Jump to content

9/11 conspiracy

9/11 Conspiracy   

144 leden hebben gestemd

1. 1. Zit Amerika zelf achter de aanslagen van 9/11

• Ja!
      45
    • Nee, het waren gewoon een paar boze extremisten
      64
    • Geen idee!
      22
    • Wat gebeurde er op 9/11?
      6

Recommended Posts

Geplaatst:
Mijn antw. is JA!

Volgens een aantal websites heeft de CIA dit als opdracht gegeven.

Er zouden explosies gehoord zijn net voordat de vliegtuig in de WTC crashte.

Explosies die vanuit de WTC kwam; Amerika gebruikte deze aanslag om Saddam Hoessijn of zoiets op te pakken, en het gaat ook vooral om de olie, dat te vinden is in Iraq; Amerika wil duidelijk weer gewoon de macht hebben.

Wat dus absoluut niet kan; deze reeks aanslagen waren echt gewoon opgegeven door de CIA.

En al die honderden andere aanslagen van Al-Quida ?

Wel best toevallig he dat laatste tijd alleen nog maar in de EU aanslagen voorkomen.

En toevallig is; dat in Amerika laatste tijd helemaal geen aanslagen meer voorkomen.. Dit zal echt geen pure toeval zijn.

Ik weet bijna wel zeker dat de WTC aanslagen geplant zijn door de CIA, zij hebben de Al-Quida figuren ook getrained, en hun de wapens gegeven.

Dit was allemaal gewoon goed geplant van te voren want zoals een paar posts hier boven zie je dat veel dingen op 11 uit komt.

Ik weet bijna wel zeker dat dit gewoon het middel was om Saddam Hoessijn op te pakken, en om de olie af te jatten wat daar in Iraq en Afghanistan is te vinden.

Gewoon echt ab-normaal..

Natuurlijk zijn er geen aanslagen meer in Amerika denk je dat ze na die aanslagen de beveiliging enzo gewoon normaal laten? Natuurlijk hebben ze de beveiliging met 100% versterkt.

Als het kalf verdronken is dempt men de put, zegt dat je wat?

• Reacties 294
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Amfetamientje

49

• PowerPats

19

• Dieko

17

• wesley123

16

Geplaatst:

bush had maanden van tevoren al waarschuwing/dreigementen gehad van alli baba *al-quida* en brieven erover, stom dat die dus niets heeft gedaan toen :duh:

Geplaatst:

Over dat toren waar jullie overhebben men heeft dat gefilmd en hebben ze laten horen eerst kwam er een explosie hoorde je en toen zakte die in, later hoorde nog een explosie nou is de vraag wie dat gedaan hebben ik denk gewoon Amerika zelf deze mensen kunnen je ook zo doen geloven dat je juist het verhaal niet gelooft dat Amerika iets ermee te maken heeft.

En ik vind deze POLL niet echt kloppen je zou beter kunnen doen '' Heeft Amerika er OOK iets mee te maken? ''

Niet '' Amerika zit erachter '' want dat klikt meteen nep.

Geplaatst:

De maker, Rick Siegel, filmde de instorting van de torens vanaf de kade op de Hoboken Pier, ruim drie kilometer van de torens verwijderd ;)

Geplaatst:
En ik vind deze POLL niet echt kloppen je zou beter kunnen doen '' Heeft Amerika er OOK iets mee te maken? ''

Niet '' Amerika zit erachter '' want dat klikt meteen nep.

Dat vind jij maar er zijn zat mensen die dit wel vinden...

Geplaatst:
De maker, Rick Siegel, filmde de instorting van de torens vanaf de kade op de Hoboken Pier, ruim drie kilometer van de torens verwijderd ;)

Ten eerst jij weet niet eens over welke filmpje ik het heb, ten tweede er zijn zat andere mensen die dingen hebben lopen filmen en ze hebben met zo'n bepaalde geluid apparaat dat gefilmd.

Maarja ik kap hiermee dit gaat eigenlijks nergens over dit is een beetje sorry als het hard aankomt een dom gelul.

Ene zegt '' Bush wist al maanden hierover maar deed er niks aan '' terwijl die Bush zelf er iets mee te maken heeft want op die dag toen er aanslagen waren zat hij op een kleuter school, en toen kwam er iemand bij hem om dat te vertellen en Bush bleef kalm.

En Plantebak wat wil je zeggen dat de Pentagon ook door een vliegtuig is geraakt?

Terwijl er geen een wrak van een vliegtuig te vinden is je zag duidelijk op camera dat er opeens iets explodeerde.

En als jullie vinden dat ik weet dingen loop te verzinnen hoe verklaar je dit ? http://img62.imageshack.us/img62/2574/6cmzgj6va9.jpg vooral dat laatste moet je doen met Word.

Geef hier dan allemaal eens een antwoord op als je zelf zegt dat het ALLEEN maar terroristen waren.

Geplaatst:
En als jullie vinden dat ik weet dingen loop te verzinnen hoe verklaar je dit ? http://img62.imageshack.us/img62/2574/6cmzgj6va9.jpg vooral dat laatste moet je doen met Word.

Als je ziet wat voor namen ect. ze er bij halen, kan je makkelijk zo iets maken.

Maar daar gaat het niet om.

Wat heeft het voor nut om zoiets te maken dan? denk je dat Bush (als hij idd dit wilde bereiken) er baat bij heeft alles met gekke getalle te laten gebeuren? wat schiet hij er mee op dan? dat is toch volstrekt onlogisch :?

ff simpel voorbeeldje :

Stel ik wil een snoepje hebben, maar dat mag niet. dat snoepje heeft papier nummer 80, dan ga ik toch ook niet expres op de 80e dag van het jaar als me naam 80 letters heeft met de 80blablablba noem maar op.

Volgens mij heb jij te veel films gezien, daar gebeuren dat soort dingen. Waarbij je een moordenaar heb met een Dwangneurose die alles een bepaald aantal x moet doen ofzow...

Geplaatst:

Ik heb nog steeds geen antwoord, maargoed hoe verklaar je dat met WORD dan? met dat vliegtuig nummer?

Geplaatst:
Ik heb nog steeds geen antwoord, maargoed hoe verklaar je dat met WORD dan? met dat vliegtuig nummer?

ik heb ook nog steeds geen antwoord, maar dat met word? wat valt daar te verklaren dan?

dus als je gekke tekkens krijgt staat dat gelijk aan aanslagen die bush mee heeft helpen te plegen(,gepleegd)?

Geplaatst:

OMG!!

Muay Thai(met spatie) heeft 9 letters! 9+0= 9!!!

Natuurlijk! Amerika zit erachter al die tijd al nu begrijp ik het. :duh:

Geplaatst:
OMG!!

Muay Thai(met spatie) heeft 9 letters! 9+0= 9!!!

Natuurlijk! Amerika zit erachter al die tijd al nu begrijp ik het. :duh:

whahah goeie :puh: dat bedoel ik dus al de hele tijd...

Geplaatst:

En "Plantebak" heeft 9 letters en "Clowntje_93" met spatie heeft er 11.

Dat soort dingen waren al zo voor 11 september.

Geplaatst:
En "Plantebak" heeft 9 letters en "Clowntje_93" met spatie heeft er 11.

Dat soort dingen waren al zo voor 11 september.

whahah owww... ik ben ook zo dom he.... ik was het gewoon die de aanslage had gepleegd :bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...