Thabit Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Probeer eens een kerk te bouwen in Baghdad.. Dan wordt je ter plekke geëxecuteerd! Gelukkig is dat hier niet het geval, en zulk soort dingen zijn juist precies de reden waarom veel mensen naar Nederland komen. Omdat we hier NIET van die rare dingen hebben en omdat je hier WEL in vrede kan leven. Maar wat is nou je punt? Als de moslims hier een grote meerderheid krijgen zal in Nederland precies het zelfde gebeuren als in die andere streng-islamitische landen. Reageren
LBG Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Probeer eens een kerk te bouwen in Baghdad.. Dan wordt je ter plekke geëxecuteerd! Gelukkig is dat hier niet het geval, en zulk soort dingen zijn juist precies de reden waarom veel mensen naar Nederland komen. Omdat we hier NIET van die rare dingen hebben en omdat je hier WEL in vrede kan leven. Maar wat is nou je punt? Als de moslims hier een grote meerderheid krijgen zal in Nederland precies het zelfde gebeuren als in die andere streng-islamitische landen. Een grote meerderheid van moslims zie ik voorlopig niet gebeuren. En daar komt ook nog bij dat jouw argument van dat je daar dan geëxecuteerd wordt simpelweg niet waar is. Reageren
Thabit Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Probeer eens een kerk te bouwen in Baghdad.. Dan wordt je ter plekke geëxecuteerd! Gelukkig is dat hier niet het geval, en zulk soort dingen zijn juist precies de reden waarom veel mensen naar Nederland komen. Omdat we hier NIET van die rare dingen hebben en omdat je hier WEL in vrede kan leven. Maar wat is nou je punt? Als de moslims hier een grote meerderheid krijgen zal in Nederland precies het zelfde gebeuren als in die andere streng-islamitische landen. Een grote meerderheid van moslims zie ik voorlopig niet gebeuren. En daar komt ook nog bij dat jouw argument van dat je daar dan geëxecuteerd wordt simpelweg niet waar is. Probeer het maar eens, dan zul je zien dat het gebeurt. Reageren
PowerPats Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 ehm dat is niet mogelijk bijv neem duitsland daar is ook een grote meerderheid moslim en helemaal geen problemen daarzo. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 (bewerkt) Probeer eens een kerk te bouwen in Baghdad.. Dan wordt je ter plekke geëxecuteerd! Gelukkig is dat hier niet het geval, en zulk soort dingen zijn juist precies de reden waarom veel mensen naar Nederland komen. Omdat we hier NIET van die rare dingen hebben en omdat je hier WEL in vrede kan leven. Maar wat is nou je punt? Als de moslims hier een grote meerderheid krijgen zal in Nederland precies het zelfde gebeuren als in die andere streng-islamitische landen. Een grote meerderheid van moslims zie ik voorlopig niet gebeuren. En daar komt ook nog bij dat jouw argument van dat je daar dan geëxecuteerd wordt simpelweg niet waar is. Geloof me maar dat je er niet heelhuids van af komt en de kerk al helemaal niet. Maar ik snap het nut niet van die moskee hier? wij gaan toch ook niet elk weekend gezellig met alle christenen naar de kerk voetbal kijken en een leuk feestje houden. En als het zo doorgaat zal wel de meerderheid moslim worden en zullen er ook meer moskeeën komen dan kerken. Bewerkt: 26 november 2007 door -->nick<-- Reageren
LBG Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Probeer eens een kerk te bouwen in Baghdad.. Dan wordt je ter plekke geëxecuteerd! Gelukkig is dat hier niet het geval, en zulk soort dingen zijn juist precies de reden waarom veel mensen naar Nederland komen. Omdat we hier NIET van die rare dingen hebben en omdat je hier WEL in vrede kan leven. Maar wat is nou je punt? Als de moslims hier een grote meerderheid krijgen zal in Nederland precies het zelfde gebeuren als in die andere streng-islamitische landen. Een grote meerderheid van moslims zie ik voorlopig niet gebeuren. En daar komt ook nog bij dat jouw argument van dat je daar dan geëxecuteerd wordt simpelweg niet waar is. Probeer het maar eens, dan zul je zien dat het gebeurt. Hoe weet jij dat dan? Heb je het uitgeprobeerd? Heb je vrienden die dachten ''Laat ik eens in Irak een kerk gaan bouwen''? ehm dat is niet mogelijk bijv neem duitsland daar is ook een grote meerderheid moslim en helemaal geen problemen daarzo. In Duitsland is de grote meerderheid moslim? 4% is moslim, en 62% is Christelijk. Dat noem ik geen meerderheid. