Jump to content

Saints Row 3


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Gast. De mensen die het geport hebben naar de pc zijn retards. Daar kan je niet omheen. Als mijn spel mooiere spellen kan spelen zoals IV, welke BERUCHT was om het feit dat die gigantisch falend geport was, wél kan spelen maar niet zo'n flut spel zoals SR2 met graphics die lijken op een engine uit 2006-7, dan ga jij mij NIET vertellen dat het géén retards zijn.

Zie het jou nog niet beter doen. En nu noem je het gelijk weer een flut spel, alleen maar weer puur om het feit dat jouw pc het niet aankan.

Flashing, kun je mij ook vertellen wat voor setup onze Russische meneer heeft?

Intel® Core2 Duo CPU E8500 @ 3.16GHz (2 CPUs), ~3.2GHz

3326MB RAM

NVIDIA GeForce 9800 GTX+

Volgens zijn xfire dan...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 350
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Cheers.

    46

  • Sjaakswabber

    36

  • Tommy-Vercetti

    35

  • PowerPats

    22

Flashing, kun je mij ook vertellen wat voor setup onze Russische meneer heeft?

Intel® Core2 Duo CPU E8500 @ 3.16GHz (2 CPUs), ~3.2GHz

3326MB RAM

NVIDIA GeForce 9800 GTX+

Volgens zijn xfire dan...

Ok,

Ik heb Saints Row 2 zelf ook op de PC gedraaid, AMD X2 6000+, 3,15ghz, met 4gb Corsair XMS2 geheugen en een GTX260, en het liep kut, en dit zijn twee redelijk vergelijkbare setups.

Een vriend die ik ken, Intel E8600, toen draaiend op 3.5ghz, met 4gb DDR2 geheugen en een Ati 5850, of een Nvidia 9600GT, weet niet meer wat ie toen draaide, en dat liep ook zwaar kut.

Mijn eigen ervaring is dat die game slecht geport is, waardoor het op enkele pc's goed draait en als het goed draait, dat je geluk hebt.

Heb jij een eigen ervaring met Saints Row 2 op de pc, waaruit je kan concluderen dat het geen slechte port is?

Link to comment
Delen op andere websites

Flashing, kun je mij ook vertellen wat voor setup onze Russische meneer heeft?

Intel® Core2 Duo CPU E8500 @ 3.16GHz (2 CPUs), ~3.2GHz

3326MB RAM

NVIDIA GeForce 9800 GTX+

Volgens zijn xfire dan...

Ok,

Ik heb Saints Row 2 zelf ook op de PC gedraaid, AMD X2 6000+, 3,15ghz, met 4gb Corsair XMS2 geheugen en een GTX260, en het liep kut, en dit zijn twee redelijk vergelijkbare setups.

Een vriend die ik ken, Intel E8600, toen draaiend op 3.5ghz, met 4gb DDR2 geheugen en een Ati 5850, of een Nvidia 9600GT, weet niet meer wat ie toen draaide, en dat liep ook zwaar kut.

Mijn eigen ervaring is dat die game slecht geport is, waardoor het op enkele pc's goed draait en als het goed draait, dat je geluk hebt.

Heb jij een eigen ervaring met Saints Row 2 op de pc, waaruit je kan concluderen dat het geen slechte port is?

Het zou best een slechte port zijn. Waar het bij mij meer om draait is dat Hayte er op blijft hameren dat de developers een stel retards zijn en het een bagger spel is, terwijl hij het zelf niet eens goed heeft kunnen spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Juist OMDAT het zo ongelofelijk slecht is geport vind ik het zo'n slecht spel. Als ze zoiets belangrijks als het porten niet eens goed kunnen doen, wat is het hele nut van het spel dan nog? Je gaat toch ook geen hedendaagse massa productie auto maken die niet eens snel genoeg is voor de snelweg? :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou best een slechte port zijn. Waar het bij mij meer om draait is dat Hayte er op blijft hameren dat de developers een stel retards zijn en het een bagger spel is, terwijl hij het zelf niet eens goed heeft kunnen spelen.

Nou, ikzelf geef beide gelijk tbh.

Jij hebt gelijk omdat hij het spel niet goed heeft kunnen proberen, klopt.

Maar hij heeft ook gelijk want de reden dat hij het niet goed heeft kunnen spelen is omdat de game niet goed afgesteld is, een fout van de developer dus.

