Jump to content

Glitches & Bugs

Recommended Posts

• Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• _KoE_Mzungu

33

• Juju

29

• MartyCeha

25

• Bling

23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

online op SA-MP heb je soms onzichtbare gaten in de grond, waar je dan in blijft hange met je auto om dat je band dan vast zit :ch::bonk:

En een bug als je aan een minigame gaat mee doen en als je er net naar toe word geteleporteerd door een duur stappen kom je op een andere plek uit

Bewerkt: door Sseb
Geplaatst:

Zonet heb ik de missie Customs Fast Track gedaan, waarna ik naar het vraagteken wilde gaan, maar die klif, weg, zelf de red marker zijn unsould of hoe noemt men dat geworden. alle ondergrond is weg en ik val naar beneden. En dit blijft duren, zelfs als ik SA opniew opstart. Ik cheat en mod niet.

>>> Door Dutchy3010: Topic samengevoegd met het reeds bestaande Glitches & Bugs topic. :)<<<

Geplaatst:
over welk vrachtwagen heb je het??? :?:? :? :?

Je bedoelt een vraagteken, een missiemarker op de map in de vorm van een vraagteken, dit komt wel vaker voor.

dus dat is daar bij die kraan?

nee, ik zal een kaartje posten om het duidelijker te maken.

Edit: Hier is het kaartje, het rode is waar ik moet zijn. Het blauwe is meestal unsolid.

naamlooszc3.th.gif

Bewerkt: door kristof01
Geplaatst:

Dat zijn de missies van (Pas op, spoiler) Toreno[/font]

Hoe het komt dat de grond unsolid is weet ik niet. Al geprobeert het spel opnieu te installeren?

Geplaatst:
Dat zijn de missies van (Pas op, spoiler) Toreno[/font]

Hoe het komt dat de grond unsolid is weet ik niet. Al geprobeert het spel opnieu te installeren?

Nee, het is ondertussen verdwenen. wat ik wel raar vond is dat als ik door die rots zwom ineens viel en bij Pier 69 uitkwam!

Geplaatst:
Ik wilde met mn Infernus met Nitro door een ene hekje rijden wat op een klein randje stond.

Ik rijd er opaf, en zodra ik het muurtje raak maakt mn auto opeens 2 volledige salto's en ik sta weer netjes op mijn wielen.

Erg apart, ik gaf alleen gas.

http://video.google.nl/videoplay?docid=3108795249232736396

dat is geen bug dit is altijd mogelijk als je het maar goed uitkiemt hoe je er tegen aan moet rijden of welken knoppe je moet gebruiken

Geplaatst:

Dat is wel normaal. In zo'n groot spel zitten nu eenmaal veel bugs, dat je bijvoorbeeld ineens door de grond valt. Dat is tot nu toe in elke 3D GTA geweest. Sommige van dit soort bugs komen slechts soms voor, zoals in dit geval. Dan volstaat een reïnstallatie meestal om het probleem te verhelpen. maar sommige komen altijd voor, omdat er gewoon een 'gat' in de grond perongeluk open gelaten is. Dit is een bekende plek waar er een gat in de grond zit:

mapbugvm7.th.png

Als je op de plek van de stip door de berm rijdt, val je ergens in een gat. Je valt dan onder de grond, maar je komt even later weer terug, je spawnt dan vlakbij de snelweg. Dat soort dingen zijn best veel voorkomend in de 3D GTA's, dit had je beter in het 'Glitches en Bugs' topic kunnen melden. ;)

Geplaatst:
Nee, nog nooit gehad :N ,

Misschien een klein eenmalig bugje :?

En is het maar 1 keer gebeurdt :?

Dit hoort trouwens thuis in het SA-forum.

Ik was toe net weer doodgegaan en nog had ik m'n wapens nog.. Best vaag, maar handig :)

Paar objecten die de zwaartekracht hebben overwonnen:

Beginnen met de mooiste en de uniekste:

De buschauffeur had even zin om met een flinke vaart met een nosewheelie over de hele Strip te rijden (ik zag hem al van redelijke afstand).

Onmiddelijk nadat ik de foto had gemaakt stond ie weer op de grond.

gallery39vl9.jpg

Tijdens de missie 'Up, Up and Away!' Zweefde deze kist zo'n 2 meter boven de grond.

Erg slecht te zien, maar je ziet de kist daarachter onder de kist (die stond er zo'n 10 meter irl vandaag)

gallery41qx0.jpg

Dit vind ik echt niet leuk als dit gebeurd, want dat blijft een tijdje zo. De schaduw en het icht zijn omgedraait:

gallery45nq0.jpg

En tuurlijk de standaard bug:

gallery25qe1.jpg

Bewerkt: door KrimpenDrummer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...