Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 14 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2015 Wellicht interessant voor degenen die echt graag 2 GB RAM in de iPhone 6s willen zien: http://www.dutch-tec...-de-iphone.html Om het nog gekker te maken, de iPad Pro heeft zelfs 4 GB RAM. Ja ben benieuwd hoeveel verschil het geeft, over minder dan 2 weekjes kom ik erachter ^^ Zo, dus jij gaat de iPhone 6s zeker in Duitsland halen? Ik wacht gewoon netjes totdat hij in Nederland voorbesteld kan worden en dan doe ik dat bij Typhone. Zij zijn echt enorm betrouwbaar en snel. Vorig jaar had ik een dag voor de release in Nederland mijn iPhone 6 besteld, en ik kreeg hem netjes op de release geleverd. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 15 september 2015 Rapport Geplaatst: 15 september 2015 Eentje voor de echte Apple pro's, liefhebbers, fanboys waar ik echt benieuwd naar ben, aangezien ik net een leuke actie ben tegengekomen. Kan je het verschil in kwaliteit tussen iPad Air en Air-2 uitdrukken in een bedrag van euro's? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 15 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2015 Eentje voor de echte Apple pro's, liefhebbers, fanboys waar ik echt benieuwd naar ben, aangezien ik net een leuke actie ben tegengekomen. Kan je het verschil in kwaliteit tussen iPad Air en Air-2 uitdrukken in een bedrag van euro's? Je bedoelt dus, of de iPad Air 2 het verschil ten opzichte van de iPad Air waard is? Als dat zo is, dan zal onderstaande vergelijkingstabel (zelf even in elkaar gezet) vast wel helpen deze vraag beantwoord te krijgen: Vanuit het perspectief van een gebruiker kan ik ook wel bevestigen dat de iPad Air 2 een relatief groot verschil is ten opzichte van de iPad Air. Heb er zelf geen, maar mijn vader wel. En het ding is merkbaar sneller dan mijn iPhone 6 en is vooral efficiënter met o.a. tabbladen in Safari en applicaties die in de achtergrond draaien; vernieuwen van content is veel minder vaak nodig. iPad Air 2 is enorm 'future proof', om het zo maar te zeggen. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 16 september 2015 Rapport Geplaatst: 16 september 2015 http://www.nu.nl/mob...se-winkels.html Oja, en iOS 9 is vanaf 19:00 uur te downloaden. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 16 september 2015 Rapport Geplaatst: 16 september 2015 Thanks, ik zat al de hele dag te checken of de update er al was op mijn telefoon. Goed dat het nu duidelijk is Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 16 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2015 Het is vast niet meer nodig, maar ik doe het toch: iOS 9 is vanaf nu officieel beschikbaar Updaten doe je door naar Instellingen > Algemeen > Software-update te gaan. Op het moment van schrijven zijn er een hoop problemen en die blijven naar verwachting nog wel even aanhouden. Voor de Apple Watch wordt ook nog een update verwacht, watchOS 2. De release is helaas uitgesteld in verband met een grote bug. iOS 9 wordt ondersteund op de volgende apparaten: iPhone 4s iPhone 5 iPhone 5c iPhone 5s iPhone 6 iPhone 6 Plus iPhone 6s* iPhone 6s Plus* iPod touch (5e generatie) iPod touch (6e generatie) iPad 2 iPad (3e generatie) iPad (4e generatie) iPad Air iPad Air 2 iPad Pro* iPad mini iPad mini 2 iPad mini 3 iPad mini 4 * Voorgeïnstalleerd Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 16 september 2015 Rapport Geplaatst: 16 september 2015 T is nu storm in een glas water daar op die Apple servers. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 16 september 2015 Rapport Geplaatst: 16 september 2015 Het is me gelukt om hem te kunnen downloaden nu. Volledig binnenhalen en installeren nu Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 16 september 2015 Rapport Geplaatst: 16 september 2015 (bewerkt) Het is me gelukt om hem te kunnen downloaden nu. Volledig binnenhalen en installeren nu Ik kreeg een foutmelding rond de 50% Bewerkt: 16 september 2015 door Ezra24rct3 Reageren
TekaLoca Geplaatst: 16 september 2015 Rapport Geplaatst: 16 september 2015 Ik kreeg een foutmelding rond de 50% Ja beter gebeurt dat dus niet Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 16 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2015 (bewerkt) En ik zit ondertussen al sinds vorige week op iOS 9.1 beta (welke trouwens al stabieler is dan iOS 9.0). Bewerkt: 16 september 2015 door Grand Theft Auto TOM Reageren
MovieGamer Geplaatst: 16 september 2015 Rapport Geplaatst: 16 september 2015 (bewerkt) Ik ga mijn iPhone 5s niet updaten naar iOS 9, want binnenkort toch die 6s in bezit waar dit besturingssysteem al standaard op zit. Bewerkt: 16 september 2015 door Noretz Reageren
GolfG60 Geplaatst: 16 september 2015 Rapport Geplaatst: 16 september 2015 Ik zit nog op iOS 8.1 Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 16 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2015 Dan zeg ik: updaten die handel! Wat houdt je tegen? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 16 september 2015 Rapport Geplaatst: 16 september 2015 Zin om te updaten Nee, maar het is niet spectaculair genoeg om voor mij te updaten, en 8.1 werkt meer dan prima voor mij. Wil sowieso binnenkort een 6S gaan halen, dus echt veel nut hebben heeft het nu niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.