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Probeer eens een kerk te bouwen in Baghdad.. Dan wordt je ter plekke geëxecuteerd! Gelukkig is dat hier niet het geval, en zulk soort dingen zijn juist precies de reden waarom veel mensen naar Nederland komen. Omdat we hier NIET van die rare dingen hebben en omdat je hier WEL in vrede kan leven. Maar wat is nou je punt? Als de moslims hier een grote meerderheid krijgen zal in Nederland precies het zelfde gebeuren als in die andere streng-islamitische landen. Een grote meerderheid van moslims zie ik voorlopig niet gebeuren. En daar komt ook nog bij dat jouw argument van dat je daar dan geëxecuteerd wordt simpelweg niet waar is. Probeer het maar eens, dan zul je zien dat het gebeurt. Hoe weet jij dat dan? Heb je het uitgeprobeerd? Heb je vrienden die dachten ''Laat ik eens in Irak een kerk gaan bouwen''? Nee, want mijn vrienden willen ook wel blijven leven. Maar je weet zelf ook wel dat het zo is maar je wilt ze beschermen en daardoor zeg je dat het niet zo is. En als het niet door het Irakese volk wordt afgebroken dan wel door de regering of AL-Qaida. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 (bewerkt) Is het nu echt nodig om meer dan twee weken na dato een welles-nietes discussie nieuw leven in te blazen zonder een schokkend, tot dusver onbekend, feit? Gelukkig heeft LBG allang een tegenargument gepost, of wat je zegt nu waar is of niet: Gelukkig is dat hier niet het geval, en zulk soort dingen zijn juist precies de reden waarom veel mensen naar Nederland komen. Omdat we hier NIET van die rare dingen hebben en omdat je hier WEL in vrede kan leven. ...en zo kunnen we de afgelopen paar posts tot in het oneindige blijven herhalen, wat niemand verder helpt, alleen qua postcount misschien. @Hieronder: Integendeel, dat lijkt me méér dan relevant. Bewerkt: 11 december 2007 door Moonbeam Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Niet dat het relevant is voor de discussie, maar volgens mij valt dat in Irak ook nog wel mee. Tarik Aziz, de voormalig rechterhand van Saddam Hoessein, is bijvoorbeeld een christen. Reageren
LBG Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Maar ik snap het nut niet van die moskee hier? wij gaan toch ook niet elk weekend gezellig met alle christenen naar de kerk voetbal kijken en een leuk feestje houden. Maar betekent dat dan dat zij het ook niet mogen? Hoewel ik zeer betwijfel dat ze daar feestjes houden die niks met religie te maken hebben. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Ik weet niet of jullie het wel weten maar sinds de val van Saddam hussein zijn ontzettend veel moslims Christene geworden. En ik heb al meerdere keren gelezen dat deze groei van moslims die christene worden nooit zo groot is geweest. Direct na de oorlog met Irak is er zelfs een evangelische gemeente gesticht in een troonzaal van de ex-dictator, waar Hussein de moord op duizenden Irakezen bevolen heeft. De Iraakese bevolking van 24,7 miljoen inwoners bestaat voor 95 procent uit moslims. Het aantal christenen -meest oosters-orthodoxen en rooms-katholieken- wordt geschat op ongeveer 650.000 Reageren
karamanci Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Maar als de regering dit gewoon toelaat word het steeds erger..ik bedoel maar.. waar ligt de grens dan nog? Een voorbeeldje: Bij mijn vader op het werk (hij werkt bij Philips) hebben ze een project niet op tijd afgekregen omdat 4 collega's van hun moslims waren... En die kregen een dag vrij i.v.m suikerfeest... Zo heeft het lab waar ze werken flink wat geld misgelopen. Ik denk dat de regering over 5 jaar suikerfeest tot een officiele feestdag uitroept... De regering is hier gewoon veelste soft in Ja en zometeen word je neergeschoten door mijn kameraden . Geef ons vrijheid, speel neit de baas, punt uit. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Je weet in één zin zoveel zinloze vooroordelen te bevestigen dat ik bijna zou denken dat je een soort nazi bent die een wanhopige poging doet om te bewijzen dat alle moslims kleingeestige - geweldadige - mannetjes zijn, waarmee je dan best zou slagen. In ieder geval hartelijk bedankt voor je genuanceerde mening, ik ben een zeker van dat Ruwie al meer dan een maand met smart op een onderbouwd tegenargument als het jouwe zat te wachten. Reageren
Cabyon Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 RE:spect voor andere culturen aub! Reageren
Vegeta Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 (bewerkt) hier in den-haag zijn ook best wel veel moskeeen en van mij mogen ze weg waarom niet in hun eigen land ? waarom moeten ze ons land helemaal naar die van hun ombouwen Dit slaat nergens op jij ***** *** aap. Moskeen mogen hier gebouwd worden net zoals kerken. Nederland is voor iedereen gek iedereen bouwt hier als het mag. Jullie rasictische opmerkingen wat voor acties zijn dit. Jullie willen nederland echt voor je zelf houden. Jullie geven mij echt het gevoel dat jullie allemaal hitler'tjes zijn en hier joden proberen dood te maken. Hou toch is op man bemoei je met je eigen zaken. En waarom zegt iedereen dat er muziek wordt gedraait is moskees. WTF DAT HEB IK NOG NOOIT GEHOORD. Muziek mag je ten eerste niet eens draaien in moskees laat staan feesten. Bewerkt: 19 december 2007 door cesar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.