Flitskikker Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Ik vond CoD 4: Modern Warfare een erg goede game. Hopelijk wordt deze ook weer vet. Zou hij het gaan doen op mijn Pentium 4 HT 2,8 GHz met een Radeon X1650 Pro en 2,5 GB RAM? Mvg, Flitskikker Kdenk het wel Doe maar stoer, doe maar stoer! Ik denk het niet Hoewel COD5 zelfs haperde op het allerlaagst, draait hij COD MW2 goed zonder haperen op 1024x768. Tot nu toe erg goed spel, hoewel ik het verhaal niet helemaal meer volg. Mvg, Flitskikker Reageren
lexus123 Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Ik vond CoD 4: Modern Warfare een erg goede game. Hopelijk wordt deze ook weer vet. Zou hij het gaan doen op mijn Pentium 4 HT 2,8 GHz met een Radeon X1650 Pro en 2,5 GB RAM? Mvg, Flitskikker Kdenk het wel Doe maar stoer, doe maar stoer! Ik denk het niet Hoewel COD5 zelfs haperde op het allerlaagst, draait hij COD MW2 goed zonder haperen op 1024x768. Tot nu toe erg goed spel, hoewel ik het verhaal niet helemaal meer volg. Mvg, Flitskikker Het is en blijft Treyarch... Reageren
Flitskikker Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Zijn die slecht dan? Blijkbaar wel, dit staat er op Wikipedia: Treyarch Corporation are dicks is a American video game developer company, founded in 1996 by Peter Akemann and Doğan Köslü (né Don Likeness), and acquired ... EDIT: Het is al weer bewerkt op Wikipedia. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Zijn die slecht dan? Blijkbaar wel, dit staat er op Wikipedia: Treyarch Corporation are dicks is a American video game developer company, founded in 1996 by Peter Akemann and Doğan Köslü (né Don Likeness), and acquired ... EDIT: Het is al weer bewerkt op Wikipedia. Waarom hebben ze het bewerkt, het is toch waar? Volgens mij wordt de volgende CoD precies hetzelfde als MW2, maar dan in WWII en slechter. Ik weet zeker dat ik geen geld ga verspillen aan een CoD van treyarch, ik heb die fout al een keer gemaakt. Dus dat wordt 2 jaar wachten op MW3. PS: Staat er eigenlijk Call of Duty boven Modern Warfare 2 op de normale verpakking, want op mijn steelbook staat het niet, ze hebben het naam toch weer veranderd? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Zijn die slecht dan? Blijkbaar wel, dit staat er op Wikipedia: Treyarch Corporation are dicks is a American video game developer company, founded in 1996 by Peter Akemann and Doğan Köslü (né Don Likeness), and acquired ... EDIT: Het is al weer bewerkt op Wikipedia. Waarom hebben ze het bewerkt, het is toch waar? Volgens mij wordt de volgende CoD precies hetzelfde als MW2, maar dan in WWII en slechter. Ik weet zeker dat ik geen geld ga verspillen aan een CoD van treyarch, ik heb die fout al een keer gemaakt. Dus dat wordt 2 jaar wachten op MW3. PS: Staat er eigenlijk Call of Duty boven Modern Warfare 2 op de normale verpakking, want op mijn steelbook staat het niet, ze hebben het naam toch weer veranderd? Bij mij wel. Reageren
Dizzee Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Ik heb hem nog steeds niet! Zijn er nog meer mensen die hem bij CDWoW NL hebben besteld? Weet je zeker dat het een betrouwbare site is ? Gratis thuisbezorging lijkt mij een beetje onwaarschijnlijk. Is een betrouwbare site. 2 Jaar geleden daar een spel voor de DS besteld en goed ontvangen. Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Hoe vaker ik de multiplayer speel hoe slechter ik hem vind worden. Alles dat k*t was aan CoD: Waw hebben ze gewoon in dit deel gelaten. Zoals in een potje terecht komen die al lang is begonnen, mensen met hele slechte connectie en natuurlijk oneindige Waiting.... En je wins streak kun je zo hoog halen als je zelf wilt, gewoon even zorgen dat je geen potjes verliest, uit een moeilijk potje gaan gaat nooit ten koste van je wins streak. Ik ben eigenlijk alleen te spreken over de maps zelf die zijn heel erg gedetailleerd. Reageren
wesley123 Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Okee, evewn wat verder in de storyline(volgens mij bijna klaar) en het spel blijft me verbazen, het spel is echt geweldig in de storyline, zo ongelofelijk onverwacht is het in de story. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 (bewerkt) Bij mij staat er ook nog Call of duty bij. Bewerkt: 13 november 2009 door End Of The Riot Reageren
PowerPats Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 In het begin was ik sceptisch over multiplayer, Maar na 2 uurtjes spelen heb ik er alleen maar lof over. Ben nu rank 10. En word ook steeds beter. ik eindigde eerste in een match met 20 kills 17 deaths. En dat voor een persoon die CoD multiplayer nooit echt heeft gespeeld. En een dingetje... IK HAAT DE NOOBTUBE !!! Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 (bewerkt) Bij mij staat er ook nog Call of duty bij. Dat is raar, mischien hebben ze de steelbooks niet veranderd. foto voor bewijs: hierboven: Iedereen haat hem, maar ik heb nu niet zo veel last van. Bewerkt: 14 november 2009 door Vercetti24 Reageren
PowerPats Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Ik wel het lijkt of iedereen gewoon lukraak die dingen in de lucht schiet en daarmee hopen dat ze wat raken. het ergste is nog, dat dat ook nog gebeurt. Mij zul je in ieder geval niet daarmee zien rondlopen. Vind de red dot veel handiger. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 (bewerkt) Ik wel het lijkt of iedereen gewoon lukraak die dingen in de lucht schiet en daarmee hopen dat ze wat raken. het ergste is nog, dat dat ook nog gebeurt. Mij zul je in ieder geval niet daarmee zien rondlopen. Vind de red dot veel handiger. Je kan ze nu beide tegelijk hebben, maar dan kan je geen ammo meer oppikken. Ik hou me aan mijn Silenced TAR-21 en Silenced SPAS-12 Met Scavanger Pro, Stopping Power Pro en Commando, Voor 3rd person gebruik ik hetzelfde class, behalve dat ik mijn TAR vervangt met een M4A1 met een granade launcher (ik gebruik hem bijna nooit, hij is meer voor de sier) Bewerkt: 14 november 2009 door Vercetti24 Reageren
PowerPats Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Ik speel nu haast alleen met de M4A1 met Red Dot, echt een hele goeie all round wapen vind ik. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Ik speel nu haast alleen met de M4A1 met Red Dot, echt een hele goeie all round wapen vind ik. Ik gebruikte hem ook maar dan met een Holographic sight, maar de M4 is te zwak met een silencer en ik wou een wapen die nog steeds sterk was met een demper, en de TAR-21 werkt perfect voor mij. Ik vind het echt vet dat je nu dempers op je shotgun kan zetten, niks is leuker dan een loop van een silenced shotgun tegen een hoofd van een onoplettende sniper zetten en dan de trekker overhalen, hij heeft geen idee wat was er gebeurd en je veraadt jou positie niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.