Jump to content

Het grote: Wii topic


Jowx

Recommended Posts

  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jowx

    123

  • Piet-Herr

    93

  • SamShine

    65

  • Yohan

    64

Top Posters In This Topic

Zet je fanboybril af en kijk dan nog eens goed.

Check mijn geposte screens. Om te beginnen zijn die rookwolken bij de Wii een geheel bij de andere versies zijn ze wat losser.

Ook is de boom op de Wii een geheel bij de andere versies kun je bij wijze van spreken de blaadjes tellen.

Dus moet jij niet gaan zeggen dat ik mijn fanboybril af moet zetten, want dat moet jij doen. Het is toch gewoon overduidelijk dat de kwaliteit van de PS3 en Xbox360 versies veel hoger is.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier is je boom:

bomencodud5.jpg

En de rook:

rookcodoj2.jpg

Inderdaad, een wereld van verschil! :Y:cab::sst:

Ga nu niet zeggen dat de Wii versie er beter uitziet. :sst:

Ik zeg ook niet dat de Wii er beter uit ziet, ik zeg dat er niet veel verschil is.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier is je boom:

bomencodud5.jpg

En de rook:

rookcodoj2.jpg

Inderdaad, een wereld van verschil! :Y:cab::sst:

Ga nu niet zeggen dat de Wii versie er beter uitziet. :sst:

Ik zeg ook niet dat de Wii er beter uit ziet, ik zeg dat er niet veel verschil is.

Wie is hier nou de fucking fanboy? Ga naar de hansanders het is toch gewoon overduidelijk dat de wii versie een hoop stront is vergeleken met de ps3 en x360 versie. Dan heb ik het nog niet eens over de physics en de ai....

Link to comment
Delen op andere websites

Wie is hier nou de fucking fanboy? Ga naar de hansanders het is toch gewoon overduidelijk dat de wii versie een hoop stront is vergeleken met de ps3 en x360 versie.

Kijk eens goed naar die rookwolken. Als je niet zou weten welke bij welke versie zou horen zou ik het niet zien. Ze verschillen wel van elkaar, maar ik vind de ene niet mooier dan de andere.

En die bomen, bij de Wii-versie is het een stuk donkerder, dus dan is het al moeilijker het verschil te zien. Daar komt bij dat de Wii-boom een veel dikker bladerdek heeft, maar dat hoeft ook niets over de kwaliteit te zeggen. In het echt zijn ook niet alle bomen hetzelfde.

Dan heb ik het nog niet eens over de physics en de ai....

Hoe kun je nou over de A.I. oordelen zonder beide versies gespeeld te hebben?

Ik vind het trouwens wel jammer dat je nu moet gaan schelden, omdat je zonder je gelijk niet kunt krijgen :{

Link to comment
Delen op andere websites

Wie is hier nou de fucking fanboy? Ga naar de hansanders het is toch gewoon overduidelijk dat de wii versie een hoop stront is vergeleken met de ps3 en x360 versie.

Kijk eens goed naar die rookwolken. Als je niet zou weten welke bij welke versie zou horen zou ik het niet zien. Ze verschillen wel van elkaar, maar ik vind de ene niet mooier dan de andere.

En die bomen, bij de Wii-versie is het een stuk donkerder, dus dan is het al moeilijker het verschil te zien. Daar komt bij dat de Wii-boom een veel dikker bladerdek heeft, maar dat hoeft ook niets over de kwaliteit te zeggen. In het echt zijn ook niet alle bomen hetzelfde.

Dan heb ik het nog niet eens over de physics en de ai....

Hoe kun je nou over de A.I. oordelen zonder beide versies gespeeld te hebben?

Ik vind het trouwens wel jammer dat je nu moet gaan schelden, omdat je zonder je gelijk niet kunt krijgen :{

Jij moet niet zo weers zijn. De anere versies zijn gewoon overduidelijk mooier....

Link to comment
Delen op andere websites

Vergeet niet dat de screens niet op dezelfde plekken zijn genomen, daardoor zijn sommige situaties anders. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de lichtinval e.d. Daarbij komt dat het de Wii niet om de GFX gaat maar om de gameplay, het gaat er in deze discussie ook niet om dat de Wii GFX beter zijn dan de PS3 GFX, maar dat het verschil er tussen niet zo groot is als door sommige wordt beweerd.. ;)

--------------------------------------------------

Nintendo registreert nieuwe namen

Butsumori? Doubutsu? Waar zou dat nou over gaan?

Om de zoveel tijd registreert Nintendo weer een paar namen bij het Japanse patentenbureau en vandaag was het weer zover. Waarschijnlijk gaat het hier voornamelijk om merken of namen die je alleen in Japan tegen zal komen: Butsumori, Doubutsu, Oui en Uikon. De enige twee namen die wel enigzins logisch zijn zijn Pointer en Taru Jetrace. Hieronder vind je het hele lijstje:

  • Uikon
  • Pointer
  • We
  • Oui
  • Taru Jetrace
  • Butsumori
  • Doubutsu

Bron: WiiParty.nl

--------------------------------------------------

---

@ Hieronder: Oooops, daar heb ik overheen gelezen. Bericht vervangen met een nieuw bericht. :)

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat Piet herr gelijk heeft.

Je ziet dat beide screens niet zo gek veel van elkaar verschillen, Misschien dat de PS3 wat scherper beeld geeft of dat beide screens van verschilende kwaliteits TV's zijn genomen.

Aangezien de Wii minder kracht heeft, ben ik dus zeker niet teleurgesteld in vergelijking met de screens van de Ps3...

@ Mania

Rustig aan man, je bent toch Mega Lid ?

Link to comment
Delen op andere websites

EA: 'Nintendo Wii kan eerste worden'

Electronic Arts heeft veel vertrouwen in de nieuwe console van Nintendo. Zo veel zelfs dat topman Jeff Brown denkt dat de Wii de nummer één positie in kan nemen.

"Iedereen zegt dat de Nintendo Wii zo uniek is dat het door veel mensen als tweede systeem gekocht gaat worden, wat betekent dat als je al een XBOX 360 of een PS3 bezit, je waarschijnlijk ook een Nintendo Wii koopt. Het grappige daarvan is dat sommige mensen dat nogal neerbuigend brengen, maar wat ze niet zien is dat als je tweede bent naast ieders eerste systeem, je dus eigenlijk eerste bent."

Verder gaf Brown aan dat EA meer support biedt voor de Wii dan voor de GameCube. He bedrijf was aangenaam verrast door het grote enthousiasme die de console op de E3 kreeg. Wat betreft de lage steun voor de GC is Brown heel eerlijk. "Dit is business. EA is committed aan diegene die de grootste userbase heeft."

Bron: Ownage.nl

--------------------------------------------------

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Mania-92, alleen maar omdat jij iets vind, betekent niet dat het zo hoeft te zijn, jij vind dat de PS3 versie er veel beter uit vind zien, leuk, maar de PS3 heeft niks met de Wii te maken, dus post dat hier dan ook niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij vergelijkt die screens, maar ze horen niet vergeleken te worden, jij vergelijkt een NES game toch ook niet met een PS3 game, ze hebben andere hardware en toveren ander soort graphics op je televisie scherm, dat doen de Wii en de PS3 ook, ze zijn niet hetzelfde.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...