Jump to content

Het grote "C&C" topic


Jesperkaj

Recommended Posts

Je hebt het spel toch gekocht? Als je het gewoon eerlijk gekocht hebt, er dus geld voor betaalt hebt, mag je toch gewoon wel een andere code gebruiken? :?

Nee. Dat is dan net zoiets als een fiets kopen, de sleutels kwijtraken en dan een andere zelfde fiets jatten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 269
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    62

  • Jesperkaj

    57

  • Honkbal95

    29

  • Torritor

    27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nee, dat is helemaal niet hetzelfde. Als niemand het echt schaad, maakt het niet uit. Wat maakt het nou uit dat jij een andere code gebruikt. Bij die fietsen heb je de keuze reserve sleutels te laten maken. Dit is ong hetzelfde.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet Ikt gelijkgeven in deze kwestie en jullie dan ook vragen om dit gedeelte te laten rusten. Op dit forum kunnen we je niet helpen aan CD-keys en er dient dan ook niet over gesproken te worden. Op dit punt is geen discussie mogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet Ikt gelijkgeven in deze kwestie en jullie dan ook vragen om dit gedeelte te laten rusten. Op dit forum kunnen we je niet helpen aan CD-keys en er dient dan ook niet over gesproken te worden. Op dit punt is geen discussie mogelijk.

Eigenlijk moet je gewoon normaal praten over C&C. Dingen die legaal zijn, mag er wel over worden gesproken. :Y

>>> Door Ikkes: Die toevoeging was ik inderdaad vergeten, Ontopic mag natuurlijk wel gewoon inderdaad ^_^ <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand toevallig, hoe ik met het spel C&C: Generals, missie 3 (van de VS) moet halen? Ik speel de campagne nu op Brutal Army, het hoogste niveau. Ik heb vooral moeite, om de Scorprion's en Quad Cannon's te vernietigen. :N

Zoals jullie het weten, is GLA de tegenstander. :7

Bewerkt: door Torritor
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het zo gek om de VS tegen de GLA te laten vechten :7 . Dit was mijn winnende strategie. Bouw je basis niet op het punt waar je begint, maar op het einde van de Map. De AI zal om je te vinden in alle kanten Units sturen. Nu komen er dus een paar Tanks op je af die je simpel kan vernietigen. Als de AI eenmaal doorheeft waar je zit, gewoon een grote massa Anti-Tank's maken :tu: . Wel beschermd door wat Infantry, want Anti-Tank tegen Infantry = Fiasco :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het zo gek om de VS tegen de GLA te laten vechten :7 . Dit was mijn winnende strategie. Bouw je basis niet op het punt waar je begint, maar op het einde van de Map. De AI zal om je te vinden in alle kanten Units sturen. Nu komen er dus een paar Tanks op je af die je simpel kan vernietigen. Als de AI eenmaal doorheeft waar je zit, gewoon een grote massa Anti-Tank's maken :tu: . Wel beschermd door wat Infantry, want Anti-Tank tegen Infantry = Fiasco :7.

@ Cuban Gangster,

Oké, bedankt voor de informatie! Maar wat betekend ''AI'' ook alweer? Ben het vergeten. :$

Ikzelf vindt het ook gek, waarom de VS tegen de GLA moet vechten. Maar, de VS zijn veel sterker, dan de GLA. Maar laatstgenoemde hebben meer coole wapens. Waaronder de SCUD-Launcher. :Y

@ Jesperkaj,

In die missie moet je ervoor zorgen dat er minstens 100 lichte blauwe eenheden van de VS (Niet de jouwe, want jouw troepen zijn donkerblauw. Ook al zijn ze van de VS.) ontsnappen. Je hebt in het begin 4 Commanches (helikopters), die je kunt inschakelen, om minstens de 1e groep GLA-tanks uit te schakelen, die proberen de ontsnappende VS-eenheden te vernietigen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...