Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Deze week komt waarschijnlijk de langverwachte Summoning skill uit. We weten al twee maanden dat hij er aan zit te komen en Jagex heeft al heel veel hints gegeven om zo een enrome hype voor de skill te creëren Het maximum combat level gaat door deze skill ook omhoog, van 126 naar 138. Summoning is dus een combatskill met dieren :dans:

• 3 weken later...
  • Reacties 746
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Rullez

45

• Wrieh

36

• sevaboy

27

• DdJDean

25

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Vind het echt jammer dat al die nieuwe skills alleen voor member zijn. :duh: Maar dat grand-exchange is best wel handig. Ik kan dingen waar ik vroeger een tijd voor moest zoeken nu in een minuut kopen en veel dingen zijn goedkoper. Maar dat 3000 gp limit is nog steeds irritant. Nu kan ik bijna geen air runes meer runnen en moet ik steeds weer wachten :(

Geplaatst:

F2P krijgt lang niet zoveel updates als P2p, maar vorig jaar hebben jullie wel mogen meegenieten. Wat dacht je van de opening van de Duel Arena voor F2P? Clan Chat? Clan Wars? Bounty Hunter? Grand Exchange? Grafische updates aan verschillende steden en Dungeons van de F2P world, zoals Varrock? Assist system? Lootshare? En nog een hoopje kleinere updates, maar het was toch een goed jaar voor F2P vind ik. Er waren meer updates voor F2P dan in 2006.

Geplaatst:

Toen die skill erwas was ik me laatste dag member volgende dag had ik er al niks aan dus ik heb ook niet die quest gedaan alleen wie wil er:

• Absidian Whip
    Oby Shield
    Oby Cape
    Dragon Boots
    Dragon Legs
    Gloves of Silence
    Kyatt hat [Hunter 64 voor nodig]

Kopen.. :7

Moet het geld voor Full Zamorak en ik ben hunter 73 :cya:

Groeten Tim

Geplaatst:
F2P krijgt lang niet zoveel updates als P2p, maar vorig jaar hebben jullie wel mogen meegenieten. Wat dacht je van de opening van de Duel Arena voor F2P? Clan Chat? Clan Wars? Bounty Hunter? Grand Exchange? Grafische updates aan verschillende steden en Dungeons van de F2P world, zoals Varrock? Assist system? Lootshare? En nog een hoopje kleinere updates, maar het was toch een goed jaar voor F2P vind ik. Er waren meer updates voor F2P dan in 2006.

clan chat en wars vind ik wel leuk, maar bounty hunter had van mij weg mogen blijven. De wildy was veel leuker en eigenlijk waarvoor ik het spel speelde. Grand exchange is mar een klein beetje voor f2p, p2p kunnen veel meer dingen tegelijk. Ze hebben wel wat meer aan de f2p-ers gedacht maar het spel wel verkloot omdat ze de wildy weghebben gedaan. :Y

Toen die skill erwas was ik me laatste dag member volgende dag had ik er al niks aan dus ik heb ook niet die quest gedaan alleen wie wil er:

• Absidian Whip
    Oby Shield
    Oby Cape
    Dragon Boots
    Dragon Legs
    Gloves of Silence
    Kyatt hat [Hunter 64 voor nodig]

Kopen.. :7

Moet het geld voor Full Zamorak en ik ben hunter 73 :cya:

Groeten Tim

Obby cape zou ik wel willen heben maar ben jammergenoeg geen member. :N Maar die cape is wel mooi :Y Ik heb er een stuk of 15 van op een privateserver ^_^

Geplaatst:
Ik heb er een stuk of 15 van op een privateserver

Kun je daar ook Partyhat enzo hebben en Dragon Chainmail enzo ^_^

Anders pm me ik wil wel wat van weten :cya:

Groeten Tim

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij zijn private servers verboden volgens de regels en mag je er hier op het forum niet over praten (valt onder warez)

Nu ben ik fletching aan het trainen (lvl 79 op dit moment)

Bewerkt: door DdJDean
Geplaatst:

Ik heb ook een account van 53, met full run. En 50K, ik weet het heel weinig maar ik heb een rune kite shield gekocht. Maar ik speel het haast nooit meer, meschien ga ik vanavond er nog op ofzo. :7

Geplaatst:

Eindelijk ik ben geleveld naar cobat lvl 70 :). Met het account Omarguy1. Ik ben redelijk arm door al dat gertrain maar ik moet mining trainen ik mine gewoon 2k iron ore en dan verkoop ik het :D.

Geplaatst:
Eindelijk ik ben geleveld naar cobat lvl 70 :). Met het account Omarguy1. Ik ben redelijk arm door al dat gertrain maar ik moet mining trainen ik mine gewoon 2k iron ore en dan verkoop ik het :D.

Ik weet nog wel een goede manier om snel geld te verdienen, maar je moet wel member zijn! Koop eerst 100 lobsters, zet ze op je bankaccount en doe dan ongeveer 20 lobsters in je inventory. Neem ook een varrock teleport of tablet mee, want er kunnen rennevant orks komen van combat lvl 105. Doe gewoon je beste wapens aan, want je bent goed beveiligd. Je kunt immers gewoon wegteleporteren! Ga naar de green dragons in de wilderness. Er zijn een paar plaatsen in de wilderness waar green dragons zijn zoals ten westen van het Dark Warrior's Fortress.

Als er teveel mensen zijn, switch dan van wereld. Op den duur kom je vast wel een wereld tegen waar niet zoveel mensen bij de green dragons zijn.

Geplaatst:

Ik speelde het spel vroeger vaak maar nu niet meer want het is allemaal member member member

en aangezien ik geen geld ga verspillen aan een online game met slechte graphics stopte ik met runescape.

account bedelen heeft geen zin ik heb mijn level 73 account aan een vriend van mij gegeven voor een tientje ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

ik wil een addy plate body kopen 8k veder vragen stuur mij een pb en ik ben combat lvl 41

wie zijn acont nog heeft en niet meer hoeft wil ik hem wel hebben

Bewerkt: door kakevent gta

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...