Djmaddox Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Wat doet Stopping Power Pro nou eigenlijk? Ik begrijp niet wat ze bedoelen met de Stopping Power Pro-beschrijving. Meer schade tegen voertuigen. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 (bewerkt) Dus dat als je met een LMG op een Pave Low schiet, je hem dan sneller neerhaalt dan met de gewone Stopping Power? Ik ga trouwens voor SitRep Pro (al 32 vijandelijke equipment vernietigd), als tijdelijke oplossing zodat ik rustig een 5.1 headset kan zoeken voor de PS3, ik zelf denk aan de Astro A40, iemand wat tips? Bewerkt: 18 februari 2010 door GTA Monster Reageren
flippie13 Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Heel handig, een ac130 uit een care package in sabotage Speelde 20 minuten lang, telkens verdedigend, kwam er overtime. Das dus sudden death, no respawning XD Ik kom lekker aanvliegen met me ac130, BOom Boom Boom, 5 van de 6 dood Ooit een sudden death rondje binnen 10 seconden gewonnen? Reageren
.Senne Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Hiernet 46-3 op Afghan, Domination. P90 running class, predator, harrier en emergency airdrop. Drie keer een triple kill met m'n P90, een AC130 uit de airdrop en voor de rest nog een paar predators en harriers verdiend. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Hier net een super score met Call of Duty 2 Ook leuk Ik koop binnen kort een PS3, met MW2... iemand die het hier ook op PS3 speelt ? Reageren
.Senne Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 scr_airdrop_ac130 "3"scr_airdrop_ammo "17" scr_airdrop_counter_uav "15" scr_airdrop_emp "1" scr_airdrop_harrier_airstrike "7" scr_airdrop_helicopter "7" scr_airdrop_helicopter_flares "5" scr_airdrop_helicopter_minigun "3" scr_airdrop_mega_ac130 "2" scr_airdrop_mega_ammo "12" scr_airdrop_mega_counter_uav "16" scr_airdrop_mega_emp "0" scr_airdrop_mega_harrier_airstrike "5" scr_airdrop_mega_helicopter "5" scr_airdrop_mega_helicopter_flares "3" scr_airdrop_mega_helicopter_minigun "2" scr_airdrop_mega_nuke "0" scr_airdrop_mega_precision_airstrike "10" scr_airdrop_mega_predator_missile "14" scr_airdrop_mega_sentry "16" scr_airdrop_mega_stealth_airstrike "3" scr_airdrop_mega_uav "12" scr_airdrop_nuke "0" scr_airdrop_precision_airstrike "11" scr_airdrop_predator_missile "12" scr_airdrop_sentry "12" scr_airdrop_stealth_airstrike "5" scr_airdrop_uav "17" 17% kans op UAV, 11% kans op precision airstrike. En tussen 17 en 11 nog een boel andere dingen, dus je mag al blij zijn met een airstrike. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Het heeft echt geen nut om op een forum te gaan discussiëren over wat beter is met killstreaks, echt geen nut Maargoed monster, jij hebt dus PS3, als ik ook 1tje heb wil ik wel wat potjes tegen jou spelen.. als ik eerst zelf een tijdje heb gespeeld, want dan ken ik het wat beter Reageren
GTA Monster Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Ergens heb je wel gelijk, het is beter als ze Stingers en Javelin's verwijderen en de killstreaks schrappen, simpelweg UAV, Airstrike en Helicopter. En ik sta altijd open voor 1vs1, als iemand in mijn boomstick wil kijken, just ask. @.Senne: Ookal heb je het uit de broncode, moet ik je nog steeds ongelijk geven. Als ik alles bij elkaar tel moet ik nog een berekening maken om alles precies in 100% te krijgen. Dus dan klopt dit niet. Care Package: 14.78% - Ammo 14.78% - UAV 13.04% - Counter-UAV 10.43% - Sentry Gun 10.43% - Predator Missile 9.57% - Precision Airstrike 6.09% - Harrier Strike 6.09% - Attack Helicopter 4.35% - Pave Low 4.35% - Stealth Bomber 2.61% - Chopper Gunner 2.61% - AC-130 0.87% - EMP (dit klopt dus wel aangezien ik hier bij 100 uitkom) Emergency Airdrop: 12% - Ammo 12% - UAV 16% - Counter-UAV 16% - Sentry Gun 14% - Predator Missile 10% - Precision Airstrike 5% - Harrier Strike 5% - Attack Helicopter 3% - Pave Low 3% - Stealth Bomber 2% - Chopper Gunner 2% - AC-130 (en dit klopt dus ook) bron: http://www.themodernwarfare2.com/mw2/multiplayer/killstreaks/ Reageren
NickOwnage Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Meerdere potjes van 28-1. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Welke game mode? Domination? Reageren
lexus123 Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Zat bij een vriend 30 op 4 te spelen. Jammer dat het niet mn eigen account was Reageren
NickOwnage Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 (bewerkt) Welke game mode? Domination? Ground war TDM. Btw: net Pwnage van 45 kills en 1 death! Bewerkt: 19 februari 2010 door NickOwnage Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Wat een lekker wapen is de AK 47 toch. Hij is behoorlijk precies en geeft ook nog veel damage. In het begin is het wel erg lastig om aan het wapen te wennen maar ik ben vastberaden om de gouden title te halen. Trouwens ik heb vanaf vandaag van al mijn ingestelde killsteaks de gouden title, Preditor Missele-Harrier strike en Chopper gunner . Reageren
GTA Monster Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Voor mij zal ik voor die killstreaks later pas een gouden titel krijgen, sinds ik alleen nog maar het killstreak schema van de voormalige CoD's volg, alleen met andere rewards. Dus UAV, Sentry Airdrop en Attack Helicopter. Maar wel nice om gouden titel voor je killstreaks te hebben . Als ik 1000 kills met Sentry's heb ga ik voor de AC130, wat overigens enorm makkelijk blijkt te zijn, de enigste vereiste is de skill om een 11 (10 met Hardline) killstreak te kunnen krijgen. En over de AK-47, zet er ACOG of geen attachment op, volgens een test krijg je meer recoil op dat geweer als je een andere attachment dan ACOG of gewoon (zonder attachments) erop hebt. Maar in mijn geval, precisie me reet, ik heb er altijd FMJ op staan. Dan penetreren de kogels zelfs door een van stevig metaal gemaakte surface, waar je normaal op kan schieten wat je wil Reageren
ColaGlas Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 (bewerkt) Ik geraak nogal bored als ik op mezelf speel en niet in een party ;o En ik kan alleen maar s'avonds laat in een party, aangezien al m'n vrienden op xbox live in Amerika wonen en een andere tijdzone hebben >< Dus heeft iemand hier die dit spel op xbox360 speelt zin om samen met mij te spelen? =D En ook misschien om de special ops missies te doen? =D Zo ja, reaggeer even, dan zet ik m'n gamertag hier neer Ik wacht op jullie. (a) Mvg, Pepsi ColaGlas Bewerkt: 19 februari 2010 door ColaGlas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.