Gino99 Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Tjonge jonge wat een fgang voor Feyenoord.Feyenoord - PSV 0-1 .Hopelijk wint Ajax morgen ook
Scarface92 Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Tjonge jonge wat een fgang voor Feyenoord.Feyenoord - PSV 0-1 .Hopelijk wint Ajax morgen ook Idd, zat er wel aan te komen, Ajax wint vast wel hoor!
Groot-Duimpje Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 UITSLAGEN NEC FC Twente 2 - 2 FC Groningen Excelsior 3 - 2 Feyenoord PSV 0 - 1 NAC Breda VVV-Venlo 0 - 0 Roda JC Willem II 1 - 1 Prachtige wedstrijd van Feyenoord - Psv , Psv verdiend gewonnen. " andere uitslagen volgen "
2fast{0} Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 (bewerkt) AZ is gewoonafgeslacht, met een eindstand van wel 6-1 in het voordeel van Ajax, geweldig. Van een 0-1 voor AZ is het een 6-1 geworden voor Ajax, waarbij AZ met 10 man speelde vanwege een rood voor De Zeeuw. Door deze overwinning zal Ajax weer naar de 2de plek stromen. De top 3 is weer bekend met PSV op 1, ajax op 2 en Feyenoord op 3. PSV 18 12 3 3 39 40 - 14 Ajax 18 10 6 2 36 52 - 26 Feyenoord 18 11 3 4 36 34 - 14 Bewerkt: 13 januari 2008 door 2fast{0}
M4X Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Heerlijk overwinning, geweldig. Als die rode kaart echt onterecht was dan staan we nu weer quite, nadat de Zeeuw vorig jaar geen rood kreeg waar dat wel had moeten gebeuren, en waardoor Ajax twee kostbare punten verspeelde. 6-1
Twankala Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Wat een wedstrijd! Ik kom net terug van de Arena. Maar AZ had nog een rode kaart verdient. Bij de eerste gele kaart, ging een AZ-speler op een Ajacied staan. Maarja, ik vind dit ook wel goed hoor.
Groot-Duimpje Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 (bewerkt) Overzicht Standen: 1 PSV 2 Ajax 3 Feyenoord 4 FC Groningen 5 FC Twente 6 Roda JC 7 sc Heerenveen 8 FC Utrecht 9 Vitesse 10 NAC Breda 11 AZ 12 De Graafschap 13 VVV-Venlo 14 Heracles Almelo 15 NEC 16 Willem II 17 Sparta Rotterdam 18 Excelsior Programma: 16 januari 20:00 De Graafschap AZ woensdag 18 januari 20:30 Excelsior Feyenoord 18 januari 20:30 19 januari 19:30 sc Heerenveen AZ NAC Breda Willem II 19 januari 20:00 FC Utrecht Roda JC Vitesse Heracles Almelo zaterdag 20 januari 14:30 Sparta Rotterdam De Graafschap FC Twente FC Groningen NEC Ajax VVV-Venlo PSV Topscoorders: Huntelaar, Klaas-Jan 18 Nkufo, Blaise 14 Nelisse, Robin 11 Makaay, Roy 11 Alves, Afonso 11 Suárez, Luis 10 Filmpje van de week: Bewerkt: 13 januari 2008 door Groot-Duimpje
Fabelous_P Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Uitslagen - Willem II 3 - 0 AZ PSV 2 - 1 Excelsior Roda JC 0 - 2 NAC De Graafschap 0 - 3 SC Heerenveen NEC 2 - 0 FC Utrecht Vitesse 2 - 2 Ajax VVV 0 - 5 Heracles FC Twente 1 - 2 Sparta Rotterdam Feyenoord 1 - 1 FC Groningen
NandroDavids Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Wat een klojo zeg die Leo Driessen. Danko Lazovic die vol doorgaat op Stekelenburg is niks, "want hij raakte 'm amper", maar Davids die een overtreding maakt is "duidelijk direct rood, hij had er net al af gemoeten, keurig gedaan van Wegereef". Donder toch op zeg, dat slaat werkelijk nergens op. Die eerste actie van Davids was op de bal gericht, niet op de man en die tweede was inderdaad een overtreding maar absoluut geen rode kaart. Ik ga ook niet eens meer kijken naar de andere samenvatting, heb er even he-le-maal geen zin meer in nu...
