Jowx Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Bovenstaande posts vanuit 'Het Grote: Wii Topic'' verplaatst naar dit topic. ^^ Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Is Scarface the World is Yours een aanrader voor de Wii? Ten eerste heb je natuurlijk 'dit' topic, waar deze vraag perfect in had gepast. Maar ik denk dat ik jou wel kan helpen; met behulp van een paar recensies die er over dit spel, in het Nederlands, zijn verschenen. Insidegamer heeft 'deze' recensie geplaatst, waarin ze erg positief zijn, maar het spel te weinig vernieuwing brengt. Gamer geeft je 'deze' recensie, waarin word aangeduid dat de missies te herhalend zijn, maar het lijkt mij dat als je je ermee vermaakt dat niet erg is. Als je dus een fan bent van de film, of de missiestyle, is het spel een aanrader, heb je met beide niks, laat hem dan lekker liggen. Ik ben fan van de film , dus ik ga hem morgenmiddag halen.. Reageren
gammie_ Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 (bewerkt) Ik zoek een leuke vermakkelijke game voor de Nintendo DS, het moet in de categorie: Simulatie en Strategy liggen. Zelf heb ik Harvest Moon en Theme park op het oog... Als jullie deze games hebben wil ik graag de mening erover horen of als jullie nog andere leuke games weten hoor ik het graag Ps: Over Harvest Moon heb ik gelezen dat hij erg veel op de GBA versie lijkt (die ik nog heb) is het ook net zo saai of zit hier wat meer in? Bewerkt: 29 juli 2007 door Global Reageren
Suburban Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 (bewerkt) over 3,4 weken ga ik op vakantie en ik wil nog een psp spel kopen voor onderweg, heeft iemand aanraders ( heb al LCS,VCS,FIFA 07 en PotC:AWE ) vind zo'n beetje alles leuk Bewerkt: 29 juli 2007 door Suburban Reageren
gammie_ Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 (bewerkt) Beste leden, ik zit al een tijdje te twijfelen, wil een nieuwe game voor de PS2 ik kan niet kiezen tussen: Scarface en Canis Canem Edit. Welke raden jullie aan? Bewerkt: 29 augustus 2007 door Global Reageren
M4X Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Beste leden,ik zit al een tijdje te twijfelen, wil een nieuwe game voor de PS2 ik kan niet kiezen tussen: Scareface en Canis Canem Edit. Welke raden jullie aan? Lastige keuze, maar ik kan je wel wat tips geven. Persoonlijk zou ik voor Canis Canem Edit, oftewel Bully kiezen. Daar vind ik de gameplay persoonlijk beter, en het is allemaal heel overzichtelijk en het heeft veel weg van GTA, maar dan ben je een kleine jongen, die geen vuurwapens maar creatieve voornamelijk zelfgemaakte wapens heeft. Scarface spreekt me ook wel aan, maar ik zou voor Bully gaan. Naast mijn mening doe je er ook goed aan om een aantal reviews over beide game te lezen, zodat je meer te weten komt over beide games. Twee goede reviews van Canis Canem Edit vind je hier en hier. Op dezelfde twee sites heb ik ook reviews van Scarface gevonden, zodat je de cijfers met elkaar kan vergelijken. Deze reviews vind je hier en hier. Je ziet dat Bully er relatief iets beter van afkomt, maar als Scarface je leuker lijkt dan raad ik je die aan. Veel succes met kiezen Reageren
gammie_ Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Ja ik had al wat reviews gelezen en filmpjes erover bekeken. Alleen maakt mij de keuze erg moelijk. Aan de ene kant heeft Bully een hogere recentie en lijkt het mij gewoon een super leuke game maar scarface trekt me weer aan, aan de grote vrijheid rijden in auto's boten, oppimpe ect (dus veel mogelijkheden) Ik weet alleen niet helemaal of je in bully ver weg kan van school en of het een groot speelgebied heeft? Is het niet lastig want ik las dat je ook om bepaalde tijden weer naar je lessen moet.. Reageren
