.Senne Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Hihi. Ik maakte hiernet even een class met marathon, leightweight, commando en P90 om wat te geinen. Kom ik halverwege in een match op rundown. Loop wat rond, belt een vijand een care package in. Ik loop naar waar het gaat landen, rape de ontvanger en steel.. Z'n Chopper Gunner. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Hihi. Ik maakte hiernet even een class met marathon, leightweight, commando en P90 om wat te geinen. Kom ik halverwege in een match op rundown. Loop wat rond, belt een vijand een care package in. Ik loop naar waar het gaat landen, rape de ontvanger en steel.. Z'n Chopper Gunner. Ik heb het nog veel mooier. Teamgenoot doet care package AC130 vijand schiet hem neer ik schiet vijand neer en neem de AC130 Ik ren rond vijand doet Care package ik kill hem en neem zijn AC130 En ik heb nog verschillende emergency airdrop packages gejat van vijanden en vrienden. Reageren
.Senne Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Ik haat het als je van vrienden crates steelt. Ik doe het zelf nooit, en het is best zwak naar mijn mening. Zij hebben er een killstreak voor gehaald, dan moet je het zelf niet zomaar stelen tenzij het 99% in de handen van de vijand belandt. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Hihi. Ik maakte hiernet even een class met marathon, leightweight, commando en P90 om wat te geinen. Kom ik halverwege in een match op rundown. Loop wat rond, belt een vijand een care package in. Ik loop naar waar het gaat landen, rape de ontvanger en steel.. Z'n Chopper Gunner. Dus dit mag wel .Senne? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Ik haat het als je van vrienden crates steelt. Ik doe het zelf nooit, en het is best zwak naar mijn mening. Zij hebben er een killstreak voor gehaald, dan moet je het zelf niet zomaar stelen tenzij het 99% in de handen van de vijand belandt. Als ik die crate niet pakte was hij ook in handen van de vijand want die vent respawnde mijlenver en de vijand kwam eraan. Kheb geen zin om een AC130 op mijn klote te krijgen. Reageren
Remi-X Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Hihi. Ik maakte hiernet even een class met marathon, leightweight, commando en P90 om wat te geinen. Kom ik halverwege in een match op rundown. Loop wat rond, belt een vijand een care package in. Ik loop naar waar het gaat landen, rape de ontvanger en steel.. Z'n Chopper Gunner. Dus dit mag wel .Senne? Lijkt me wel, aangezien die Package van de vijand was heh Reageren
>$bram$< Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Vandaag Prestige 3 Lvl 7 Geworden (Was de hele dag vrij, van Pres. 2 Lvl 65--> Pres.3 Lvl 7). Ik begon gelijk met intervention te spelen toen ik hem had, gelijk een heel team zonder dood te gaan gedood . Morge weer 1ste 2 uur vrij en dan weer spelen met vrienden. Laatst met z'n allen in één potje demolition allemaal Choppergunner/AC-130 Gehaald en daarom ook beide potjes heel snel gewonnen. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Hihi. Ik maakte hiernet even een class met marathon, leightweight, commando en P90 om wat te geinen. Kom ik halverwege in een match op rundown. Loop wat rond, belt een vijand een care package in. Ik loop naar waar het gaat landen, rape de ontvanger en steel.. Z'n Chopper Gunner. Dus dit mag wel .Senne? Lijkt me wel, aangezien die Package van de vijand was heh Het mag dan wel van de vijand zijn, maar hij verdiende hem toch ook? Reageren
frankyyguy Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Hihi. Ik maakte hiernet even een class met marathon, leightweight, commando en P90 om wat te geinen. Kom ik halverwege in een match op rundown. Loop wat rond, belt een vijand een care package in. Ik loop naar waar het gaat landen, rape de ontvanger en steel.. Z'n Chopper Gunner. Dus dit mag wel .Senne? Lijkt me wel, aangezien die Package van de vijand was heh Het mag dan wel van de vijand zijn, maar hij verdiende hem toch ook? Eerlijk gevonden toch? Ik steel altijd van de vijand, dat doet iedereen zodra ze de kans hebben neem ik aan. De care package van m'n team genoot zou ik nooit stelen, tenzij hij "mijn" care package eerder heeft gestolen of de speler mijlen verder weg is en ik hem net heb zien dood gaan. Ik heb nu bijna m'n Veteran en Mastery Titel voor m'n Ak 47. Zodra ik die heb wil ik weer naar m'n volgende prestige gaan, ik wil eerst m'n titels. Reageren
.Senne Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Es ist sehr simpel. Van een teamgenoot steel je niet, hij kan het zelf openen om er het team mee te helpen winnen. Van een vijand steel je wel, simpelweg omdat dat je perfect uitkomt, het levert jou extra kills op, je boycot het enemy team en je helpt er jouw eigen team mee (of word je liever gespawnraped door de chopper van je enemies?). Stelen van teamgenoot = weak Stelen van vijand = ultimate boycot Reageren
GTA Monster Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Stelen van teamgenoot = weak Stelen van vijand = ultimate boycot Airdroppen en laten pakken door team-mates = The Nick Style (niks pakken, per package een aantal punten schommelend tussen 150 en 750. opnieuw: ik pak zelf geen care packages, ik laat alles liggen then i am having BIG MONEY Reageren
Djmaddox Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Jofel, zojuist 42-1-1 en 48-1-4 gespeeld. Ik heb de ACR met Silencer ontdekt. :o Reageren
GTA Monster Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 (bewerkt) ACR + Silencer is pure ownage, zeker met Stopping Power (natuurlijk, want anders schiet je 30 kogels in iemand zijn lichaam en dan is ie nog niet dood). Bewerkt: 18 februari 2010 door GTA Monster Reageren
Djmaddox Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 ACR + Silencer is pure ownage, zeker met Stopping Power (natuurlijk, want anders schiet je 30 kogels in iemand zijn lichaam en dan is ie nog niet dood). Met Stopping Power natuurlijk, anders duurt het idd 200 uur voordat je iemand doodhebt. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Wat doet Stopping Power Pro nou eigenlijk? Ik begrijp niet wat ze bedoelen met de Stopping Power Pro-beschrijving. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.