Jump to content

Uncharted 2: Among Thieves

studio dewolf

Recommended Posts

Ik heb nou zoveel zin in Uncharted 2, dat is gewoon niet meer normaal. Ben vandaag jarig dus ik heb aardig wat centjes binnengehaald. :eten:

Ik ga hem kopen in de herfstvakantie, aanstaande maandag dus. Denken jullie dat hij dan niet uitverkocht is ofzo?

Uncharted 2 is een erg grootte titel, maar zo groot is hij ook weer niet. :puh:

Bij GameMania kan je hem al halen. Had ik maar money :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(

Regel het goed net zoals mij, ik krijg me review versie morgen. :D

Kan je de review versie daarna naar mij sturen?

Delen op andere websites

• Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• FGras

32

• Rullez

23

• paul007

18

• PowerPats

17

Top Posters In This Topic

Ik heb nou zoveel zin in Uncharted 2, dat is gewoon niet meer normaal. Ben vandaag jarig dus ik heb aardig wat centjes binnengehaald. :eten:

Ik ga hem kopen in de herfstvakantie, aanstaande maandag dus. Denken jullie dat hij dan niet uitverkocht is ofzo?

Uncharted 2 is een erg grootte titel, maar zo groot is hij ook weer niet. :puh:

Bij GameMania kan je hem al halen. Had ik maar money :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(

Regel het goed net zoals mij, ik krijg me review versie morgen. :D

Kan je de review versie daarna naar mij sturen?

40 euro. :D

Delen op andere websites

Hij is al uit in de winkels, maar ik moest een dag langer op me pre-order wachten...

Vanmiddag heb ik m als het goed is! :D

(+ extra's zoals gouden geweren en extra skins voor MP!)

Bewerkt: door FGras
Delen op andere websites

Ik heb de game mensen! :D

(jaah in steelcase collectors edition!)

Hij is echt prachtig en de levels zijn zooo groot! :O

ook geen laadtijden, tenzij je dood gaat!

Echt beste game ever!!!!

Gameplay is geweldig! zit nu net in de level dat je wakker word bij zo'n tibetaan ;)

Bewerkt: door FGras
Delen op andere websites

multiplayer is vet, heb gameplaybeelden gezien. singleplayer zal ook wel goed zijn, maar ik ga het vooral kopen vanwege multiplayer _O_

Dit is eerder een game voor de singleplayer.. ;)

Mee eens, Maar de multiplayer schijnt ook van hoge kwaliteit te zijn. Niet zoals COD maar zeker goed. Het voelde niet aan als een multiplayertje bij een singeplayer game.

Delen op andere websites

multiplayer is vet, heb gameplaybeelden gezien. singleplayer zal ook wel goed zijn, maar ik ga het vooral kopen vanwege multiplayer _O_

Mee eens, Maar de multiplayer schijnt ook van hoge kwaliteit te zijn. Niet zoals COD maar zeker goed. Het voelde niet aan als een multiplayertje bij een singeplayer game.

Maar toch, Uncharted blijft echt een game waarvan je elke minuut geniet van de singleplayer. Ikzelf heb de game sinds gisteren en ben nu bij hoofdstuk 8.

Delen op andere websites

Maar toch, Uncharted blijft echt een game waarvan je elke minuut geniet van de singleplayer. Ikzelf heb de game sinds gisteren en ben nu bij hoofdstuk 8.

Beter, ik nog niet, komt over een week binnen :)

Maarja hou het voorlopig nog wel uit. Heb nog 2 games liggen die ik moet uitspelen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...