FrankDangerz Geplaatst: 9 juli 2010 Rapport Geplaatst: 9 juli 2010 Ik had net me een vette stunt, (al zeg ik het zelf) Eerst een gewone jump met een auto, ziet er wel gaaf uit. En daarna een super vette (tja, hoe zal ik het zeggen, Skateboard trick ) Zie hier het resultaat: http://www.youtube.com/watch?v=E3PjOK5ha7Y Reageren
Flitskikker Geplaatst: 10 juli 2010 Rapport Geplaatst: 10 juli 2010 Als je hem dan niet op privé zet. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 10 juli 2010 Rapport Geplaatst: 10 juli 2010 Ach ja, nu zie ik het ook. Als je een filmpje van je Ps3 naar Youtube upload gaat ie vanzelf in privé. Maargoed weet ik dat ook weer. Als het goed is, moet je hem nu kunnen zien Reageren
Djmaddox Geplaatst: 10 juli 2010 Rapport Geplaatst: 10 juli 2010 Ik had net me een vette stunt, (al zeg ik het zelf) Eerst een gewone jump met een auto, ziet er wel gaaf uit. En daarna een super vette (tja, hoe zal ik het zeggen, Skateboard trick ) Zie hier het resultaat: http://www.youtube.c...h?v=E3PjOK5ha7Y En waar is de vette stunt? Ik zie jou alleen half over een bord heen rijden en slecht landen en ik zie jou daarna tegen een steen aan rijden. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 10 juli 2010 Rapport Geplaatst: 10 juli 2010 Ja, de landing was slecht, jammer anders was ie wel goed. Maar die 2e vond ik wel gaaf, een beetje skateboard style, als je dat snapt. Reageren
paul007 Geplaatst: 10 juli 2010 Rapport Geplaatst: 10 juli 2010 Ja, de landing was slecht, jammer anders was ie wel goed. Maar die 2e vond ik wel gaaf, een beetje skateboard style, als je dat snapt. Ik snap hem wel Alleen hij zou nog toffer zijn als de auto toch nog wat meer draait op die steen. Want nu kom je nog best wel zijwaarts neer maarja, dan moet je maar geluk hebben. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 10 juli 2010 Rapport Geplaatst: 10 juli 2010 Lol ja, ik had z'n ; Wjaooo gevoel toen ik die stunt deed, hij leek zo vet Maar ik ben bezig met leuke stunts, en als ik er eentje heb post ik hem wel Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 11 juli 2010 Rapport Geplaatst: 11 juli 2010 Ik heb nog wel iets leuks op internet gevonden met windmolens (indien je ze nog niet hebt stuk gemaakt): Vanaf 1:00 zie je hem er zelf inzitten. Reageren
PowerPats Geplaatst: 11 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2010 lijkt me wel moeilijk om te doen die kerel heeft echt zat pogingen nodig. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 11 juli 2010 Rapport Geplaatst: 11 juli 2010 Die met die windmolen ga ik ook eens proberen. Ik vermaak me trouwens meer met een trainer aan. Health en ammo op oneindig en niet herladen. Dan krijg ik gewoon de vetste vuurgevechten en kan ik alles en iedereen opblazen met m'n multi-lock missle launcher (met oneindig missles ). Misschien maar eens een video maken. Reageren
paul007 Geplaatst: 11 juli 2010 Rapport Geplaatst: 11 juli 2010 Die met die windmolen ga ik ook eens proberen. Ik vermaak me trouwens meer met een trainer aan. Health en ammo op oneindig en niet herladen. Dan krijg ik gewoon de vetste vuurgevechten en kan ik alles en iedereen opblazen met m'n multi-lock missle launcher (met oneindig missles ). Misschien maar eens een video maken. Multi-lock missle launcher + oneindig missles = klinkt epic! Je zou eigenlijk wat auto's bij een benzinepomp moeten zetten en dan volop knallen met je raketwerper, dat zou wel een mooi effect geven denk ik. Cheers paul007 Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 (bewerkt) Wel jammer dat je geen mods kan gebruiken op de playstation Alsnog een geweldig spel. Maar met die windmolens, ik ging het ook proberen, maar toen die grapling hook eindelijk aan m'n auto vast zat en aan een wiek. Blijft ie 1 seconde vast, gaat de auto een klein stukje de lucht in, maar dan schiet ie weer los. Kan dit alleen op de PC met een bepaalde mod ofzo? Bewerkt: 12 juli 2010 door FrankDangerz Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 Ja, ik had net gekeken maar dat kan alleen met een PC-Mod door de kracht van je grappling-hook te vergoten. Helaas. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 Heb het ook geprobeerd. Met grapplingstrength aan. Maar dan gaat die auto niet zo snel in de rondte. Doe ik iets verkeerd? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 Je moet de kabel vastmaken aan de uiteindes van een van de wieken, het rode stuk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.