Kai-ShockWave Geplaatst: 1 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2011 op zich een van de mooiste trailers wat ik ooit heb gezien maar ik hoop dat de graphics ook zo in het spel is Zeer mooie trailer inderdaad. Zo te zien zitten er er eindelijk straaljagers in. Alleen verwacht niet dat dit ingame graphics zijn. De ingame-screenshots die online staan zien er minder uit dan de trailer. Zie hieronder, of kijk op saintsrow3.com. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 1 juni 2011 Rapport Geplaatst: 1 juni 2011 Straaljagers erin kunnen wel heel geinig zijn. Dit doet me gelijk weer denken aan Just Cause 2 en San Andreas. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 Ook Saints Row: The Third krijgt nieuwe screenshots Reageren
benhelsloot Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 Ook Saints Row: The Third krijgt nieuwe screenshots ...door deze screenshots krijg ik weer een verkeerd idee van saints row, ik dacht dat deze deel eindelijk wat serieus was Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 Saints Row is niet serieus en zal ook nooit serieus worden. Dat maakt de serie zo mooi. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 Saints Row is niet serieus en zal ook nooit serieus worden. Dat maakt de serie zo mooi. Vind jij Ik vind saints leuk om de actie, het costumizen en de vrijheid... Ik vind al die neppe shit een beetje saai, oke het is ff grappig maar dan heb je het ook wel gehad ik heb liever betere graphics en gewoon goede gameplay maar al die neppe shit hoeft van mij niet. Ze zien gewoon dat mensen dat leuk vonden ( ik ook) maar nu overdrijven ze te veel en willen ze gewoon aandacht trekken van, he wij hebben een scheet in een doos! What the f*ck.. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 Mijn eerste punt: zijn we terug in 2006? Wat zijn dit voor graphics?! Mijn tweede punt: 'we gaan iets compleet anders doen' ja anders me reet, ik zie saints row 2 met stillwater alleen dan een beetje anders qua straat layout... Ik vind de stad erg lijken op stillwater... Reageren
benhelsloot Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 ik dacht dat dit een must-have game was maar ik ga die pas halen als die maar 20 euro kost wand er komen velen betere games uit Reageren
Mythbuster Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 Mijn eerste punt: zijn we terug in 2006? Wat zijn dit voor graphics?! Mijn tweede punt: 'we gaan iets compleet anders doen' ja anders me reet, ik zie saints row 2 met stillwater alleen dan een beetje anders qua straat layout... Ik vind de stad erg lijken op stillwater... Moet zeggen dat ik het deels wel met je eens ben. De graphics van de straat deden me in eerste instantie denken aan die van GTA IV, en de lichteffecten doen er ook wel aan denken, ook al zijn ze `n stuk minder mooi... Maar de auto's en player gezichten... God, die character`s hun huid heeft geen eens bumpmaps zo te zien, dat lijkt serieus wel San Andreas kwaliteit met meer polygons, gewoon één kleur, bah. Dat vliegtuig is echter wel weer redelijk cool, maar ik denk dat ze een verschrikkelijk slechte beslissing hebben gemaakt om alles al te geven voordat je begint, dan is er geen drang meer om missies te doen en heb je de stad héél snel gezien! Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 Na het zien van dit filmpje denk ik wel dat de funfactor in deze game erg hoog zal gaan liggen. Die airstrike, straaljager etc lijken me erg geinig om te zien. Wat jullie zeggen over die graphics ben ik het wel mee eens maar Saints Row 2 had ook niet de meest fantastische graphics dus in dat opzicht had je dat eigenlijk wel kunnen zien aankomen toch? Verder zag ik dat die bomen pas zichtbaar werden als je op een bepaalde afstand komt van de boom en dat is wel jammer. Ik hoop niet dat dit in grote schaal gebeurt en dat objecten pas heel laat verschijnen. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 9 juni 2011 Rapport Geplaatst: 9 juni 2011 (bewerkt) Ik vind SR: the third er wel wat beter uit zien dan deel 2. Ook zien de animaties er wast minder stijf en loopt je character niet meer of ie een kikker in z'n achterste heeft. De combat system lijkt uitgebreider. Ik ben redelijk verrast! Bewerkt: 12 juni 2011 door frankyyguy Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 10 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2011 Haha, dat filmpje is echt nice. Zitten gruwelijke wapens in. Deze game is echt fun om Multiplayer Free Roam te doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.