Jump to content

[Online] Random chat

Recommended Posts

Geplaatst:

De Banshee 900R is sneller gemaakt nu :D

Waarom heeft R* dat gedaan? Hij was toch immers al snel genoeg, gezien 'ie haast 't snelheid overschrijdt van de Progen T20

(en vandaag dé dag al helemaal overigens). Maar door die desbetreffende oorzaak stijgt de Banshee (gelukkig) wel in waarde. :D

• Reacties 574
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ERRWINS

59

• Tommie59

49

• .PhoeniX.

47

• nolms

39

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

De hele Banshee 900R situatie is wat mij betreft erg verwarrend en zelfs een beetje frustrerend. Blijkbaar is de 900R nu de snelste wagen in het spel ondanks het feit dat er niets aan de code veranderd is. De plotselinge verandering in topsnelheid is volgens sommigen te wijten aan de suspensie van de 900R die de motor net dat tikkeltje meer stuwkracht geeft. Het is niet duidelijk of dit nu een glitch is of dat Rockstar effectief naar de community heeft geluisterd. Afgaand op stats is de gewone Banshee nog steeds beter, maar ingame test bewijzen het tegenovergestelde.

We zijn denk ik nog lang niet klaar met de soap rond de Banshee. Och ja, zo kunnen we de beschrijving op WikiGTA ook wekelijks blijven aanpassen.

Geplaatst:

De Banshee was eerst echt niet snel genoeg, alleen de voltic was langzamer van de supercars.

Dit vind ik prima zo, hij heeft nu dan wel veruit de hoogste topsnelheid maar in een normale race situatie zul je er echt niet mee kunnen winnen.

Geplaatst:

Zijn er spelers waar ik mee kan samen spelen, om zo verder te komen in GTA5. want iedere keer wanneer ik een missie wil starten en er geen animo :-(

Geplaatst: (bewerkt)

Zijn er spelers waar ik mee kan samen spelen, om zo verder te komen in GTA5. want iedere keer wanneer ik een missie wil starten en er geen animo :-(

Je klaagt over animo en daarna reageer je 2 keer niet op mensen die wel willen samen spelen :?... weird.

Bewerkt: door @nton
Geplaatst:

Net nog eens in een heel, heel, heel lange tijd GTA Online gespeeld. Het lijkt al iets minder op Cloud Simulator 2015 dan bij de release, maar je zit toch nog vaak naar de grond te staren. Kom je een lobby binnen en het eerste wat je in de chat ziet is: "hacker give me money", "6 mil please" en "mod menu 1.30 was the best". Ga je naar een andere lobby. Zit daar een cheater die constant een straal water onder je spawnt zodat je metershoog de lucht in vliegt. Echt, dit spel ...

Geplaatst:

Net nog eens in een heel, heel, heel lange tijd GTA Online gespeeld. Het lijkt al iets minder op Cloud Simulator 2015 dan bij de release, maar je zit toch nog vaak naar de grond te staren. Kom je een lobby binnen en het eerste wat je in de chat ziet is: "hacker give me money", "6 mil please" en "mod menu 1.30 was the best". Ga je naar een andere lobby. Zit daar een cheater die constant een straal water onder je spawnt zodat je metershoog de lucht in vliegt. Echt, dit spel ...

Pff, doet me veel denken aan de tijd dat ik het nog op de ps3 speelde. Erg zonde dat de PC community deze ervaringen nog hebben :N
Geplaatst:

't AP Pistol is echt goed. Kon met 2 patroonhouders een volledige organisatie omleggen. emo.gif

Dat is inderdaad een goede wapen. Ik gebruik hem graag wanneer ik een tankstation moet overvallen of iemand moet omleggen omdat hij zo klein maar krachtig is. blij.gif

Geplaatst: (bewerkt)

Echt, dit spel ...

... kan de klere krijgen. Zo, ik had je zin even afgemaakt. Maar het is vanzelfsprekend géén klere-spel, hoor, 't was slechts een grapje. Ondanks

het feit van dat 't geen rotspel is kan ik het me alleszins wel voorstellen waarom een bepaald aantal groepje mensen flink gefrustreerd kunnen raken

van GTA Online. Dat een hacker doorgaans een straal water naar je toespuit kan me op een gegeven moment ook de strot uitkomen, alleen dit

gebeurd dan maar amper op de PS3-versie. En wat al helemaal kansloos is, is dat spelers met opzet om geld gaan vragen.. Ze weten onwijs goed dat ze een ban kunnen oplopen als ze een grote som geld van iemand krijgen. De PC-versie is het al helemaal riskant aangezien R* daar extra goed op

let. Kort samengevat; op de PC is het één dikke bende. En ik was voor een poos terug van plan om 'm aan te schaffen.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Geplaatst:

Ik las dat je in online de submarine ('Kraken') kan kopen, maar blijkbaar niet voor de pc?

Bij Docktease staat hij er bij mij in elk geval niet bij.

Ja, ik weet waar hij ingame te vinden is maar echt hebben is natuurlijk leuker 0_0

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...