GuitarGuy666 Geplaatst: 10 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2013 Er wordt ook gesproken over een nieuw soort "bedreiging". Misschien rennende walkers? En nog een leuk feitje: In heel de serie wordt 0 keer het woord "zombie" genoemd. Best knap om in een zombie serie die naam niet te gebruiken toch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 12 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2013 Er wordt ook gesproken over een nieuw soort "bedreiging". Misschien rennende walkers? Neen. Dat zou de serie ongelofelijk ongeloofwaardig maken. Voedsel is schaars voor de walkers, dus het enige wat die kunnen doen is verzwakken. En nog een leuk feitje: In heel de serie wordt 0 keer het woord "zombie" genoemd. Best knap om in een zombie serie die naam niet te gebruiken toch? Die wordt in de comics ook niet gebruikt..Men heeft gewoon een andere benaming. Ik heb overigens alle TWD comics gelezen(tot volume 18 dus). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 12 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2013 Of misschien komen er wel geïnfecteerde dieren? Who knows. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 5 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2013 Nog maar een weekje wachten totdat deze serie verder gaat Ik ben vooral benieuwd in hoeverre ze de comics volgen, of dat ze die nu helemaal los gaan laten. Eigenlijk hoop ik op dat laatste, want dan heb ik twee verschillende verhalen te volgen. Ze volgden de comics tot nu toe slechts globaal, soms zelfs helemaal niet, dus ik heb goede hoop dat zich dat voort blijft zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 13 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2013 Nog even The Oath kijken(3 webafleveringen van The Walking Dead die een andere verhaallijn hebben) en dan morgen eindelijk beginnen aan seizoen 4! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Michael Geplaatst: 13 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2013 Het word zombie kennen ze niet.. Toen de serie begon wisten ze ook niet wat het was.. Aangezien ze er in de serie nooit van gehoord hebben. (Verhalen,films,games,etc..) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 14 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2013 Aflevering 1 was meer een inleiding op een spannende aflevering 2 heb ik de indruk. Dat die walkers door het dak vielen was nogal onrealistisch imo, maar goed. De jongen die gebeten wordt in z'n been wordt nogal snel naar beneden getrokken en gebeten in z'n nek, ik had een Hershel-achtige amputatie verwacht, jammer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Michael Geplaatst: 14 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2013 Inderdaad, die gozer leek me wel een vet character. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 14 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2013 Net de aflevering gezien, en hij was ietwat sloom. Weinig informatie in een lange tijd. Had wel iets meer verwacht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2013 Ik vind het wel een prima eerste aflevering eigenlijk Natuurlijk, het was niet meteen extreem spannend, maar dat moet je ook niet verwachten in een eerste aflevering. Ze hebben duidelijk een sprongetje in de tijd gemaakt, en dan is het logisch dat we even zien hoe het er nu voor staat. Maar het einde, dat belooft absoluut wat voor de komende aflevering. Ik ben in ieder geval blij dat het weer begonnen is. En, het lijkt dat ze de comics nog verder loslaten. Alleen maar goed zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2013 Vandaag weer een nieuwe aflevering. Ik ben benieuwd hoe ze deze aflevering gaan doen. Vorige aflevering was niet echt van invloed op het hoofdverhaal, maar ik hoop dat ze daar nu iets aan veranderen. Ik hoop dat er iets gebeurd met de gevangenis. Die jongen op het einde leek een walker te worden. Misschien komt er wel een grote groep walkers die ervoor zorgen dat de rest de gevangenis moet verlaten. Dan wordt het niet zo'n seizoen 3 verhaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2013 Ik begin het nu toch wel een beetje lelijk te vinden hoor: paniek, mensen dood, maar niemand van de 'vaste groep' die er nu al een tijdje is. Dat is steeds wel erg toevallig (alhoewel ze natuurlijk al wel goed getraind zijn in overleven) en moet echt niet meer te vaak gebeuren voor mij. Verder is wel duidelijk waar het de komende afleveringen om gaat draaien: wie heeft die ratten neergelegd, wie heeft die lichamen verbrand, en hoe staat het met de ziekte die rondwaart? Op zich wel interessante dingen, denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2013 Lekkere aflevering, zeg! Ik dacht even dat Michonne er geweest was, ik vind het wel raar dat ze niet eens gekrabd is door één van die walkers, maar goed. Persoonlijk denk ik dat de Governor iets met de rattenkwestie te maken heeft. Ik denk eigenlijk dat iemand van de groep die lichamen heeft verbrand, het waren immers mensen die ziek zijn, niet? In ieder geval weer genoeg stof voor de volgende aflevering en weer zo'n cliffhanger hé. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2013 Ik hoor iedereen er maar steeds over praten, maar op welke zender word het eigenlijk uitgezonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2013 (bewerkt) Ik hoor iedereen er maar steeds over praten, maar op welke zender word het eigenlijk uitgezonden De mensen die hier posten kijken oftewel 's nachts naar een livestream van een Amerikaanse zender(wat ik ten zeerste betwijfel), of downloaden de aflevering gewoon via een peer-to-peer bestandje dat ze daarna in een programma zetten waarna hun aflevering gedownload wordt(gezien het feit er hier niet over mag gepraat worden, geef ik deze prachtige cryptische omschrijving). Bewerkt: 21 oktober 2013 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.