Dieko Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2009 Ik heb nou zoveel zin in Uncharted 2, dat is gewoon niet meer normaal. Ben vandaag jarig dus ik heb aardig wat centjes binnengehaald. Ik ga hem kopen in de herfstvakantie, aanstaande maandag dus. Denken jullie dat hij dan niet uitverkocht is ofzo? Uncharted 2 is een erg grootte titel, maar zo groot is hij ook weer niet. Bij GameMania kan je hem al halen. Had ik maar money :-( :-( :-( :-( Regel het goed net zoals mij, ik krijg me review versie morgen. Kan je de review versie daarna naar mij sturen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2009 Ik heb nou zoveel zin in Uncharted 2, dat is gewoon niet meer normaal. Ben vandaag jarig dus ik heb aardig wat centjes binnengehaald. Ik ga hem kopen in de herfstvakantie, aanstaande maandag dus. Denken jullie dat hij dan niet uitverkocht is ofzo? Uncharted 2 is een erg grootte titel, maar zo groot is hij ook weer niet. Bij GameMania kan je hem al halen. Had ik maar money :-( :-( :-( :-( Regel het goed net zoals mij, ik krijg me review versie morgen. Kan je de review versie daarna naar mij sturen? 40 euro. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2009 Ik ga hem denk ook over een tijdje kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2009 (bewerkt) Hij is al uit in de winkels, maar ik moest een dag langer op me pre-order wachten... Vanmiddag heb ik m als het goed is! (+ extra's zoals gouden geweren en extra skins voor MP!) Bewerkt: 15 oktober 2009 door FGras Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2009 multiplayer is vet, heb gameplaybeelden gezien. singleplayer zal ook wel goed zijn, maar ik ga het vooral kopen vanwege multiplayer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2009 (bewerkt) Ik heb de game mensen! (jaah in steelcase collectors edition!) Hij is echt prachtig en de levels zijn zooo groot! :O ook geen laadtijden, tenzij je dood gaat! Echt beste game ever!!!! Gameplay is geweldig! zit nu net in de level dat je wakker word bij zo'n tibetaan Bewerkt: 15 oktober 2009 door FGras Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rene-GTA Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2009 Een vriend van mij gaat het kopen, het ziet er zeer mooi en goed uit eerlijk gezegd. Nu nog alleen maar spelen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2009 multiplayer is vet, heb gameplaybeelden gezien. singleplayer zal ook wel goed zijn, maar ik ga het vooral kopen vanwege multiplayer Dit is eerder een game voor de singleplayer.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Reinier93 Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2009 multiplayer is vet, heb gameplaybeelden gezien. singleplayer zal ook wel goed zijn, maar ik ga het vooral kopen vanwege multiplayer Dit is eerder een game voor de singleplayer.. Mee eens, Maar de multiplayer schijnt ook van hoge kwaliteit te zijn. Niet zoals COD maar zeker goed. Het voelde niet aan als een multiplayertje bij een singeplayer game. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2009 multiplayer is vet, heb gameplaybeelden gezien. singleplayer zal ook wel goed zijn, maar ik ga het vooral kopen vanwege multiplayer Dit is eerder een game voor de singleplayer.. Mee eens, Maar de multiplayer schijnt ook van hoge kwaliteit te zijn. Niet zoals COD maar zeker goed. Het voelde niet aan als een multiplayertje bij een singeplayer game. Maar toch, Uncharted blijft echt een game waarvan je elke minuut geniet van de singleplayer. Ikzelf heb de game sinds gisteren en ben nu bij hoofdstuk 8. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Reinier93 Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2009 multiplayer is vet, heb gameplaybeelden gezien. singleplayer zal ook wel goed zijn, maar ik ga het vooral kopen vanwege multiplayer Dit is eerder een game voor de singleplayer.. Mee eens, Maar de multiplayer schijnt ook van hoge kwaliteit te zijn. Niet zoals COD maar zeker goed. Het voelde niet aan als een multiplayertje bij een singeplayer game. Maar toch, Uncharted blijft echt een game waarvan je elke minuut geniet van de singleplayer. Ikzelf heb de game sinds gisteren en ben nu bij hoofdstuk 8. Beter, ik nog niet, komt over een week binnen Maarja hou het voorlopig nog wel uit. Heb nog 2 games liggen die ik moet uitspelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2009 ik vond 1 eigenlijk toch net wat leuker, maar met deze uncharted vind ik vooral de MP het leukst! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2009 Zojuist bij chapter 10 aangekomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2009 Ik ga hem vandaag halen Lekker de hele herfstvakantie spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAJoel Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2009 Ik had dit spel ook graag gewild! jammer dat ie niet voor de pc is.. Ik hou wel van die freerun achtige games.. Ik heb het zelf ook gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.