TubS Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 jullie denken dat de wind je naam roept, maar dat doet hij niet, dat is je verbeelding, zo kan je de wind alles laten zeggen wat je wil. je denkt aan die naam dus je denkt dat de wind de naam zegt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 Heeft er niemand meer verhalen over enge dingen Ps wij hebben de film ''white noise'' nu en die is heel vet hebben hem gisteren gekeken best wel eng op sommige momenten :wacko: Soms heb ik ook iets vaags. Je droomt gewoon, plots droom je dat je valt ofzo, en je schrikt meteen wakker. Maar het vreemdste wast toen ik slaapwandelde naar de badkamer ? Mijn vader stond op en vroeg me: "Wat doe je in het midden van de nacht in de badkamer Robin ?" Ik zei: " Ik heb koude voeten" terwijl ik m'n moeders sokken aandeed. Even later kwam ik wakker en herinnerde me erniets meer van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 ja dat vallen dat heb ik ook je schrikt je dan de ..... egt raar is dat het ene moment droom dat je over straat loopt en dan het volgende moment val je van een flat das egt raar :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 (bewerkt) ja hhahah heb ik ook da val je (in je droom dan) van de trap (zoals ik) en dan pie dan ben je waker maar ik heb het mij nog herinert ik heb vanacht ook nog iets gedroomd sh*t man da was ff .... ik droomde dat ik uit mijn bed was en da ik na de living ging :ph34r: en da daar gewoon de girls van mijn droome stonde echt waar en da was het toen ging mijn wekker :angry: Bewerkt: 20 maart 2005 door bjorn12 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Death333 Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 Ja met dat vallen heb ik ook wel eens dan droom ik BV. dat ik over iets struikel en zodra ik heel hard op de grond val dat schrik ik wakker :lol: soms is het wel lache!! :lol: hahaha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 Bekijk deze filmpjes maar eens... :ph34r: :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 Ik had een keer, ik viel van een vet hoog flat he, en toen ik de grond zag en ik op de grond viel werd ik wakker en me deken lag zo als of het de grond was vet raar maar ja. En vaak als ik zo val en ik word wakker dan heb ik vaak vet raar gevoel in mijn buik, zo'n gevoel heb je ook wel eens op de schommel als je iets raars doet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 Bekijk deze filmpjes maar eens... :ph34r: :ph34r: Heb al die filmpjes bekeken en er zitten inderdaad wel wat rare dingen tussen ja... vooral die entiteiten zijn best creapy :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 (bewerkt) Kijk deze foto is . Wou een foto van de limo maken maar maakten een foto van iets anders. P.s Er reed geen auto langs en der stonden maar 2 autos gepakeerd de limo en die rechtse Bewerkt: 20 maart 2005 door ewoud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Death333 Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 Creepy hier en die filmpje zijn ook vet !! :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 Bekijk deze filmpjes maar eens... :ph34r: :ph34r: Daar word je gewoon stil van :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 Bekijk deze filmpjes maar eens... :ph34r: :ph34r: Nadat ik deze filmpjes heb gezien doet mijn computer heel raar. Hij ruist zoals een filmpje slecht is maar ik heb windows media player afgesloten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 Bekijk deze filmpjes maar eens... :ph34r: :ph34r: Sommige lijken wel echt.. maar soms lijkt het ook of er gewoon een prop papier vvoorbij komt vliegen :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2005 Bekijk deze filmpjes maar eens... :ph34r: :ph34r: Sommige lijken wel echt.. maar soms lijkt het ook of er gewoon een prop papier vvoorbij komt vliegen :lol: Klopt.... het is wel toevallig dat hun dat allemaal zien en als ik aan het filme ben niet <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Death333 Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2005 Bekijk deze filmpjes maar eens... :ph34r: :ph34r: Sommige lijken wel echt.. maar soms lijkt het ook of er gewoon een prop papier vvoorbij komt vliegen :lol: Klopt.... het is wel toevallig dat hun dat allemaal zien en als ik aan het filme ben niet <_< Ja maar jij gaat er ook niet op zoek hun gaan er echt naar zoeken en je moet ook het juiste gereedschap hebben enzo. (gereeschap? :lol: ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.