Jump to content

Spookverhalen

MightyDuck

Recommended Posts

• Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin B

32

• Melchior

22

• Clowntje_93

22

• LBG

20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heeft er niemand meer verhalen over enge dingen :D

Ps wij hebben de film ''white noise'' nu en die is heel vet hebben hem gisteren gekeken best wel eng op sommige momenten :wacko:

Soms heb ik ook iets vaags. Je droomt gewoon, plots droom je dat je valt ofzo, en je schrikt meteen wakker.

Maar het vreemdste wast toen ik slaapwandelde naar de badkamer ? Mijn vader stond op en vroeg me: "Wat doe je in het midden van de nacht in de badkamer Robin ?" Ik zei: " Ik heb koude voeten" terwijl ik m'n moeders sokken aandeed. Even later kwam ik wakker en herinnerde me erniets meer van.

Delen op andere websites

ja dat vallen dat heb ik ook

je schrikt je dan de .....

egt raar is dat

het ene moment droom dat je over straat loopt en dan het volgende moment val je van een flat

das egt raar :ph34r:

Delen op andere websites

ja hhahah heb ik ook da val je (in je droom dan) van de trap (zoals ik) en dan pie dan ben je waker maar ik heb het mij nog herinert

ik heb vanacht ook nog iets gedroomd sh*t man da was ff .... ik droomde dat ik uit mijn bed was en da ik na de living ging :ph34r: en da daar gewoon de girls van mijn droome stonde echt waar :) en da was het toen ging mijn wekker :angry:

Bewerkt: door bjorn12
Delen op andere websites

Ik had een keer, ik viel van een vet hoog flat he, en toen ik de grond zag en ik op de grond viel werd ik wakker en me deken lag zo als of het de grond was vet raar maar ja.

En vaak als ik zo val en ik word wakker dan heb ik vaak vet raar gevoel in mijn buik, zo'n gevoel heb je ook wel eens op de schommel als je iets raars doet.

Delen op andere websites

Kijk deze foto is . Wou een foto van de limo maken maar maakten een foto van iets anders.

P.s Er reed geen auto langs en der stonden maar 2 autos gepakeerd de limo en die rechtse

Bewerkt: door ewoud
Delen op andere websites

Sommige lijken wel echt.. maar soms lijkt het ook of er gewoon een prop papier vvoorbij komt vliegen :lol:

Klopt.... het is wel toevallig dat hun dat allemaal zien en als ik aan het filme ben niet <_<

Ja maar jij gaat er ook niet op zoek hun gaan er echt naar zoeken en je moet ook het juiste gereedschap hebben enzo. (gereeschap? :lol: )

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...