Djmaddox Geplaatst: 30 juni 2011 Rapport Geplaatst: 30 juni 2011 Ik kom er maar niet uit bij die installatie maar ja Oke? Goed dat je uitlegt wat je niet snapt? Reageren
Mythbuster Geplaatst: 30 juni 2011 Rapport Geplaatst: 30 juni 2011 Je kunt ook gewoon in browser spelen als je er niet uitkomt Anders gewoon de inhoud van die RAR die je download kopieren naar `n mapje, en dan minecraft.exe ofzo zoeken Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 30 juni 2011 Rapport Geplaatst: 30 juni 2011 (bewerkt) Ik kom er maar niet uit bij die installatie maar ja Sinds wanneer heeft MC een installatie? en vandaag komt 1.7 uit! Hier alvast een trailer : Bewerkt: 30 juni 2011 door Zombiespeed Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 30 juni 2011 Rapport Geplaatst: 30 juni 2011 Nou ik kan die download nergens vinden ik heb al wel een account Reageren
Djmaddox Geplaatst: 30 juni 2011 Rapport Geplaatst: 30 juni 2011 Nou ik kan die download nergens vinden ik heb al wel een account Vertel me ALSJEBLIEFT dat je een grap maakt. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 30 juni 2011 Rapport Geplaatst: 30 juni 2011 Vandaag.. 1.7?... You serious? Dat is gemeen, ik moet nog huiswerk doen! Reageren
Royboow Geplaatst: 30 juni 2011 Rapport Geplaatst: 30 juni 2011 Ik zal even een screen maken zodra het weer voorvalt, het is iig heel ... want het gaat ook niet weg Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 30 juni 2011 Rapport Geplaatst: 30 juni 2011 Daar heb ik dus op geklikt maar dan gebeurt er niks dan zie je een patch met de bug fixee dan klik daar op gebeurt er weer niks Reageren
vice Geplaatst: 30 juni 2011 Rapport Geplaatst: 30 juni 2011 (bewerkt) Daar heb ik dus op geklikt maar dan gebeurt er niks dan zie je een patch met de bug fixee dan klik daar op gebeurt er weer niks Het kan ook zijn dat je even een uurtje moet wachten of zo? Want vandaag komt er een nieuwe Minecraft update, en misschien zijn ze bezig met de update online te zetten. Normaal moet je gewoon op "Download" klikken, dan kies je "Minecraft.exe" om te downloaden (of de 2e Minecraft.exe), en dan (eenmaal geopend en ingelogd) zou hij minecraft moeten downloaden en 'installeren' op je computer. Bewerkt: 30 juni 2011 door vice Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 30 juni 2011 Rapport Geplaatst: 30 juni 2011 Dat was 2 dagen geleden dat ik dat heb geprobeerd maar dat kon je niet weten. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 30 juni 2011 Rapport Geplaatst: 30 juni 2011 (bewerkt) 1.7 is nog wel n paar uurtjes weg volgends Notch. Maar dan nog. De dingen die erin komen. Pistons, Zit er naar uit te kijken. Dan over een Tijdje 1.8 met de Adventure mode, nieuwe mob, NPC villages. HIJ IS UIT Bewerkt: 30 juni 2011 door Rinaldootje Reageren
Mythbuster Geplaatst: 30 juni 2011 Rapport Geplaatst: 30 juni 2011 Rinaldootje, jij bent gemeen... Serieus... I mean, I want minecraft, noaw!!!!!!!! Maar ik moet huiswerk doen Reageren
vice Geplaatst: 30 juni 2011 Rapport Geplaatst: 30 juni 2011 (bewerkt) Maak je niet druk Het duurde nog wel even voordat de bugfix kwam, want er waren heel wat SERIEUZE bugs die je wereld konden corrupt laten worden. Normaal zou 1.7_01 die bugs (zo goed als) gefixt moeten zijn, en ALS je wereld toch zou crashen, dan zou je hem normaal nog altijd moeten kunnen laden. Al kan een extra backup nooit kwaad . EDIT: Wat is er trouwens met dit topic? Alles komt soms over elkaar te staan enz. Bewerkt: 30 juni 2011 door vice Reageren
Mythbuster Geplaatst: 30 juni 2011 Rapport Geplaatst: 30 juni 2011 (bewerkt) Maak je niet druk Het duurde nog wel even voordat de bugfix kwam, want er waren heel wat SERIEUZE bugs die je wereld konden corrupt laten worden. Normaal zou 1.7_01 die bugs (zo goed als) gefixt moeten zijn, en ALS je wereld toch zou crashen, dan zou je hem normaal nog altijd moeten kunnen laden. Al kan een extra backup nooit kwaad . EDIT: Wat is er trouwens met dit topic? Alles komt soms over elkaar te staan enz. valt "Cannot connect to minecraft.net" ook onder die bugs? Duurde 5 keer connecten + opnieuw minecraft.exe van de site downloaden voordat hij eens begon over een update... En daarbij kan ik niet op multiplayer -.- Bewerkt: 30 juni 2011 door Mythbuster Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 30 juni 2011 Rapport Geplaatst: 30 juni 2011 Als ik nu van 1.6.6 naar 1.7 ga kan ik dan gewoon mijn savegames houden? En waar moet je hem updaten of doet hij dat zelf? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.