Thundercover Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 >>> Door Svenie: Lui. >>> Door Thundercover: +1
Ymosky Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 >>> Door Svenie: Lui. <<< >>> Door Thundercover: +1 <<< Aha! luie moderators, dan zal het vast niet lang meer duren of jullie worden gepromoveerd
Hanneswasco Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 >>> Door Svenie: Lui. <<< >>> Door Thundercover: +1 <<< Aha! luie moderators, dan zal het vast niet lang meer duren of jullie worden gepromoveerd Oei, daarom was ik ook lui. Maar nu heb je m'n plan door! Aaaarghh!
Thundercover Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Hannes is nog niet oud genoeg om te promoveren naar admin.
Hanneswasco Geplaatst: 21 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Hannes is nog niet oud genoeg om te promoveren naar admin. Ik heb vanavond niets te doen dus vanavond is het een meeting! 19 uur, zoals altijd.
GTA_MasterNL Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Hannes is nog niet oud genoeg om te promoveren naar admin. Ik heb vanavond niets te doen dus vanavond is het een meeting! 19 uur, zoals altijd. Yes eindelijk eens een meeting waar normaal bij kan zijn, ik ben er zeker weten vanavond
.Senne Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Als ik het niet vergeet zal ik er zijn. :$
Hanneswasco Geplaatst: 21 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Gezellige meeting met twee personen, waarbij mijn trainer het niet doet, mijn neefje op m'n vingers zit te kijken en daarna GTA IV nog eens crashed. xD Morgenavond zal er dan wel een meeting zijn. ^^
Thundercover Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Ik zal er niet bij zijn, want ik heb op dit moment geen GTA4 tot mijn beschikking (zie modforum). Volgende week ben ik er weer gewoon bij.
Hanneswasco Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Op zondag 30 augustus is de derde IV: Open Tournament! Dit keer is het thema Mafia Work en ik wil zou het heel leuk vinden mochten jullie allemaal meedoen. ^^ @ TC: No problem.
Djmaddox Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 (bewerkt) Ik wil zo graag meedoen maar ik het Router/NAT Too strict error. En hopelijk heb ik vanavond wel weer internet... Bewerkt: 22 augustus 2009 door Djmaddox
Ymosky Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik zal er niet bij zijn, want ik heb op dit moment geen GTA4 tot mijn beschikking (zie modforum). Volgende week ben ik er weer gewoon bij. pfff... vast een smoesje, ander zou je het wel gewoon posten Ik ben er zelf helaas ook niet, vandaag is mn broertje jarig namelijk.
Djmaddox Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 pfff... vast een smoesje, ander zou je het wel gewoon posten Ik ben er zelf helaas ook niet, vandaag is mn broertje jarig namelijk. Zeg maar gefeliciteerd van mij!
Hanneswasco Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Sorry, ik kan niet komen. ^^
Thundercover Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik zal er niet bij zijn, want ik heb op dit moment geen GTA4 tot mijn beschikking (zie modforum). Volgende week ben ik er weer gewoon bij. pfff... vast een smoesje, ander zou je het wel gewoon posten Ik had ook naar het OWN forum kunnen verwijzen, maar daar kan Koe niet in.
Recommended Posts