Jump to content

Het grote Easter Eggs-topic


Dutchy3010

Recommended Posts

De 'Wank' is voor mij nieuw, waar is het ongeveer? :)

Want ik kan het niet vinden enkel door de radar :7 .

@Mythbuster: het is niet in Noord-Algonquin maar in het Zuiden :puh: .

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

@Hearv: bovenin Algonquin...

Een nieuwe: De Marbelle heeft een logo met GT40 op de auto zitten. Dit is logischerwijs een verwijzing naar de Ford GT40, een oude supersportwagen.

th_MarbelleGT40.jpg

EDIT@hieronder: Sorry, had op het 2e plaatje naar de radar gekeken ipv naar de eerste xD

@Hearv daaronder: Tja.. xD 't kan nergens anders op slaan, want een Marbelle is nou niet echt een grand tourer ofzo..

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Er is een bepaalt soort reclame over hoeren op de T.V. en daar komt er heel even een vrouw in die bizonder veel Kiki Jenkins lijkt. En je weet ook als e 100% hebt en ze je het 2de bericht met haar deriere, wel je krijgt dezelfde foto van roman bij de missie dust off geloof ik en dan is er ook nog eens exact dezelfde foto op een reclamebord in Star Junction. Ik denk persoonlijk dat ze een hoer/ stripper is.

Wat denken jullie?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou zweren dat ik eens een topic heb gelezen waar hetzelfde in werd verteld, dat ze ook ergens spawnt als hoer... jammergenoeg kan ik het niet vinden. Ik weet nog wel het besluit uit het topic: dat het niet Kiki zelf is, maar een ped gebaseerd op haar, of omgekeerd :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou zweren dat ik eens een topic heb gelezen waar hetzelfde in werd verteld, dat ze ook ergens spawnt als hoer... jammergenoeg kan ik het niet vinden. Ik weet nog wel het besluit uit het topic: dat het niet Kiki zelf is, maar een ped gebaseerd op haar, of omgekeerd :puh: .

Een ped? is dat niet een beetje ver gezocht? wat is de naam van die topic?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb in het Café van Vlad rondgeneusd en een score-board gevonden.

Anal = Anaal = In de kont ******

gtaiv2010040817470436.th.png

Waarschijnlijk al bekent.

Er zijn nog meer easter eggs in dat Café.

Bewerkt: door dji-unit
Link to comment
Delen op andere websites

1.Op het kerkhof in colony Island is een Engel (als grafzerk) en daarachter ligt een body armor dus het is een beschermende engel.

snapmap: beschermende engel

2.Er hangt een foto van Derick Mc reary in Steinway beer gatden.

1. Beetje ver gezocht als grapje? Maar toch wel leuk :puh: .

2. Dat is wel gekend, staat denk ik nog eens op vorige pagina ;) .

Ik heb in het Café van Vlad rondgeneusd en een score-board gevonden.

Anal = Anaal = In de kont ******

Leuk, eentje waar ik nog niet van had gehoord, er zijn inderdaad meerdere EE's aanwezig in de Comrades, zoals er op vorige pagina eentje staat van wesley123, ook in Comrades Bar ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Eentje die ik me net herinner.

In de missie dat je Vlad gaat vermoorden zie je een cutscene als je Comrades binnen gaat. Vlad zegt iets tegen twee anderen in het Russisch, maar als je de ondertiteling aan hebt zie je dat hij eigenlijk iets heel random zegt. Cabbages? Why eat cabbages when you can have potatoes.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een ringtone koopt en dan mp3 selecteert zie je een aantal titels, je kan ok kiezen uit Get Down en Tonight, als je dit samen koppelet krijg je ''Get down Tonight'' een hit van de KC and the suunshine band, volgens mij is dit wel een EE,

Iemand?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...