijk ik uit naar volgende week!

En de 2de goal van Messi was echt ff van " :cab: "

Bewerkt: door tonystarkiv
Geplaatst:

Messi is gewoon fenomenaal. Wat die man met een bal kan... dan te bedenken dat ie nog niet eens 25 is.

Vroeger had ik niet zoveel met Barca, maar de laatste jaren is het echt een club geworden waar je van kan houden.

Geplaatst:

Mooie actie van Messi maar hij krijgt wel de volledige medewerking van de Real Madrid achterhoede. Volgens mij waren ze bang om tegen een kaart/penalty aan te lopen want normaal gesproken ga je er vol in, wat ze daarvoor ook deden maar bij de 2de goal om de een of andere reden niet.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...