EE hunter Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 (bewerkt) Toen ik een beetje aan het snuffelen was voor wat leuke dingen kwam ik een winkel tegen, een er stond: Enema en daar onder Los Santos, dit is natuurlijk een verwijzing naar GTA San Andreas en de stad Los Santos. Ik weet niet of dit al bekend is, maar ik post het toch maar. een plaatje kon ik niet krijgen helaas maar ik zet er wel even een snapmappie bij! EDIT: ok ik heb geen flauw idee hoe ik een snapmap toevoeg.. :S Bewerkt: 6 maart 2010 door EE hunter Reageren
Sprunk Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Ten eerste, dit is volgens mij geen echte EE en past beter in het verwijzingen en geintjes topic. >>> Door Dutchy3010: Agree, samengevoegd. <<< Ten tweede, de snapmap kun je hier vinden. Als je daar bent klik je op de plek(ken) die je wilt markeren. Als je alles hebt aangekruist kopieer je de gehele code die verschijnt bij 'BBcode' en die plak die in je post. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 De 2 voorgenoemde verwijzngen waren al (lang) bekend, er zitten dan ook veel verwijzingen naar de 'GTA-universum'-steden. EE hunter: Gewoon na het zetten van het bolletje of de bolletjes de 'BBCode' kopiëren, die staat in een balk boven de map en in je post bijvoegen. Reageren
LibertySeasnake Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 (bewerkt) Bij de pier. Zie je op de grond, De logo van rockstar. Ik heb een video daarvan gemaakt. Bewerkt: 13 maart 2010 door LibertySeasnake Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 Dit is niet zo byzonder. Rockstar stopt zijn logo's altijd in de Gta's Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 Subtiel gedaan, maar zoals gezegt, Rockstar zet zijn logo's in elke GTA en op meerdere manieren... zo zal je het logo wel meerdere keren tegenkomen in LC, ik ben het zelf toch al vaak tegengekomen hoor . Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 Het is inderdaad wel gebruikelijk, daarom is een apart topic niet nodig. Samengevoegd met Verwijzingen & Geintjes topic. Reageren
Big Boss Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 Het viel me net op dat er 'CPR' (Courtesy, Professionalism, Respect) op de politiewagens staat. En dat betekent in het Nederlands: Reanimeren. Dat moeten ze dan ook vaak doen. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 CPR is ook in het Engels reanimeren CPR op Wikipedia Reageren
Nissan Geplaatst: 22 maart 2010 Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 Zeg LibertySeasnake, ik zou toch Easter Egg neerzetten ipv Easter Eagle hoor . Reageren
ricco-john-deere Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 (bewerkt) Met gta iv heb je de brug wie kapot is: http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=IV&title=&set=583,131 en dat heb je met gta 1 hier: http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=1LC&title=&set=272,314 ook Is dit een easter egg?? PS. typ ook even wat achter de link staat in bij het adres bij iv ,131 en bij gta 1 ,314 Bewerkt: 2 april 2010 door ricco-john-deere Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Dit is geen EE hoor, mogelijk wel beide verwijzend naar echte werkzaamheden in NY, maar geen EE . Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 2 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Toch leuk gevonden. Alleen een heel topic hiervoor lijkt me wat raar; samengevoegd met Verwijzingen & Geintjes topic. Reageren
LSDesign Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 (bewerkt) Hier een paar grappige dingen: Terroil (verwijzing naar de olieruzies in het Midden-Oosten.): Als je deze tekst een beetje ontcijfert staat er ''wank'' (aftrekken ): Doing it hard since 1869 : Kijk eens naar het logo van Derriere (alleen al de naam ): Bewerkt: 4 april 2010 door LSDesign Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.