Dit zijn de aanbevolen specs:

- 3.2 GHz Dual-Core Processor (Intel Core 2 Duo or AMD Athlon X2)

- 2 GB Available System Memory

- 256 MB 3D Video Card with Shader Model 3.0 Support (Nvidia GeForce 8800 / ATI Radeon HD3850)

Met mijn oude setup zit ik dus net niet aan de aanbevolen specs, maar op alles low draaide de game nog bagger.

Ik heb SR2 even op mijn huidige setup geprobeerd, een i7 920 met 6gb Corsair XMS3 geheugen en GTX260 en ik zit met alles high rond de 30 frames, maar heb ook al de 20 frames gezien, met alles low zit ik gecapped op de 38 fps.

Waarom kan ik niet eens 1680x1050 kiezen? alleen 4:3 en 16:10 resoluties :S

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga Saints Row 3 zeker kopen, ik was groot fan van deel 2. En ik kijk uit naar deel 3. Hopelijk komen er binnenkort echte screens en trailers van de game uit, maar als Johny niet in Saints Row 3 zit koop ik de game niet. Die gast kan gewoon niet missen in Saints Row. Ze mogen wel mooiere graphics gebruiken dan in deel 2 dit keer, want de graphics uit deel 2 zijn hetzelfde als in deel 1. En nu er games als GTA IV en Red Dead Redemption in de winkels liggen en straks nog meer, mogen ze wel wat beter hun best op de graphics doen. Die waren om te huilen in deel 2, maar de gameplay was harstikke vermakkelijk en grappig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gaf echt totaal niks om die hele hiphop gangsta sfeertje in saints row 2 en 1 van mij mogen al die eerdere hoofdpersonen oprotten en gewoon nieuwe in de plaats komen waarvan je zelf kan customizen wat voor gang het wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga Saints Row 3 zeker kopen, ik was groot fan van deel 2. En ik kijk uit naar deel 3. Hopelijk komen er binnenkort echte screens en trailers van de game uit, maar als Johny niet in Saints Row 3 zit koop ik de game niet. Die gast kan gewoon niet missen in Saints Row. Ze mogen wel mooiere graphics gebruiken dan in deel 2 dit keer, want de graphics uit deel 2 zijn hetzelfde als in deel 1. En nu er games als GTA IV en Red Dead Redemption in de winkels liggen en straks nog meer, mogen ze wel wat beter hun best op de graphics doen. Die waren om te huilen in deel 2, maar de gameplay was harstikke vermakkelijk en grappig.

De Graphics uit Saints Row 2 vond ik veel beter vergeleken met 1, Daar waren de Graphics zo saai en donker.

Saints Row 2 ziet er meer Cartoonish en vrolijker uit in mijn ogen.

Je moet maar eens een wandeling door de stad maken.

Dan kom je nog wat tegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Saints Row 2 is in vergelijking met Saints Row 1 iets verscherpt en opgepoetst, maar er zijn geen nieuwe graphics voor ontwikkelt neem ik aan. Anders zou het er wel veel beter uit moeten zien, Saints Row 2 kwam zelfs een half jaar na GTA IV. Wat ze in Saints Row 2 bijvoorbeeld hebben opgepoetst en opgevrolijkt is dat red light district vlakbij het clubhuis van de saints, dat gebied is wel vrolijker en er zit wel meer sfeer in. Maar echt beter dan het vorige red light district uit Saints Row 1 vind ik het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb me 68 uur vermaakt met Saints Row 2 op de PS3. Op de PC draait hij voor geen eéne meter en ik heb toch een behoorlijk goed systeem. Denk dat dit ook wel weer fun word. En totaal niet serieus.

Bewerkt: door rienie
Link to comment
Delen op andere websites

Officieel de naam bekend gemaakt van Saint's Row 3 en een paar kleine nieuwtjes: Saints Row: The Third

*Update*

Veel nieuwtjes en screens van Saint's Row 3.

Informatie:

Al enige tijd worden we lekker gemaakt met aankomende details over Saints Row: The Third, vandaag is dan eindelijk de dag waarop we deze informatie daadwerkelijk gepresenteerd krijgen.

Uit de laatste uitgave van Game Informer komen we het volgende te weten:

- De game draait nog altijd om dezelfde namen als in Saints Row 1 en 2.

- Je kunt zeer gekke kostuums maken, zo is het mogelijk om als de Hulk rond te lopen.

- De multiplayer is compleet verdwenen, de coöperatieve stand is echter nog altijd aanwezig.

