Sharingan Geplaatst: 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2011 Doe mij maar een voor de PC. Hbe de WII nooit echt goed gevonden. Maar de Wii2 ? Misschien blaast dat apparaat de huidige consoles wel voorbij Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2011 (bewerkt) Ik heb het volgende gerucht gevonden:Ik heb gelezen dat de volgende GTA in ontwikkeling is.Hij zal afspelen in Los santosBron: http://www.nu.nl/games/2463104/casting-wijst-gta-v-in-los-santos.html Bewerkt: 9 mei 2011 door Kratod Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 9 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2011 Toegevoegd! Deze was al besproken ergens hier, foutje van mij dat ik hem er nog niet bij had gezet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2011 Misschien wordt de GTA op de E3 aangekondigd! Lees onder andere dit bericht. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2011 Duurt lang voordat we weer iets horen wat betreft deel 5 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-TonyStark- Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2011 Misschien wordt de GTA op de E3 aangekondigd! Lees onder andere dit bericht. Er staat ook bij dat hij voor de PC word aangekondigd Hoeveel zou ervan waar zijn? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomFurga Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2011 Het zou mooi zijn, een echt nieuwe GTA V, wordt spannend de komende week Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2011 Misschien wordt de GTA op de E3 aangekondigd! Lees onder andere dit bericht. Er staat ook bij dat hij voor de PC word aangekondigd Hoeveel zou ervan waar zijn? Weet niet, dat zullen we op de E3 gaan zien. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2011 Misschien wordt de GTA op de E3 aangekondigd! Lees onder andere dit bericht. Er staat ook bij dat hij voor de PC word aangekondigd Hoeveel zou ervan waar zijn? Ik denk niet heel erg veel. Dat zou de eerste keer zijn dat een Grand Theft Auto game tegelijk uit komt voor alle consoles waar die op komt. Is natuurlijk niet onmogelijk maar toch.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2011 Misschien dat een leuk verhaaltje weer uitoopt op een aangekondigd zoals in 2006.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomFurga Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2011 ...Dat zou de eerste keer zijn dat een Grand Theft Auto game tegelijk uit komt voor alle consoles waar die op komt. Is natuurlijk niet onmogelijk maar toch.. GTA V zal wel weer eerst "exclusief" uitkomen op de console die flink betaalt voor dat recht, dus die van Microsoft of Sony. Na een tijdje volgen dan andere consoles/PC. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2011 Laat rockstar eens een keer zeggen waar ze mee bezig zijn wat betreft de gta reeks. Tot nu toe nog steeds geen verdere informatie via de E3. Hoop snel wat te horen over deel 5 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomFurga Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2011 ...Tot nu toe nog steeds geen verdere informatie via de E3. Hoop snel wat te horen over deel 5 De E3 is op 7-8-9 juni, die moet dus nog komen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2011 Laat rockstar eens een keer zeggen waar ze mee bezig zijn wat betreft de gta reeks. Tot nu toe nog steeds geen verdere informatie via de E3. Hoop snel wat te horen over deel 5 Deel 5? Er zijn wel meer dan vijf delen uitgekomen hoor. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2011 Goh dat weet iedereen dat er meer delen uitgebracht zijn. alleen deze gaat gta5 heten. teminste lijkt me voor de meest handliggende titel Ik dacht dat de e3 al bezig was sorry daarvoor:P Wil te snel haha Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts