Jump to content

Uncharted 2: Among Thieves

studio dewolf

Recommended Posts

En ik heb hem ! heb de limited edition gekocht, echt heel vet. ben in een keer naar hoofdstuk 8 gegaan. Kon maar niet stoppen met spelen, en daarna ben ik met een vriend wezen co open wat ook zeer vet is. Vanavond wil ik misschien de hele nacht multiplayeren aangezien het toch herfstvakantie is. Iemand interesse om mee te doen ?

wel het liefst met een headset.

Delen op andere websites

• Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• FGras

32

• Rullez

23

• paul007

18

• PowerPats

17

Top Posters In This Topic

kan iemand me helpen ? ik ben nu ook bij die sneeuwgrotten, En ben bij zo een enorme standbeeld aangekomen, en op het plafond hangen van die enorme lantaren. En dan zegt drake iets van: Als die dingen lager stonden kan ik erop ofz. Maar ik heb geen idee hoe dat moet. Weet iemand wat ik moet doen ?

Alvast bedankt,

:tu:

Delen op andere websites

kan iemand me helpen ? ik ben nu ook bij die sneeuwgrotten, En ben bij zo een enorme standbeeld aangekomen, en op het plafond hangen van die enorme lantaren. En dan zegt drake iets van: Als die dingen lager stonden kan ik erop ofz. Maar ik heb geen idee hoe dat moet. Weet iemand wat ik moet doen ?

Alvast bedankt,

:tu:

Als je een stukje terug loop zie je vanzelf een trap naar beneden. Volg deze en dan kom je een hendel tegen die de enorme lantaarns naar beneden halen.

Ik heb overigens nu de aftiteling lopen, uitgespeeld op hard. :D

Delen op andere websites

ben m voor de 2e keer aan het spelen.

Normaal is echt te makkelijk.

nu ben ik hard aan het doen.

daarna ga ik verpletterend doen :7

Ik had hem gelijk al op moeilijk gedaan, maar dat kwam omdat ik al wist hoe het was op makkelijk vanwege het eerste deel. :D Ik ben nu bij chapter 3 op verpletterend

Ik heb hem sinds 12 uur en ben nu bij chapter 21 dacht ik. Tja het is ook zo verslavend en zo veel fun!

Maar jesus, dat level op die trein... whow! :tu:

Dit is zeker een van de mooiste levels. Persoonlijk vind ik de laatste levels ook mij behalve dan dat er van die demonen zijn die het verhaal stukken onrealisticher maken. Gelukkig zijn die niet in grootte aantallen als deel 1. :)

Delen op andere websites

mijn ps3 is voor het eerst in zijn leven vastgelopen gebeurde toen ik uncharted 2 speelde. Ik was al best ver. volgens mij al tegen het einde van het verhaal. had al dik 2 uur achter elkaar doorgespeeld. Ik hoop dat de autosave mij levels heeft opgeslagen, want ik heb niet handmatig gesaved. Anders is het best kut dan moet ik weer overnieuw beginnen van de sneeuwlevel helemaal tot die paradijs plek waar die steen is.[/font]

Delen op andere websites

mijn ps3 is voor het eerst in zijn leven vastgelopen gebeurde toen ik uncharted 2 speelde. Ik was al best ver. volgens mij al tegen het einde van het verhaal. had al dik 2 uur achter elkaar doorgespeeld. Ik hoop dat de autosave mij levels heeft opgeslagen, want ik heb niet handmatig gesaved. Anders is het best kut dan moet ik weer overnieuw beginnen van de sneeuwlevel helemaal tot die paradijs plek waar die steen is.[/font]

Hij autosaved op diverse plekken in het level. :)

Delen op andere websites

Ja je hebt gelijk toen ik het weer opstarte was ie weer precies waar ik was gebleven. iig ik heb het spel uitgespeeld. heb het wel heel erg gerushed. In 2 dagen was ik er klaar mee. ben nu vooral bezig met multiplayer. Maar matches zoeken duurt wel erg lang. :duh:

Delen op andere websites

Ja je hebt gelijk toen ik het weer opstarte was ie weer precies waar ik was gebleven. iig ik heb het spel uitgespeeld. heb het wel heel erg gerushed. In 2 dagen was ik er klaar mee. ben nu vooral bezig met multiplayer. Maar matches zoeken duurt wel erg lang. :duh:

Misschien dat je nu nog de platinum trophy kan gaan halen...

Delen op andere websites

Om nou nog een keer dat verhaal te spelen. ken nu toch al die plotwisselingen enz. Wil nu echt multiplayer doen, maar kan maar een match per keer spelen, en daarna gaat iedereen opeens weg en moet ik weer een nieuwe match zoeken.

Delen op andere websites

Om nou nog een keer dat verhaal te spelen. ken nu toch al die plotwisselingen enz. Wil nu echt multiplayer doen, maar kan maar een match per keer spelen, en daarna gaat iedereen opeens weg en moet ik weer een nieuwe match zoeken.

Je kan gewoon doorgaan met dezelfde groep door op kruisje te drukken. Alleen heel veel mensen weten dat denk ik niet....

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...