- Het is mogelijk om je wapens te upgraden. Ben je bijvoorbeeld fan van de Assault Rifle, dan kun je een Sniper Scope of Underbarrel Grenade Launcher toevoegen. Een ander voorbeeld is de Gravedigger, een combinatie van een Shotgun met een derde Barrel.

- Er is een nieuw geweer dat een elektronische bug uit schiet waarmee je auto's over kunt nemen. Wanneer je deze voldoende upgrade is het zelfs mogelijk om tanks of vliegtuigen over te nemen. Wanneer de bug eenmaal aan het voertuig zit neem je deze over alsof je erin zou zitten. Hierdoor kun je bijvoorbeeld op afstand een voertuig tot ontploffing brengen binnen een vijandig kamp.

- Er zijn drie bendes: de gespierden met een masker, de deckers die vooral computernerds zijn en de STAG, de Special Tactical Anti-Gang. Het is aan de overheid om ieder van deze bendes van de straat halen, ongeacht hun bedoelingen of intenties.

- Er zijn verschillende manieren om een missie te eindigen. Je kunt bijvoorbeeld een skycraper over nemen of deze simpelweg opblazen. Een ander voorbeeld is een boot die je moet vinden gevuld met prostituees: eenmaal gevonden kun je deze voor jezelf houden of verkopen voor een leuk bedrag.

- Net als bij GTA: San Andreas kun je zowel dun, dik of sterk worden.

- Voor het eerst in de serie is er nu een standaard levelsysteem. Wanneer je voorheen je gerichtheid, schade van wapens of sprintmogelijkheid wilde verbeteren diende je alle levels van deze activiteit te doorlopen, dit keer krijg je de mogelijkheid om hierin te levellen. Verdien je genoeg respect, dan zal je stijgen in rank en nieuwe perks en mogelijkheden vrijspelen om aan te schaffen. Het doel van de ontwikkelaar is om hiermee je karakter te upgraden zoals jij dit als speler wilt.

- Ieder van de bendes heeft zijn eigen voorkomen, zo ook in de wapens. Je kunt deze zelf tweaken, zo kun je ervoor kiezen om de bumpers te verbeteren zodat ze langer mee gaan, of de kracht vergroten om de politie voor te blijven. Gigantische spoilers zullen eveneens niet ontbreken.

- Er zijn geheel nieuwe wapens, denk aan een honkbalknuppel in de vorm van een seksspeeltje. Hoewel mensen al op zullen kijken wanneer je een oude dame met een sloophamer te lijf gaat zul je nog meer opvallen wanneer je haar slaat met een paarse fallus.

- Seksspeeltjes zijn leuk om als wapen te gebruiken, echter hebben deze weinig nut tegenover een bende. Beter is het om op deze momenten een airstrike in te roepen en op een geselecteerde plek neer te laten dalen.

- Ieder wapen heeft een specifieke animatie waarbij je een tegenstander in diens edelen delen slaat. Bij een pistool zal je bijvoorbeeld door een knie gaan en de klap uitdelen terwijl een bazooka als golfclub gebruikt zal worden.

- De LB knop (bij de Xbox 360) heeft niet alleen de functie om te sprinten, maar tevens om auto's te stelen. Benader je een auto bijvoorbeeld vanaf de zijkant, dan val je vanaf de zijkant binnen en vliegt de bestuurder aan de andere kant het raam uit. Vanaf de voorkant is tevens mogelijk, zo knal je dwars door diens voorruit de auto in om zo snel mogelijk van de politie te vluchten. Traditionele manieren, waarbij je simpelweg de bestuurder neer schiet, zijn uiteraard ook nog altijd mogelijk.

- De Mayhem secties uit Saints Row 2 zijn terug, dit keer kun je tevens in een tank plaats nemen om bepaalde doelen te vernietigen.

- Een nieuwe vijand draagt de naam Oleg Kirrlor en is zo groot dat hij zelfs auto's kan gooien. De Syndicate heeft hem echter gevangen en gekloond, echter is de grootse intelligentie niet over genomen en zijn de klonen allen zeer dom. In missies zul je het op moeten nemen tegen deze klonen, waarbij ook Quick-Time Events niet ontbreken.

Bron: gamed.nl

Screens:

Screen 1

>>> Door Kai-ShockWave: Link naar scan verwijderd. <<<

Bron: gametrailers

De link naar de screens zijn eigenlijk scans, als ik het niet mag linken haal ik het weer weg.

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...