2fast{0} Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Wat een klojo zeg die Leo Driessen. Danko Lazovic die vol doorgaat op Stekelenburg is niks, "want hij raakte 'm amper", maar Davids die een overtreding maakt is "duidelijk direct rood, hij had er net al af gemoeten, keurig gedaan van Wegereef". Donder toch op zeg, dat slaat werkelijk nergens op. Die eerste actie van Davids was op de bal gericht, niet op de man en die tweede was inderdaad een overtreding maar absoluut geen rode kaart. Ik ga ook niet eens meer kijken naar de andere samenvatting, heb er even he-le-maal geen zin meer in nu... Ik heb de hele wedstrijd gezien, maar Davids ging met 2 benen vol in op de man voor de neus van de scheidsrechter. Het was ook wel te verwachten dat hij rood zou krijgen, maar ik snap ook niet waarom hij zoiets doet net 10 seconde voor tijd.
TomHagen Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 (bewerkt) Wat een klojo zeg die Leo Driessen. Danko Lazovic die vol doorgaat op Stekelenburg is niks, "want hij raakte 'm amper", maar Davids die een overtreding maakt is "duidelijk direct rood, hij had er net al af gemoeten, keurig gedaan van Wegereef". Donder toch op zeg, dat slaat werkelijk nergens op. Die eerste actie van Davids was op de bal gericht, niet op de man en die tweede was inderdaad een overtreding maar absoluut geen rode kaart. Ik ga ook niet eens meer kijken naar de andere samenvatting, heb er even he-le-maal geen zin meer in nu... Lavovic ging niet vol door op Stekelenburg, rij raakte hem amper. Bovendien ging hij voor de bal. Davids ging eerst op de enkel van Farfán staan (minstens geel), en daarna vol met twee benen een slding (als je het nog een sliding kan noemen ) op Mendez. Met twee benen een "sliding" maken is toch echt rood. Bewerkt: 31 januari 2008 door SoaDT0M
M4X Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 Lavovic ging niet vol door op Stekelenburg, rij raakte hem amper. Hij kwam wel erg hard in, en vooral bij een keeper moet dat bestraft worden vind ik. Of het rood was weet ik niet, maar als Stekelenburg hem niet helemaal ontwijkt had was hij ongetwijfeld met een brancard afgevoerd. In mijn ogen kwam Lazovic dus goed weg met geel. Over Davids kan ik weinig zeggen, het zit nou eenmaal in zijn karakter, en ik snap zijn frustatie ook wel. Wel jammer dat hij geen rekening houdt met het team, want hij wist dondersgoed waar hij mee bezig was en zondag zal hij dan ook zeker gemist worden tegen Feyenoord. Verdient of niet, toch een knappe overwinning van PSV die Ajax volledig aan zichzelf te wijten heeft. Tegen PSV krijg je weinig kansen, en de kansen die je krijgt moeten er daarom ook meteen in, en als Suarez dan tot twee keer toe niet scoort, of als Heitinga een vrije kopkans mist, dan gaat PSV ervandoor met de 3 punten. Als je wel scoort zoals Sneijder of Huntelaar vorig jaar, dan win je met 1-5 van PSV. Daarom denk ik ook dat de competitie nog lang niet gespeeld is, al is dit toch een grote stap richting het kampioenschap voor PSV. Maar PSV kennende zullen ze het zichzelf toch knap lastig maken, en als Ajax en Feyenoord de eerst volgende mogelijkheden die ze krijgen om het gat te dichten wel benutten, dan gaat het zeker nog spannend worden
TomHagen Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 PSV heeft met 0 - 2 gewonnen in Alkmaar. AZ had de meesten kansen, maar PSV de grootste en stond al na 25 minuten op de einduitslag. Een schot van Dszutdszak op de lat werd in de rebound door Lazovic binnengekopt, en een slechte terugspeelbal van De Zeeuw op Opdam zorgen voor de 2de. Affelay profiteerde. Ik moet denk ik voor VI gaan schrijven ofzo. Echt prachtwerk hierboven
Gtaboy107 Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Ajax heeft verdiend gewonnen van rivaal Feyenoord met 3-0, het kon makkelijk 5-0 zijn, wat was Feyenoord echt slecht.
Turkse-Maffie Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 echt kut dat Feyenoord verloren heeft. ze speelde echt slecht.
Recommended Posts