Jump to content

Voor Trein Springen


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Het is ook zwaar maar met dat beroep weet hij dat het kan gebeuren want als mensen zelfmoord plegen gebeurd dat heel vaak voor de trein.

En wat ik van zelfmoord vindt?

Erg, alleen al dat je het leven niet meer zitten maar het ergste nog de gene die zelfmoord pleegt is er vanaf en voor de famillie is het dan heel erg rot.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 291
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    29

  • Groot-Duimpje

    22

  • Fiegel5

    16

  • 2fast{0}

    15

Topic opgeschoond; Nu is 't afgelopen met de offtopic-discussies! Zoals gezegd laten we persoonlijke dingen achterwege en hebben we 't enkel nog over het onderwerp waar dit topic voor bedoeld was. De eerstvolgende die tóch nog weer offtopic gaat kan rekenen op 20 %, want 2 waarschuwingen lijken me wel genoeg :)

Reacties op deze post a.u.b. per PM.

Link to comment
Delen op andere websites

om zoiets mee te maken gun je natuurlijk geen enkele machinist he! het is erg dat mensen in staat zijn zichzelf voor een trein te gooien. ik kan je wel vertellen dat je dan wel echt dood wil en overal schijt aan hebt anders durf je dat niet jonge!!

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad belachelijk dat een gewone man als een machinist naar zoiets gruwelijks moet kijken. Maar er is ook geen andere oplossing. Doorrijden is geen optie, wachten is geen optie. Iemand moet gaan kijken en het moet ook weggehaald worden. Ik kan zeer goed begrijpen dat een machinist 's nachts elke keer weer het beeld van die springende man/vrouw voor zich ziet, en dan komt dat in stukken gescheurde lijk er ook nog eens bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is vanmiddag tussen purmerend en hoorn weer eens iemand voor de trein gesprongen :duh: begint een rage te worden

Dat is een beetje hard gezegt want die "Rage" wordt soms veroorzaakt door andere mensen die ze altijd gepest of wat gedaan hebben en hem het leven zuur hebben gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is vanmiddag tussen purmerend en hoorn weer eens iemand voor de trein gesprongen :duh: begint een rage te worden

Dat is een beetje hard gezegt want die "Rage" wordt soms veroorzaakt door andere mensen die ze altijd gepest of wat gedaan hebben en hem het leven zuur hebben gemaakt.

ik denk het wel ! meschien heb je wel gelijk

mensen >>> NIET MEER PESTEN <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn idd veel mensen die zelfmoord plegen, omdat ze gepest worden. Dat vind ik nogwel het ergste. En soms weet niemand daarvan :N

P.S. Het valt me op dat er bijna elk 2 minuten word gepost hier :puh:

kijk onderaan hoeveel mensen dit onderwerp lezen :puh:

maar we moeten het bij voor de trein springen houden

ik zou het niet doen :puh: maar ik word ook niet gepest

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie zijn mietjes,het is maar een lijk,dat ben je ook binnen zoveel jaar,ik heb ook iemand zien liggen op de rails(in stukken,dood),ik heb geen trauma aan gekregen.Het is z'n werk en zelfmoord,als het niemand is die ik ken,dan moeten ze het maar zelf weten,dat is een onherroepelijke keuze.

tuurlijk meneer de held....

Ik vind het zielig van die mensen die zelfmoord plegen, en zo ego zijn om andere mensen het werk voor hun op te laten knappen...

En "risco" van et vak slaat ook nergens op , veel van deze mensen hebben al jaren zown baan maar de laatste tijd is dit pas echt "populair"geworden...

Je weet dat het kan gebeuren, en je weet dat je moet stoppen als het gebeurt. Natuurlijk hopen ze dat het zo weinig mogelijk gebeurt, maar het moet. Vandaar dus, risico van het vak. En zoals hierboven al meermaals uitgelegt, er is geen andere oplossing dan stoppen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou machinist worden :puh: maar als er dan steeds mensen tegen mijn trein te pletter vliegen dan zie ik daarmaar vanaf. Maar de kans dat je meemaakt dat jij een mens overrijdt met een trein is tog niet groot ?

Gewoon doen, maak je ook nog es wat mee in je leven. ^_^

lol bedankt denk ik... :{

Maar ik denk dat ik ervan afzie ik heb nogal een zwak hart maar het is diep triest als je de persoon kent die zelfmoord heeft gepleegt en dan kan de persoon beter euthanasie plegen dan trauma's veroorzaken bij machinisten

Bewerkt: door powerpats
Link to comment
Delen op andere websites

Het is natuurlijk heel erg voor de machinist..Alleen weet je dat zo iets soms kan gebeuren :{

Dat heb je bijvoorbeeld ook als je bij het leger zit. Dan weet je wat je te wachten staat :Y

De machinist houd er een trauma over..Maar je weet dat het kan gebeuren spijtig genoeg :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst wil ik zeggen dat ik bevriend was met een meisje die een moeder heeft die nogal een hoge positie heeft in NS, daarom weet ik dat er (bijna) dagelijks wel iemand voor de trein springt.

Ten tweede vind ik in het publiek zelfmoord plegen een egoïstische wraakactie op de maatschapij. Een overdosis medicijnen is zo gedaan, het blijft schoon, en het is minder traumatisch voor diegene die je op komt rapen.

Ten derde vind ik het logisch dat de machinist verplicht is om te stoppen, ambulance in de schakelen en pas als alles in orde is door te rijden. Ik ken een gozer die maakte zelf ook 2 keer in levende lijve iets mee (geen zelfmoord).

1.- Een vrouw en een kind werd aangereden door een trein, godzijdank vloog het kind in het gras en was er niks ernstigs met hem- Moeder morsdood.

2.- Een oude man had zijn fiets te dicht bij het spoor staan, en werd meters meegeslingerd, -Morsdood, maar hij had ook geluk kunnen hebben.

Eigelijk heb ik een heldere opinie wat betreft zelfmoord, dit komt waarschijnlijk omdat ik er wel mee bezig ben geweest toen een vrouw pal vol mijn deur zelfmoord moest plegen door van 7 hoog te springen.

ja, je kan hem moelijk op de rails laten liggen, misschien leeft die nog wel.. hij heeft zelf ook wel nagedacht over zulke dingen toen hij de baan aannam denk ik.. maar dat mensen zulke dingen zien kan je nooit voorkomen

? Iemand die voor een trein springt en de trein rijdt over hem zal niet meer leven. Dat verzeker ik je...

Ik vind ook dat de machinist niet zou moeten gaan kijken, is nogal erg...

Overleven is een kwestie van geluk. Alles is mogelijk.

Groetjes, kusjes

Bradley H.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is vanmiddag tussen purmerend en hoorn weer eens iemand voor de trein gesprongen :duh: begint een rage te worden

precies om dat stuk gaat dot forum lees mijn allereerste bericht maar tussen Hoorn/Amsterdam zij ik uitgebreid , omdat ik het nog niet precies waar het gebeurde , maar om die sutuatie welke jij nu zegt gaat het ook over , alleen wist ik het eerder omdat mijn vader in die trein zat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...