Jump to content

Spookverhalen

MightyDuck

Recommended Posts

das wel f*cking eng!

de aller engste film die ik heb gezien is The Ring...

kheb er een nacht niet van kunnen slapen (ja 2 uurtjes maar:S)

Was op een feestje:S

Acties films zijn veel leuker

mzzls

The ring is zeker spannend ja.

Dat is wel een echte film doe je met je vriendin moet kijken. :lol:

The Sixth sence vind ik ook wel cool, aleen niet echt eng.

Je schrikt wel heel vaak in de film.

Delen op andere websites

• Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin B

32

• Melchior

22

• Clowntje_93

22

• LBG

20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu het hier tóch over spookverhalen gaat kan ik denk ik mijn verhaal ook nog wel vertellen. Ik ging een keer 's nachts het boek van Harry Potter lezen, en wel het deel Harry Potter en de Geheime Kamer. Daar zit een stuk in dat hij met een vriendje en een hond het bos in gaat en dat ze een enorme kolonie reuzenspinnen tegen het lijf lopen en door hen worden gevangen genomen, maar al vrij snel weer bevrijdt door de vliegende auto. Nou, dat was het laatste wat ik las voordat ik ging slapen. Bijna de hele nacht heb ik er van wakker gelegen omdat ik dacht dat mij netzo iets zou overkomen (kan natuurlijk nooit, maar ik was toen nog heel klein en zo'n verhaal laat toch best wat indruk achter) Ik had er in ieder geval wel wat van geleerd en dat was dat ik nooooooit meer zulke boeken ga lezen vlak voordat ik ga slapen.

Delen op andere websites

Ik zat op een avond om een uurtje of 12 de film Gothika te kijken...helemaal alleen, en het was best wel een enge film (mensen die hem ook hebben gekeken weten dat wel) :o

Dus toen ie afgelopen was liep ik naar mijn kamer toe en deed de deur open, ging op mijn bed zitten en pakte mijn mobieltje, ff later zomaar uit het niets, ging de deur opeens dicht.... ;)

Terring wat schrok ik daarvan, ik ging in mijn bed liggen en het leek wel of er iemand of iets over mijn benen kriebelde....ik kreeg er hele erge jeuk van, ik ben nog nooit zo erg geschrokken!!! :o

Delen op andere websites

Nu het hier tóch over spookverhalen gaat kan ik denk ik mijn verhaal ook nog wel vertellen. Ik ging een keer 's nachts het boek van Harry Potter lezen, en wel het deel Harry Potter en de Geheime Kamer. Daar zit een stuk in dat hij met een vriendje en een hond het bos in gaat en dat ze een enorme kolonie reuzenspinnen tegen het lijf lopen en door hen worden gevangen genomen, maar al vrij snel weer bevrijdt door de vliegende auto. Nou, dat was het laatste wat ik las voordat ik ging slapen. Bijna de hele nacht heb ik er van wakker gelegen omdat ik dacht dat mij netzo iets zou overkomen (kan natuurlijk nooit, maar ik was toen nog heel klein en zo'n verhaal laat toch best wat indruk achter) Ik had er in ieder geval wel wat van geleerd en dat was dat ik nooooooit meer zulke boeken ga lezen vlak voordat ik ga slapen.

Heeel klein ? :puh: Hoe oud was je toen als ik vragen mag :rolleyes:

Want zo oud zijn die boeken helemaal niet. Dat bepaalde boek is misschien 2 en een half jaar oud. :unsure: Dat betekent dus dat je toen ongeveer 12/13 was :puh: Dat noem ik nou niet heeel klein ;)

Delen op andere websites

Ik denk steeds aan 1 film als ik in het donker van een trap af ga.

Het gaat over een meisje die duivel in zich had ofzo en die film heet iets met excorist.

ja klopt die heet de exorsist, dan komt ze ondersteboven op handen en voeten van die trap af, hahaha dat is echt een eng gezicht. :D

Delen op andere websites

Vette fake bitch?

Kan jij dan de instorting achter de schermen verklaren toen de broer van Pim Fortuyn er was?

Of het glas dat brak?

Of de mensen die ze op straat ging vragen? Dat er 4-jarige kinderen stonden te huilen?

Vast niet ....

:ph34r: je hebt helemaal gelijk... ze zal dat niet zomaar verzinnuh...

Delen op andere websites

jullie zijn eikels :(

een paar weken geleden zat ik deze topic ff te lezen en werd dik bang man <_<

er was iets over bloody mary en nu durf ik niet meer snachts mn tanden te poetsen als ik te lang ben op gebleven :unsure:

Bewerkt: door Don Falcone
Delen op andere websites

jullie zijn eikels :(

een paar weken geleden zat ik deze topic ff te lezen en werd dik bang man <_<

er was iets over bloody mary en nu durf ik niet meer snachts mn tanden te poetsen als ik te lang ben op gebleven :unsure:

Hahaha, dat heb je onder andere dan aan mij te danken. Maar dat je mij dan ook een eikel noemt vind ik wat minder. ;)

Maar goed, heb je ook verder gelezen? want Robienske heeft het uitgeprobeert en er is niks gebeurt. Je kan gewoon straks lekker naar je bedje. :lol:

Bewerkt: door GTAspeler
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...