M4X Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Ja ik had al wat reviews gelezen en filmpjes erover bekeken. Alleen maakt mij de keuze erg moelijk. Aan de ene kant heeft Bully een hogere recentie en lijkt het mij gewoon een super leuke game maar scarface trekt me weer aan, aan de grote vrijheid rijden in auto's boten, oppimpe ect (dus veel mogelijkheden) Ik weet alleen niet helemaal of je in bully ver weg kan van school en of het een groot speelgebied heeft? Is het niet lastig want ik las dat je ook om bepaalde tijden weer naar je lessen moet.. Naast het schoolterrein kan je in Bully ook de stad unlocken, al vrij snel de eerste delen en de andere delen komen later. Je bent erg vrij, maar als je spijbelt kan je wel worden opgepakt door de politie. Maar als je alle lessen hebt uitgespeeld (hiervoor moet je de les minstens 6x volgens, en er zijn 6 verschillende lessen), dan hoef je niet meer naar de lessen toe, en dan ben je vrij, ook tijdens de lessen. De lessen kan je snel halen, dus dat is geen enkel probleem. Bully is ten opzichte van Scarface volgensmij ook redelijk groot, hier vind je een kaartje Reageren
gammie_ Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Ik ben der uit, ik ga toch maar voor Canis Canem Edit Bedankt voor je hulp! Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 weet iemand nog een leuke game voor de PS2 van maximaal €40,- deze spellen alvast niet want die heb ik al: -DE GTA'S -Fifa '07 en daaronder -Tony Hawk 4 -Harry potter nogwat + -Sims Erop uit. + -Midnight Club 3 -Fifa Street 2 -Dolvin + en nog een paar , maar vergeten welke + + = gekregen alvast bedankt ! Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Company of Heroes zou toch pas uitkomen in November? Waarom is hij dan nu al beschikbaar? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Company of Heroes zou toch pas uitkomen in November? Waarom is hij dan nu al beschikbaar? De gewone, normale Company of Heroes is al uit, deze kwam vorig jaar rond september. Echter denk ik dat je in de war bent met de add-on voor de gewone Company of Heroes. De add-on voor Company of Heroes, Company of Heroes: Opposing Fronts, is overigens al released, en wel op 28 september jongstleden. Overigens vind ik het een meesterlijk spel; ik heb Company of Heroes met veel plezier gespeeld. Mocht je hem overwegen te halen, dan haal je met Opposing Fronts zeker geen miskoop in huis. Reageren
Twankala Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 weet iemand nog een leuke game voor de PS2 van maximaal €40,-deze spellen alvast niet want die heb ik al: -DE GTA'S -Fifa '07 en daaronder -Tony Hawk 4 -Harry potter nogwat + -Sims Erop uit. + -Midnight Club 3 -Fifa Street 2 -Dolvin + en nog een paar , maar vergeten welke + + = gekregen alvast bedankt ! In dit topic zit iemand met hetzelfde probleem. Kijk daar voor tips en andere dingen wat je wilt weten. Spellen die ik leuk vind: -Canis Canem Edit -GTA San Andreas En voor de rest vind je in dat topic nog allemaal dingen. Succes! Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 @-Matthijs- Je dat klopt, het is Opposing Fronts (vergeten erbij te zetten). Ik heb de game ook met veel plezier gespeeld (met de graphische instellingen op very low ) Maar hoe komt het nou dat Opposing Fronts (Dat niet een Add-On is maar een Stand Alone Game) nu al uit is? alvast bedankt . Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Maar hoe komt het nou dat Opposing Fronts (Dat niet een Add-On is maar een Stand Alone Game) nu al uit is? alvast bedankt . Ik dacht in eerste instantie dat het een add-on was. Maar goed, een gegronde reden dat het spel nu al uit is, is er niet. Het spel is gewoon af en klaar, en daarom is hij er dus. Daarnaast kan ik me overigens ook niet herinneren dat het spel voor een andere datum gepland stond, al heb ik dit alles niet echt gevolgd. Ik denk dat jij waarschijnlijk over de verkeerde informatie beschikt(e) of in de war bent met een ander spel, maar hij is er dus al sinds 28 september. Mocht je direct naar de winkel rennen zo; veel speelplezier! Nog even een tip tot slot, check deze site voor de release data van games. De site is vrijwel 100% betrouwbaar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.