Jump to content

[WidM] Praat- & Overlegtopic

Dutchy3010

Recommended Posts

Jij bent degene die in de waan leeft dat een teamopdracht te doen is in je eentje..;)

Dus dat is wat je zo irritant vind hier? Het is niet dat ik voor mezelf koos na afloop, het is dat mensen misschien niet alles gaven in je teamopdracht?

Nogmaals de vraag dan, waarom vind je mij een idioot?

Delen op andere websites

• Reacties 491
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

103

• thebig

86

• Die Hard

73

• Silverbyte

60

Nee hoor, ik ben me er heel goed bewust van dat je elkaar in zekere mate nodig hebt, maar ik vergeet zeker niet dat je er uiteindelijk alleen voor staat. Het is je goed recht om mensen in vertrouwen te nemen, loyaal te zijn en voor de pot te spelen, maar het kan je zomaar de kop kosten. Ik pak liever een vrijstelling ten koste van €1000 dan dat ik er diezelfde week uitvlieg en sowieso niks meer aan de pot heb.

Delen op andere websites

Dus dat is wat je zo irritant vind hier? Het is niet dat ik voor mezelf koos na afloop, het is dat mensen misschien niet alles gaven in je teamopdracht?

Onder andere.

Nogmaals de vraag dan, waarom vind je mij een idioot?

Met een kans van 11,11 % dat je eruit ligt is het behoorlijk idioot om 40 % van het budget uit te besteden aan je eigen vrijstelling. Zo snij je rechtstreeks in je eigen vingers(budget en vertrouwen).

Nee hoor, ik ben me er heel goed bewust van dat je elkaar in zekere mate nodig hebt, maar ik vergeet zeker niet dat je er uiteindelijk alleen voor staat. Het is je goed recht om mensen in vertrouwen te nemen, loyaal te zijn en voor de pot te spelen, maar het kan je zomaar de kop kosten. Ik pak liever een vrijstelling ten koste van €1000 dan dat ik er diezelfde week uitvlieg en sowieso niks meer aan de pot heb.

Kans dat je eruit ligt niet eens in je beslissing meenemen is best kortzichtig, zo beweert .Pwned dat hij het deze week niet zou hebben gedaan, puur omdat de kans dat je er nu uitligt miniem is.

Delen op andere websites

Met een kans van 11,11 % dat je eruit ligt is het behoorlijk idioot om 40 % van het budget uit te besteden aan je eigen vrijstelling. Zo snij je rechtstreeks in je eigen vingers(budget en vertrouwen).

Nou, dan hebben wij een compleet andere kijk op dit spel.

Ik snij mezelf helemaal niet in m'n vingers. Als eerste het budget, om daar zicht op te krijgen moet ik eerst winnen. Deze vrijstelling helpt mij daarbij. Dan het vertrouwen. Ik persoonlijk vertrouw hier helemaal niemand en was in de veronderstelling dat dat bij iedereen zo was. Dus als je mij vertrouwde en nu niet meer, prima.

Delen op andere websites

Eerst zoveel geld verkwist, dan zoveel gepland om wat terug te vorderen en uiteindelijk in de rug worden gestoken door de persoon die je nota bene zelf als penningmeester hebt gekozen én die 3 jokers had. Bah. Dat was me een hard lesje in vertrouwen.

Ik ben niet kwaad, het blijft een spel, maar ik had dat geld toch liever in de pot gezien.

Mooi gespeeld, mol. Maar dit was slechts één veldslag. De oorlog heb je nog lang niet gewonnen. Vroeg of laat pakken we je bij de lurven.

Delen op andere websites

Er was niet zoveel geld in de pot door die vorige opdracht en dit had het wat goed kunnen maken. Dat was het enige doel dat ik voor ogen had.

Had er wat meer in de pot gezeten en ik had zo'n aanbod gehad, had ik het waarschijnlijk niet afgeslagen. Maar voor nu zou ik het gelaten hebben, denk ik (ik heb toch ook wat jokers achter de hand).

Daarnaast is het ook zo dat hoe minder vrijstellingen er in het spel zijn, hoe meer kans je hebt om door te zijn. Met je vrijstelling heb je natuurlijk ook wat jokers uit het spel, maar veel invloed gaat niet hebben op de kansen.

Delen op andere websites

Daarnaast is het ook zo dat hoe minder vrijstellingen er in het spel zijn, hoe meer kans je hebt om door te zijn. Met je vrijstelling heb je natuurlijk ook wat jokers uit het spel, maar veel invloed gaat niet hebben op de kansen.

Dat geldt natuurlijk alleen als je geen vrijstelling hebt. Ik kreeg hier het aanbod een vrijstelling te krijgen, wat mijn kansen om door te gaan vergroot naar 100%.

Maar toen jij jouw verraderlijke aanbod van de Mol kreeg, heb je dan toevallig niet gezien wie er onder die snoet verscholen zat?

Hoe bedoel je?
Delen op andere websites

Of je de identiteit van de Mol kon achterhalen in het korte contact dat jullie hebben gehad. Maar ik vrees dat je me het antwoord schuldig gaat moeten blijven, zo dom zal die Mol wel niet zijn als je ziet welke streken hij uithaalt.

Rest me niets anders dan me voor te bereiden voor de test. Wordt die morgen gepost?

Delen op andere websites

Of je de identiteit van de Mol kon achterhalen in het korte contact dat jullie hebben gehad.

Ik heb uiteraard enkel contact gehad met de organisatie. :puh:

Ik vind het zelf een beetje zwak om zo iedereen te naaien terwijl je ook nog al die jokers hebt nu...

Dat mag.
Delen op andere websites

Het is een spel, he. Het feit blijft wel dat de twee vrijgestelden 1/3 van alle jokers die we konden verdienen meegraaien. Vergaan die dan eigenlijk of blijven die voortbestaan?

Trouwens Kloep: wist je dat je 3 jokers had toen de Mol met een brief op je deur kwam kloppen?

Delen op andere websites

Het is een spel, he. Het feit blijft wel dat de twee vrijgestelden 1/3 van alle jokers die we konden verdienen meegraaien. Vergaan die dan eigenlijk of blijven die voortbestaan?

Trouwens Kloep: wist je dat je 3 jokers had toen de Mol met een brief op je deur kwam kloppen?

Jokers blijven (volgens mij) het hele spel geldig, een vrijstelling uiteraard maar 1 ronde.

Toen ik de brief van de Mol kreeg, wist ik nog geen enkele uitslag dus ook niet dat ik 3 jokers zou gaan krijgen.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...